חתונה מצומצמת עקב הקורונה? האם גם השמלה שלך תהיה קטנה ופשוטה? - שמלות כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה מצומצמת עקב הקורונה? האם גם השמלה שלך תהיה קטנה ופשוטה?

בוהו שיק או דרמטית? צמודה או מתרחבת? שמלת כלה היא בחירה משמעותית, כסותה של הכלה, הפריט, שמבדל אותה מכל השאר ופעמים רבות, התגשמות של חלום, שנרקם לאורך שנים. בחתונות אינטימיות לבחירת שמלת הכלה יש משמעות נוספת- מוזמנות

שמלות כלה

כיצד לבחור שמלת כלה לחתונה אינטימית?

חתונה אינטימית בבוקר או בערב מאופיינת במספר מצומצם של מוזמנים, ובדרך כלל מתקיימת באולם קטן, מסעדה, חצר, מרפסת או אפילו גינה. הדגש בחתונות אינטימיות בא לידי ביטוי בהתמקדות בפרטים הקטנים: סידור המתחם, המוזיקה, תיחום האירוע עצמו וכן סידורי השולחן. פרט מתחבר לפרט ויוצר את סיפור האירוע, אל תוך היקום העיצובי שנוצר בתוך האירוע מתחברת הכלה ובחירותיה. ולכן ברוב המקרים- שמלת הכלה תתכתב עם המיצג החזותי ואף תשלים אותו. ולכן בחתונות על טהרת העיצוב הכפרי מומלץ יהיה לבחור שמלות המשדרות נינוחות ורומנטיקה ולעומתן בחתונות המותירות רושם של יוקרה והוד מומלץ לבחור שמלה מרשימה המותירה רושם זהה. בשנים האחרונות רבים בוחרים בסגנון אירוע עירוני (אורבני), במקרה זה שמלות הכלה נעות על הגבול הדק שבין שמלת בסגנון יום יומי לשמלה אלגנטית, הגוון נותר לבן, לעיתים תתווסף תחרה או מוטיב עיצובי המתכתב עם האופנה האחרונה, אך ברוב המקרים, תהה זו שמלה קלילה, המשדרת נינוחות ומודעות עצמית.

חתונה מצומצמת עקב הקורונה? האם גם השמלה שלך תהיה קטנה ופשוטה?, שמלות כלה, 1

מהיכן לקבל השראה?

את ההשראה מומלץ לקבל לאחר בחירת סגנון העיצוב לאירוע- הדבר יחסוך התלבטויות רבות וינפה אפשרויות, שאינן מתאימות. שוטטו ברשתות החברתיות, באתרי הבית של יצרני ומשווקי השמלות וכן גם אצלנו באתר מתחתנים. בנוסף, כלות רבות, נעזרות בתופרות ותדמיתניות כדי ליצור לעצמן שמלת כלה ייחודית וחד פעמית, שתישאר שלהן למזכרת. כדי להקל עליכן את ההחלטה מערכת זאפ ליקטה עבורכן שמונה שמלות כלה עדכניות ומרהיבות, שיעניקו לכן השראה לחתונה מושלמת.

חתונה מצומצמת עקב הקורונה? האם גם השמלה שלך תהיה קטנה ופשוטה?, שמלות כלה, 2

רומנטיקה לעת השקיעה

דגם דוריס של A&G  שמלות כלה הוא יצירת אומנות מהפנטת השואבת השראה מתקופת הבארוק ומציגה גב חשוף מעוטר בתחרות עדינות ומשובחות ושרשראות משוחררות, שמעטרות ולמלטפות את הגוף. השמלה מסתיימת בחצאית מבד טול נשפך, בגוון לבן צחור, תתאים לחתונות לאור שקיעה וחתונות לאור ירח בסגנון יוקרתי. 

https://www.instagram.com/p/CHKLHLPn31t/

סימיז'אן בוזגלו מציעה שמלת תחרה צמודה בשילוב חצאית קצרה ופלרטטנית, המדגישה מותן ומתכתבת עם מראה נסיכותי אך אופנתי. השמלה נצמדת בחלקה העליון עם מחוך, מעוטרת בחגורת מותן מבד, ומצטיידת בתפירה עילית ובד משובח

https://www.mitchatnim.co.il/business/evening-and-wedding-dresses/80104019/

אורבנית עם שיק

שירה סספורטס יצרה חליפה המורכבת מטופ משובץ עם חצאית תואמת. הטופ נסגר בקשירה עדינה ומצטיין במפתח V עמוק ואילו החצאית תחילה עם סרט סאטן וממשיכה את העיצוב באותה הבד. התוצאה, ובכן מרהיבה, נוצצת, זוהרת ויחד עם זאת משדרת עדכניות ונעורים.

המעודנת והמתוחכמת

MyKala מירושלים יצרה שתי שמלות מרשימות האחת מתכתבת עם מראה הטוקיסדו הגברי והשנייה עשירה בתחרות משובחות. שמלת הטוקסידו מצטיינת במחשוף V צר ועמוק ומתסיימת בצווארון גבוה, שעוטף את הצוואר ויוצר רושם ברבורי, היא צמודה על הגוף, מצוידת בשני כיסים ומסתיימת בשובל בגזירה מעגלית עם סיומת וולן עדינה. שמלת התחרה מעניקה מראה רומנטי יותר, גזרתה צרה ולאורכה כפתרה גלויה, מצוידת בשני כיסים ומתהדרת בשרוולים תפוחים וצווארון V ארוך וצר עם סיומת גבוהה.

https://www.instagram.com/p/CD_LA8aJHNc/

הסקסית

שני גולסה מציעה שמלת קרושט, בעלת כתפיות מעוטרות בפפיון מבד טול הנשפך על הזרוע ברוך ומתכתב עם מחוך מעוטר תחרות, הנמשך אל חצאית צחה בשכבות של טול ותחרה. המראה התקבל רומנטי, סקסי, פלרטטני, צעיר, נינוח, מתאים לכלות שחולצות על שמלה נסיכותית הלקוחה היישר מהאגדות.

האלגנטית

G-209 שמלת חליפה של המעצבת גליה להב מגיעה בגזרה צמודה, מעוטרת בתחרות בעל מחשוף V עמוק וצר, שרוול בלון פלרטטני ועיטור חגורת מותן דקיקה וגזרה ישרה מחמיאה לגוף. זוהי שמלה מתוחכמת בעלת מראה אלגנטי המשדר יוקרה, עידון, תחכום ותעוזה.

https://www.instagram.com/p/CI3aDynJWrA/

חליפת כלה אלגנטית נוספת מצאנו אצל עובד כהן, המציעה את קולקציית הגלאם, זוהי חליפה בגזרה צמודה החושפת כתפיים מעוטרת בשרוולים ארוכים וכפתורי פנינה בחזית. המראה המתקבל מתוחכם, עדין, סקסי, ההשראה ככל הנראה שאובה מרחבות הריקודים של שנות ה-70 מושלמת לחתונת סילבסטר ובכלל

https://www.oved-cohen.co.il/collections/glam-collection-2019/dress-2793/

הצנועה

מעיין נעים מציעה שמלה נסיכותית וצנועה עם וולנים לאורכה, שוורלי בלון ושילוב של בדי תחרה. זוהי שמלה עשירה, היוצרת חזות מעודנת ובעלת מראה רומנטי ונינטח. מתאימה לחתונות בוקר וערב, מתכתבת עם הסגנון הכפרי והסגנון היוקרתי ותהלום כלות בתסרוקת אסופה ברישול ומעטורת בפרחים.

https://www.instagram.com/p/CI3aDynJWrA/

אנו מזמינים אתכם לשוטט כאן באתר מתחתנים ולהמשיך ללקט השראה.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות