RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע - הפקת אירוע: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע

053-6110815
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אישורי הגעה וסידורי הושבה, ארגון והפקה

  • האירוע
  • חתונה

RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על RSVP - אישורי הגעה וניהול אירוע

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
gershonhadas-תמונה
gershonhadas
המלצה חמה ל- RSVP!!
5
10/10/2019

פשוט אלופים!! נעזרנו בשירותיהם של RSVP לניהול האירוע ובאישורי ההגעה. ליאור ליוותה אותנו מההתחלה ואיזו החלטה נכונה זו היתה :) ליאור ידעה להמליץ לנו על ספקים שהתאימו לנו בצורה... מת, שמה לב לפרטים הקטנים אם זה בחוזים השונים, בעיצוב ובתכנון התפריט. באירוע עצמו הערב תקתק ובזכות ליאור אנחנו לא היינו צריכים להתעסק בכלום חוץ מלהנות ולהתרגש! אישורי ההגעה היו מדוייקים להפליא, האתר של RSVP ידידותי ומקל בטירוף על השלב הקצת מעיק של אישורי ההגעה..פשוט תודה רבה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Gefen-תמונה
Gefen
האורי גלר של האישורי הגעה!
5
06/10/2019

אמינות ומקצועיות שמעוררת השראה! אנשי שירות אדיבים ונעימים! שהופכים את ארגון החתונה לטוב יותר ושפוי יותר! זמינים ונכונים לעזור בכל דבר! והכי חשוב- הנתונים שהעבירו לנו וכמות... ם בפועל הייתה אחד לאחד- מטורף!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
er.yas19-תמונה
er.yas19
שירות מעולה ואנשים מקסימים!!
5
01/10/2019

לאחר שיחה עם זיו וליאור המקסימים הוסבר לנו כל התהליך בצורה הכי פשוטה ונעימה שיש, אין ספק שזה שווה הכל עבור הסדר והארגון ביום החתונה שלנו שידענו בצורה מפורטת עבור כל אורח מי מגיע... וכמה ובכך ביום האירוע עצמו לא היו טעויות כלל... אין על השירות של RSVP מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים