תנו לאורחים שלכם מתנה בלתי נשכחת: מתנות שהן תרומה לקהילה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לתת מכל הלב: מתנה חברתית מרגשת

מתנות לאורחים בחתונה (וגם לקהילה)

הפקת אירוע

צילום: Shutterstock

מתכננים לתת לאורחים שלכם מתנת תודה? אם התשובה חיובית - כדאי לכם לשקול להפוך אותה למתנה חברתית, כלומר מתנה שטומנת בחובה גם תרומה לקהילה. תוהים אילו מתנות קיימות שם בחוץ? אספנו עבורכם 6 אופציות שיאפשרו לכם לתת באהבה - גם לאורחים וגם לעמותות וארגונים שעושים עבודת קודש

אחד האלמנטים היותר חביבים בחתונות, הוא אמירת תודה לאורחים בצורת שי יצירתי. לא משנה אם זו מתנה אכילה, עציץ קטן, מניפה יפה או קישוט קטן לבית - אין אורח שלא שמח לקבל מתנה קטנה כאות הוקרה מבני הזוג על השתתפותו בחתונה.

אם אתם מתחברים לכל הטוב הזה והחלטתם לחלק מתנות תודה לאורחים שלכם, אנחנו רוצים להציע לכם זווית חשיבה קצת שונה על הנושא: למה שלא תהפכו את המתנות לאקסטרה מיוחדות באמצעות רכישה של מתנות חברתיות? מיד נכיר לכם 5 עמותות וארגונים מדהימים, שמאוד יישמחו לעזור לכם לשמח את האורחים שלכם. ככה, הרכישה שלכם הופכת לתרומה נאה וכולם יוצאים מרוצים, באחריות!

צילום: Shutterstock

הרעיון: תעסוקה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מעמותת "עמיחי

המיזם החברתי "עציץ טרי" נולד אי שם בחוות יבולים (מכללה תעסוקתית לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בכפר מל"ל), במטרה לאפשר לעובדיו תעסוקה משמעותית ומעצימה. כחלק מקטלוג המוצרים באתר תוכלו למצוא ערכות גידול לעלים וצמחי תבלין, ערכת DIY עשה זאת בעצמך, מיני קקטוסים ועציצים קלאסיים המגיעים בפחי שימורים בשימוש חוזר. 

מה האורחים שלכם יקבלו?

עציצי תבלין ופרחים המגיעים בתוך פחי שימורים צבעוניים או כוסות מיוחדות עם שמות שנונים של צמחי תבלין (יש אפשרות למיתוג אישי במעמד ההזמנה). העציצים מגיעים במגוון גדלים, צורות, ומארזים.  

מה הקהילה תרוויח מזה?

באמצעות העציצים המושקעים שתרכשו תתרמו להרחבת אפשרויות התעסוקה של אנשים עם מוגבלות בדרך מגוונת, מאתגרת ומתגמלת בסביבת עבודה מהנה ומעצימה.

איפה ניתן לרכוש?

באתר של "עציץ טרי" תמצאו את קטלוג המוצרים ותמונות ובנוסף פרטים ליצירת קשר 09-8667181.

עציץ טרי (צילום: באדיבות המקום)

הרעיון: שילוב מתמודדי נפש בקהילה

קבוצת "שכולו טוב", היא עמותה שחרטה על דגלה יצירת הזדמנות חברתית שווה וקידומם של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. מאחר וב"שכולו טוב" מאמינים שתעסוקה היא תנאי הכרחי בדרך לשילוב נכון בקהילה, כמו גם יצירת זהות ותחושת מסוגלות בקרב מתמודדי הנפש, העמותה עוסקת במיזמים שונים שתכליתם להכשיר, לאמן וללוות את המתמודדים בדרכם להשתלבות בשוק החופשי. אחד המיזמים הללו הוא "ערכותי", מותג המתנות של העמותה, ממנו ניתן לרכוש מתנות לאירועים פרטיים.

מה האורחים שלכם יקבלו?

ב"ערכותי" מוכרים מגוון גדול של מוצרים, החל ממארזי שוקולדים, דרך נרות, סבונים, לוחות ממו ופחיות ערוגה (פחיות הכוללות זרעים של צמחי תבלין) - כך שמה שלא תבחרו, האורחים יקבלו מתנה שווה.

מה הקהילה תרוויח מזה?

כל הכסף שתשלמו על המתנות הוא קודש לקבוצת "שכולו טוב", המאפשר לעמותה להמשיך בעשייתה הברוכה ולשלם משכורת לאנשים אותם היא מלווה. הלכה למעשה, תתרמו לשילובם של מתמודדי נפש בקהילה.

איפה ניתן לרכוש?

באתר של ערכותי תמצאו את קטלוג המוצרים המלא ופרטים ליצירת קשר.

 

צילום: Shutterstock

הרעיון: ערכת זרעים לגינות פרטיות מ"כפר עידוד"

אי שם בנתניה שוכן "כפר עידוד" - מתחם דיור מוגן עבור מבוגרים המתמודדים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי. בכפר מאמינים שעבודה היא חלק מהותי בחייו של אדם בוגר ולכן קיימות משתלה וחנות לחפצי נוי, המופעלות בידי דיירי הכפר. אם תבחרו לקנות מהן מתנות לאורחים, מובטח לכם שתעשו רק טוב כי כל הכנסות המשתלה מועברות לטובת רווחת דיירי הכפר.

 מה האורחים שלכם יקבלו?

תוכלו לתת לאורחים שלכם עציצים ובהם צמחי תבלין או נוי, או לחילופין - ערכת זרעים לשתילה בבית, הנארזת בידי דיירי הכפר. בכל מקרה מובטחת לכם מתנה שווה ומרגשת עבור האורחים.

פירות העבודה של דיירי כפר עידוד במשתלה, עציצי צמחי תבלין וצמחי נוי מיוחדים, יכולים לשמש כמתנות לעובדים, לחברים ולמשפחה בחגים ואירועים משמחים והן מתנות לאורחים ועיצוב באירועים פרטיים ועסקיים.

בנוסף, אנו מציעים מתנה ייחודית "זרעים של עידוד" - ערכה של זרעים לגינה פרטית לכל מקום שתבחרו אשר מגיעים בעציץ חרס קטן - מוצר חדש של דיירי כפר עידוד, אשר נארז ונעשה ע"י דיירי הכפר.

מה הקהילה תרוויח מזה?

כל כך הרבה דברים טובים: קודם כל, כל קנייה מכפר עידוד מבטיחה את המשך קיום הפעילות החשובה של דיירי הכפר במשתלה - עבודה המאפשרת להם להתחבר לטבע ולקהילה המיידית סביב הכפר (באמצעות הפעלת החנות). בנוסף, כל ההכנסות ממכירת המתנות לאורחים שלכם, מועברות לטובת רווחת הדיירים בכפר ומאפשרות להם להמשיך לצמוח - תרתי משמע.

 איפה ניתן לרכוש?

בחנות הממוקמת בכפר עצמו, או בלינק הזה.

צילום: Shutterstock

הרעיון: מתנות מעמותת שק"ל - שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות

שק"ל היא עמותה המסייעת למגוון רחב של אנשים בעלי מוגבלויות, הן פיזיות והן נפשיות או קוגניטיביות. חזונה של העמותה הוא פיתוח שירותים קהילתיים שיאפשרו לכל אדם בעל מוגבלות פעילות עצמאית ומתן אפשרות לחיים של כבוד, הגשמה עצמית, שילוב והשתתפות בקהילה כחברים שווי זכויות. אחד מתחומי הפעילות של העמותה הוא חנות מתנות הכוללת מוצרים שיוצרו בידי בעלי המוגבלויות שנעזרים בשירותי העמותה.

מה האורחים שלכם יקבלו?

בחנות המתנות של שק"ל תמצאו המון מתנות שישמחו את האורחים, החל משקיות בד ריחניות לארון, דרך תחתיות לכוסות, כריות חימום בצורת לבבות ועד סבונים ריחניים ונרות. בקיצור - שווה.

מה הקהילה תרוויח מזה?

כשאתם קונים מתנות מהעמותה, הכסף מועבר ישירות אליה ומשמש לתעסוקה ושילובם של בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות בקהילה.

איפה ניתן לרכוש?

באתר החנות או בחנות הפיזית עצמה. מספר הטלפון לבירורים: 02-6442047


צילום: Shutterstock

הרעיון: תרומה בשם האורחים דרך ארגון "מתחילים בטוב"

לקבל מתנת תודה קטנה בסוף האירוע זה תמיד כיף, אבל מה אם תיקחו את הסכום שתכננתם להקצות להן ופשוט תעבירו אותו - ככה, כמו שהוא - לתרומה עבור ארגון או עמותה שקרובים ללבכם?

אם זה נשמע לכם כמו רעיון מעולה, ארגון "מתחילים בטוב" הוא הכתובת שאתם מחפשים; הארגון מחבר בין זוגות שעומדים להינשא ומעוניינים להעביר תרומה בשם האורחים, לבין המון עמותות שפעילות בארץ.

מה האורחים שלכם יקבלו?

פתקי תודה שמסבירים את מהלך התרומה שנעשתה בשמם. מרגש, לא?

מה הקהילה תרוויח מזה?

כל עמותה שתבחרו לתרום לה תקבל מכם את מלוא הסכום שתעבירו, מה שכמובן יסייע להמשך פעילותה וצמיחתה המבורכות מאוד.

איפה ניתן לרכוש?

פשוט נכנסים לאתר ויוצרים קשר עם הארגון. הם כבר ייקחו את זה משם.

צילום: Shutterstock

הרעיון: חנות "כלים שלובים" הפועלת מתוך מפעל מוגן

החנות "כלים שלובים" היא לא חנות מפעל מהסוג שאליו אתם רגילים; פה מדובר בחנות שנמצאת בתוך מפעל מוגן יצרני, המהווה מקום הכשרה ותעסוקה לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. הרעיון? לשלב את אותם אנשים בקהילה ובמעגל העבודה, החל משלב הייצור ועד לשלבי המכירה בחנות עצמה. 

מה האורחים שלכם יקבלו?

מתנות שוות ממש שעיצבו מעצבים חברתיים שונים; מחזיקי מפתחות, מגנטים מהממים למקרר, מתנות מן הצומח ומתנות אכילות - כל אלו ממתינות רק עבורכם. לא מצאתם משהו שאתם אוהבים? אל דאגה: מאחר והחנות נמצאת בתוך מפעל יצרני, ניתן להתאים ולייצר מתנה על פי דרישתכם - משלב הרעיון ועד לביצוע (רק קחו בחשבון שהחנות מוכרת מוצרים בכמויות גדולות בלבד).

מה הקהילה תרוויח מזה?

מאחר וכל שקל שתשלמו יעבור מיידית למפעל המוגן ולחנות, הקנייה שלכם היא למעשה תרומה לפעילות הכה חשובה של כלים שלובים ועמותת "שיקום אחר". המפעל והחנות משמשים כמקומות תעסוקה והכשרה עבור מבוגרים המתמודדים עם מגבלה נפשית ולכן כל רכישה שלכם עוזרת ישירות להם ולעמותות התומכות בהם.

איפה ניתן לרכוש?

חנות כלים שלובים ממוקמת ברחוב המרץ 20 בפתח תקווה. לבירורים נוספים התקשרו: 0544440689

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)