שלי גפני - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-6130590
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

קצת על העסק

איך מגיעים לשלי גפני

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

21.02.2022

איפור ושיער לכלות – המומלצים של מתחתנים

אחרי שבדקנו המלצות, ראינו תמונות ושמענו רשמים – הגענו להחלטה. זו נבחרת מאפרות הכלה ומעצבות התסרוקות לחתונה המצטיינת שלנו. אלו הסיבות שהן הטובות בתחומן

23.01.2018

כלת החורף במראה טבעי עם נגיעות מטאליות

כל הטרנדים החמים בעולם האיפור לחורף שבפתח - בכתבה שלפניכם

עוד כתבות

שלי גפני - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על שלי גפני

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Taly-תמונה
Taly
Shelly is amazing!
5
06/09/2018

I got married a few days ago and had the privilege and pleasure of doing my makeup with Shelly who not only did an outstanding job but is very professional and a complete delight... to be around! She made me not only look but feel beautiful! Haven’t stopped receiving compliments and I simply highly highly highly recommend her!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shani-תמונה
shani
המלצה חמה
5
28/05/2017

ללא ספק הספקית המוצלחת ביותר שבחרתי ליום החתונה. מעבר לרמה המקצועית ולאיפור העדין והמהמם שגרף בלי סוף מחמאות, היא ליוותה אותי במהלך החודשים שקדמו לחתונה והמליצה לי על ספקים... ם ונתנה טיפים מעולים. אישה כל כך נעימה, עם רגליים על הקרקע, הכל בגובה העיניים, מאד כנה ואמיתית וכמובן יפיפיה. ביום החתונה הייתי מאושרת שלא התפשרתי וידעתי שאני יכולה להיות רגועה בידיים הטובות ביותר. אין מה לחשוב פעמיים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hilla-תמונה
Hilla
מאפרת מקצועית וממולצת מאוד!
5
19/06/2016

שלי איפרה אותי ביום המאושר בחיי! היא הגעה בזמן והייתה מאוד מקצועית. ניתן לראות את המיומנות והדיוק בעבודתה. האיפור לא זז כל הערב, גר אינסוף מחמאות. מחיר מצויין ביחס לתמורה. פחות... הבתי שהיא ביקשה ממני 40 ש״ח על ריסים ביום החתונה ולא עדכנה אותי לפני שהריסים לא כלולים במחיר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
sima-תמונה
sima
מאפרת מדהימה! ממליצה בחום!!
5
02/12/2015

שלי סופר מקצועית, מוכשרת בטירוף, קשובה, סבלנית ונעימה!!! נפגשתי עם שלי לראשונה באיפור ניסיון ונדהמתי מהתוצאה. בניגוד למאפרות רבות בשוק, שלי עושה איפור ניסיון שבעיני הנו דבר הכרחי... גם לתיאום ציפיות וגם שתדעי שיש כימיה עם המאפרת והסגנון שלה מוצא חן בעיניך. כבר באיפור ניסיון ידעתי שאני בידיים מקצועיות ביותר ושאני יכולה להיות סופר רגועה!!! אבל אז קמנו בבוקר החתונה (8.9.15) ליום הכי אביך וחם בשנה ושלי הרגיעה אותי שהאיפור יחזיק מעמד גם בחום הכבד. קשה להאמין איך הייתי כל היום עם האיפור בצילומי חוץ ויותר מזה החתונה התקיימה בגן פתוח ללא שום מיזוג והאיפור אכן החזיק מעמד ולא נזל ממני (בניגוד לאורחים שנמסו מהחום)!!! שלי הייתה בחירה מצוינת ואני שמחה שלא התפשרתי על הטובה ביותר!! ממליצה לכן בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיטל וישראל-תמונה
מיטל וישראל
ה-מאפרת
5
14/04/2011

שלי גפני פשוט מדהימה, היא איפרה אותי מ-ה-מ-ם! לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב ולאחר האירוע.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים