משבוע האופנה לשבירת הכוס: השראות לחתונות קיץ 2019 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

משבוע האופנה לשבירת הכוס: השראות לחתונות קיץ 2019

עונת חתונות הקיץ כבר בפתח, סגרתם אולם, איפור ושיער אבל לא החלטתם מה תלבשו? קבלו השראה ללוק המושלם לחתונה שלכם

הצצה ראשונה

שמלה של אלון ליבנה (צילום: אבי ולדמן)

שבוע האופנה של תל אביב הוא ההזדמנות של כל מעצב להגשים את הפנטזיות הפרועות והאופנתיות ביותר שלו. מעבר לדגמים המיוחדים - אלו שנתפרו במיוחד למאורע, נצפו על המסלול לא מעט דגמים מעוררי השראה לחתן והכלה העתידיים. אם אתם מחפשים השראה לחליפת חתן מיוחדת או שמלת כלה בלתי נשכחת הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. 

שמלת כלה של אלון ליבנה (צילום: אבי ולדמן)

שמלת כלה של אלון ליבנה (צילום: אבי ולדמן)

נדמה לנו שאין צורך להציג את המעצב אלון ליבנה, שכבר מזמן הפך לשם דבר בכל הנוגע לעולם הכלות. שמו הולך לפניו ואין ספק שגם הסגנון שלו. השנה, הקולקציה המיוחדת שהציג נוצרה בהשראת סיפור היסטורי שהתרחש בשנות ה-50 בסקוטלנד המספר על קבוצת נשים שהואשמו על ידי מלך סקוטלנד במעשי כישוף ובגידה במלוכה ונחשדו כמי שהטביעו את צי הספינות של המלך. שם הקולקציה שבחר ליבנה, Aconitum, היא למעשה שמו של פרח ידוע, בצורת עלי כותרת מפתים בצבע ארגמן. זהו פרח רעיל במיוחד שנקרא גם "גלימת השטן" ומאבקניו, רקחו רעלים בימי הביניים.

שמלת כלה של אלון ליבנה (צילום: אבי ולדמן)

אז נכון, על המסלול צעדו לא מעט דוגמניות בשמלות צבעוניות, אבל אלה שתפסו את עינינו היו כמובן השמלות הלבנות התקופתיות שעיצב ליבנה. הסגנון של ליבנה מאוד נקי, פיין, בעל מגוון קשתות, קווים פיסוליים ותפירה עילית ומאוד מוקפדת. ההשראה ההיסטורית והטבעית ניכרת והופכת את העיצובים שלו למרעננים, מיוחדים ובעיקר מושכים את העין. את העיצובים הללו לא תמצאו תמצאו בחנות, אלא בהזמנה אישית בלבד. אגב, כדאי למהר, מכיוון שביונסה וליידי גאגא כבר הספיקו להזמין לעצמן כמה דגמים.

שמלת כלה של אלון ליבנה (צילום: אבי ולדמן)

גם המותג באמוס סקוור, אחד המותגים המובילים בארץ לחליפות חתן, החליט להתפרע בקולקציית הקיץ שלו ולצלול אל המים העמוקים של האוקיינוס. זו הפעם הראשונה שמותג חליפות נותן ייצוג בשבוע האופנה בארץ ולכן, הוחלט לקחת השראה בשלושה רבדי עומק עיקריים, תוך תנועה מקו המים אל קרקעית הים ונפלאותיו.

חליפת חתן של באמוס (צילום: אבי ולדמן)

חליפה של באמוס (צילום: אבי ולדמן)

חליפה של באמוס (צילום: אבי ולדמן)

על המסלול צעדו דוגמנים בחליפות צבעוניות שלקחו השראה מדגי התוכי הראותניים בגווני פסטל של סגול, ירוק וורוד, גם השקיפות של המדוזה לקחה חלק והצבעוניות המטאלית העמוקה בדמות צבעים כהים כמו שחור וכחול עמוק. המטרה של המותג הייתה למתוח את גבולות החליפה הקלאסית ולהעניק לגבר הישראלי מענה רחב של גזרות וצבעוניות ייחודית ונועזת לצד הדפסים וטקסטורות מיוחדות.

חליפת חתן של באמוס (צילום: אבי ולדמן)

חליפת חתן של באמוס (צילום: אבי ולדמן)

השימוש בשקיפות המדוזה מסמל את חוסר האטימות כלפי אופנת הגברים והרצון לשחרר את הגבר הישראלי מאפיון "החליפה כמגן אנושי" ולמעשה להנגיש אותה לעיני המתבונן. אין ספק שמדובר בעיצובים יוצאי דופן ואם גם אתם מוצאים עצמכם שוברים את הראש איך לחדש בחתונה שלכם, הנה הצהרה אופנתית שאנחנו מבטיחים שאף אחד מהאורחים לא ישכח.

חליפה של באמוס (צילום: אבי ולדמן)

חליפות של באמוס (צילום: אבי ולדמן)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות