Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר

בצעידה לחופה, בשבירת הכוס וברחבת הריקודים – אלה הם השירים שממש לא כדאי שיושמעו בחתונה שלכם.

מוזיקה

בהשראת הימים הטרופים שעוברים עלינו בגלל נגיף הקורונה, רצינו להעלות נושא חשוב שבימים רגילים כמעט ואין זמן לדון בו: שירים בחתונה. ואם נחדד – שירים שממש לא כדאי להשמיע בחתונה. זה יכול להיות בגלל הפירוש של המילים, הקונוטציה השלילית, זיכרון שהשיר מעלה בכם או שפשוט נמאס לשמוע את אותם הצלילים בכל חתונה - כל מה שירגיש כמו טעם רע (ולא רק מוזיקלי) הוא big no no.

נסייג כאן ונאמר שאם אתם והאורחים שלכם בעלי חוש הומור מפותח במיוחד, בחירה בחלק מהשירים לשלב החופה, שבירת הכוס או המסיבה יכולה להיות משעשעת, אבל ההשמעה שלהם היא על אחריותכם ולציניים מבינכם בלבד. 

מצעד ה- הכי לא מבוקשים בחתונה שלכם - מתחילים עכשיו:

אין כבר דרך חזרה – הלהקה

השיר הזה משדר מסר לא אופטימי במיוחד שגם גורם לפקפק בהחלטות שלכם – "אם זה טוב ואם זה רע". אנחנו בחתונה! הכל מהמם ומי בכלל מחפש את הדרך חזרה?!

 

I Want to Break Free – Queen

לא שאנחנו חושבים שלהתחתן זה לאבד את החופש, אבל יכולתם לחשוב על שיר רלוונטי יותר "לשבירת הכוס". יכולים להיות בקהל אורחים מהצד שלה שפתאום ירימו גמה....

מונוגמיה – ג'ירפות

שם השיר אולי מטעה, ומי שלא מכיר אותו יכול לתהות למה הוא צריך להיות ברשימה הזאת, אבל השורה "לא קל לחיות עם אישה אחת" תסביר את זה טוב יותר. באירוע שחוגג את המונוגמיה שלכם – זה השיר האחרון להשמיע.

נשבע – חיים משה

אנחנו לא בסוף האייטיז, והחתן הוא לא צ'יקו בן דוד שמגיע על כביים לחתונה בהתפעה. אז לא. "נשבע" ממש לא מתאים, לא בקטע אירוני ולא בקטע נוסטלגי. לחיים משה יהיו מספיק טקסי השבעה בצבא להשמיע את שירו המרגש, אבל בחתונה שלכם – לא.

נפלת חזק – איפה הילד

החברים של החתן אולי ירצו לשיר לו את השיר הזה בסתר, אבל זה לגמרי לא לגיטימי שהדי.ג'יי ישמיע אותו באירוע שלכם. הוא לא נפל, הוא זכה!

Marry you – Bruno Mars

מדובר באחד השירים המאוסים ביותר בשנים האחרונות, שכיכב בהרבה הצעות נישואין, צעידות לחופה, שבירות כוס ומה לא. אם בא לכם לשמור על מעט מקוריות – אל תתנו לשיר הזה להגיע לפלייליסט שלכם.

ועכשיו, אחרי שסימנתם איקס על מה שלא, תוכלו להתחיל את הסינון שלכם לשירים שילוו את החתונה שלכם, החל מקבלת הפנים ועד לשיר שיסגור את המסיבה. שתהיה האזנה נעימה ובחירה נכונה!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג