wedding art - צילום חתונות - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

wedding art - צילום חתונות

053-9384561
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי

  • מחיר לסטילס
  • 1,500 עד 3,000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 5,000 עד 6,000 ₪

wedding art - צילום חתונות

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

wedding art - צילום חתונות - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על wedding art - צילום חתונות

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Asaf-תמונה
Asaf
צילום חתונה ע"י שגיא
5
16/11/2017

יש המון צלמים בשוק, כולם טוענים להתמחות כזו או אחרת, אטרקציות מסוגים שונים וכיו"ב. פנו אלינו המון צלמים, ושגיא בלט מעל כולם בראש ובראשונה במענה האדיב והמקצועי. היה קל לנו לבחור... בו להיות הצלם היחיד והעיקרי באירוע החתונה שלנו מאחר וניכר היה כי ניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות אפילו ללא הכרות מוקדמת. לשמחתנו קיבלנו בדיוק מה שציפינו לו ואף מעבר. שגיא היה איתנו מתחילת היום ועד סופו ותיעד בדייקנות מושלמת כל רגע במהלך האירוע. הוא היה חייכן ונינוח ועם זאת מפוקס וחדור מטרה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ללא רבב. האחריות שלקח על עצמו כצלם יחיד והיכולת הגבוהה והמקצועית ללא פשרות שניכרת בתוצר איננה מובנת מאליה, והטיפ הטוב ביותר שנוכל לתת למתחתנים אחרים הוא לבחור ללא היסוס בשגיא כדי להיות בידיים בטוחות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
inbala-תמונה
inbala
המלצה חמה מזוג מרוצה ומאושר
5
08/08/2016

אל שגיא הגענו מתוך היכרות קודמת. הוא צילם חברים טובים ביום חתונתם וגם את אחי ואשתו, ולכן ידענו כי אצלו נקבל איכות! היה חשוב לנו שהאיכות לא תחייב אותנו להשקיע סכומים לא הגיוניים,... כיוון שעשינו חתונה קטנה וצנועה והיה חשוב לנו לשמור על תקציב הגיוני. ואכן לשמחתנו, כך היה . קיבלנו שירות איכותי ונעים, החל מהפגישה לפני החתונה, בהמשך ביום הארוע עצמו- שגיא הציע מקום מהמם לצילומים שלפני, וכמובן בתוצרים שהגיעו במהירות (התמונות היו בידינו כשבוע וקצת לאחר הארוע) והיו פשוט לטעמנו המלא. קיבלנו סרט שיצא מדהים ואלבום שכייף להסתכל בו ולהיזכר. וכל זאת במחיר שווה לכל כיס . אז למי שמתלבט לא נותר לי אלא לומר- דברו עם שגיא. מבטיחה שלא תתאכזבו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Paz-תמונה
Paz
שגיא בן יצחק- צלם אירועים
4.8
07/11/2015

נהנינו לקבל שרות מדהים, מקצועי ואיכותי לאורך כל הדרך. האלבומים יצאו מדהימים, תמונות חדות וגם צילומי הווידאו והעריכה הייתה יפה ומרגשת. הצלמים ליוו אותנו לאורך כל יום החתונה מהבוקר... ועד סוף המסיבה. צילמו ללא הפסקה כל פרט וכל פינה:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ksenia-תמונה
Ksenia
צלם חתונה
5
06/10/2015

אנו שמחים להמליץ על שגיא. שגיא צלם מדהים ומקצועי. התמונות יצאו מדהימות ביופיין. :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אופיר-תמונה
אופיר
צילום ברמה גבוהה
5
23/08/2015

אהבנו מאוד את השירות ששגיא נתן לנו, מאיכות הגבוהה של הצילום ועד רמת השירות והנדיבות ועבודה הקשה שעשה למעננו , במחיר ממש הגיוני. התמונות עשו אותנו מאושרים וממליצים בחום עליו כצלם... אירוע לחתונות. אופיר וליאת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים