אופנת סגל - חליפות חתן: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereServiceCustomPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9424888
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • בגדי חתן, בגדי ערב לגברים, חליפה לשושבין

  • השירות
  • קנייה, ייבוא

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, מידות גדולות

אופנת סגל - חליפות חתן

ישנם דברים שמשתבחים עם השנים, כמו יין טוב, וכשאתה מחפש חליפות חתן, ליום החשוב בחייך, כדאי לסמוך על מביני דבר. אופנת סגל, בית אופנה שפועל בארץ מאז שנת 1945 מציע לחתנים שלוש קומות של חליפות חתן, בגדי גברים, נעלי גברים ואביזרים משלימים למראה המושלם ביום האירוע. החנות שממוקמת בתל אביב מציגה את מיטב הקולקציות של החברות המובילות בעולם ביניהם הוגו בוס, דולצ'ה גבאנה, ארמני, פראדה ואחרים. אז אם אתה מחפש בגדי חתן קלאסיים, טרנדיים או בסגנון אחר, בוא לבקר אותנו. אנו נתאים לך את החליפה המושלמת לסגנון ולטעם שלך.

כתבו עלינו

08.06.2016

חליפות להמונים (וגם שמלות...)

קבלו: חליפות לגברים ושמלות ערב לנשים. במיוחד לעונת החתונות!

אופנת סגל - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על אופנת סגל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
שרית ואיתי-תמונה
שרית ואיתי
בדרך לחופה עוצרים בסגל
5
23/01/2013

זו החנות הראשונה והיחידה שראינו, ובתוך 5 דקות נמצאה ה-חליפה, הודות למרקו המדהים והמקצועי, שהיה קשוב לרצונות שלי ושל בן זוגי, הייתה לנו חווית קנייה כיפית מאוד. בהשוואה לחליפות... רות שראינו (אחרי הקנייה) אין מה להשוות את איכות הבד והגזרה, שיושבת על הגוף כמו כפפה ליד. תודה גם לרעיה ושוקי על היחס האדיב, החיוך והשירותיות :-) מסקנה - חליפה קונים רק בסגל שנתראה רק בשמחות!!! המון המון המון תודה שרית ואיתי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גיא ודניאלה-תמונה
גיא ודניאלה
חליפות קלאסיות
4
04/02/2011

הגעתי למדידות והיחס שקיבלתי היה יוצא דופן. המוכר ישר קלט את הסגנון שלי, למרות שבאתי עם חליפה חדשה שקניתי במקום אחר, המוכר פירגן על החליפה והתאים לי חולצה ועניבה שקיבלנו אחרי... ץ ותיקונים עם 2 מתנות. הבדים מאוד איכותיים אך המחיר אינו זול.

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
חליפות יפות, מחיר יקר ביחס לחנויות באזור
4
03/02/2011

עשינו סיבוב בלא מעט חנויות כדי למצוא חליפה לחתן ובין היתר הגענו לאזור דרום ת"א ונכנסנו לאופנת סגל שממוקמת ברחוב העלייה. היחס של המוכרים היה קצת מלחיץ וכשניסינו להסביר להם מה... ק החתן מחפש הם ניסו להסביר לנו שהוא בכלל מחפש משהו אחר... אפילו אנחנו הצלחנו להתבלבל. בסוף החתן ראה שם חליפה נחמדה אבל המחיר היה יקר (בייחוד בהשוואה ליתר החנויות באזור) והוא החליט להמשיך לחפש.

הוספת תגובה
עינת-תמונה
עינת
בגדים איכותיים יחס מצוין
5
28/01/2011

הגענו לסגל לראות בגדים לחצי. הגענו ופגש אותנו הבחור משירות החנייה וכבר התחלנו ברגל ימין. בעלי מדד מספר חליפות והתרשמנו מאוד לטובה. היחס היה מצוין וידעו להתאים לו דברים שמאוד... או לו. בסופו של דבר החלטנו את החליפה לא לקחת שם כי מצאנו משהו שהתאים לו יותר. מה שכן- לקחנו משם חולה וחגורה. החולצה דרשה תיקון קל והכל היה מוכן בזמן וכמו שצריך. אני רוצה לציין שבפעם השנייה שהגענו ואמרנו שהחלטנו לא לרכוש שם את החליפה ורק את החולצה והחגורה זה לא שינה את היחס הנהדר שקיבלנו בכל זאת.

הוספת תגובה
shira_pi-תמונה
shira_pi
מומלץ בחום
5
28/01/2011

גם לאבא של הכלה מגיע.. לקחנו את אבא שלי לסגל ( לבקשתו- הוא שמע מחבר וכו'... ) בשביל למצוא לו חליפות לחתונה. שמחנו לגלות שיש שם מגוון גדול, שמתאים ( גם ) לחתנים, אבל גם... . התאימו לו חליפה במקצוענות רבה , עם שירות שראינו כמוהו רק בחנויות של חליפות בחו"ל. גם ההתאמות של האורך וכו' ( של המכנסיים ) נעשו במקום.

הוספת תגובה