ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים

חתונות של סלבז תמיד מרגשות, אבל כשהגיע הזמן לסכם עשור שלהן - על אחת כמה וכמה; אז מי שיחקו לנו עם הלב עד הסוף הטוב, מי הכתיבו טרנדים ואת החתונות של מי בחיים לא נשכח? מצעד סיכום עשור חגיגי

חתונות וסלבס

זה לא סוד שאנחנו אוהבים חתונות. זה גם לא סוד, שאנחנו מתים על סלבז - וכשהשניים מתערבבים? מדובר בחגיגה שקשה להסיר ממנה את העיניים. לשמחתנו, העשור האחרון לווה בכל טוב, מכל רחבי העולם: החל מסלביות שנחשבות לאצולת הביצה המקומית ועד לאצולה של ממש בחו"ל - רגעים של אושר לבן ממש לא חסרו לנו. אז מי עשתה לנו את 2010, עם מי שמחנו במיוחד ומי גמרו אותנו ב-2019? בואו ניזכר יחד במיטב חתונות העשור.

2010: רותם סלע ואריאל רוטר

היא: דוגמנית מצליחה בעלייה מטאורית (דאז, היום היא כבר כוכבת על), הוא: בנם החתיך של מקימי קבוצת קסטרו וביחד הפכו שניהם לפאוור קאפל. כיום הם הורים ל-3 זאטוטים, אבל הכל התחיל בחתונה שלהם אי-אז ב-2010, שפוצלה לטקס אינטימי ומרגש ומסיבת חתונה ענקית ומשמחת. איזו כלה יפה היא היתה, הא?

2011: החתונה המלכותית של וויל וקייט

לאורך העשור החולף, מאות אלפי מילים נשפכו על ה-חתונה המלכותית ההיא, שגרמה לעולם כולו לעצור את נשמתו ולעקוב במשך יום שלם אחר השידורים החיים מהממלכה המאוחדת. אין ספק שמדובר היה ברגע מונומנטלי, בו אצולת דור ה-Y עלתה לבמה והראתה איך עושים את זה בעידן החדש - בין אם מדובר בשמלת הכלה האיקונית של קייט (הדוכסית מקיימברידג', בשבילכם), בישבן המדובר של אחותה היפהפייה, פיפה, או בהשוואה המתבקשת בין החתונה המלכותית לזו של סינדרלה בדיסני בשלל ממים שהציפו את האינטרנט.

2011: קים קרדשיאן וקריס האמפריז

היום, כשקימי היא רעייתו המסורה של קנייה ווסט ואם גאה ל-4 קטנטנים, אף אחד כמעט לא זוכר שאי-אז, בתחילת העשור, היא בחרה להינשא לשחקן הכדורסל קריס האמפריז. החתונה ההיא עלתה 10 מיליון דולר (!), שודרה בספיישל מיוחד בערוץ E! ו...נגמרה ב-72 ימי נישואים אומללים במיוחד (שתועדו במסגרת סדרת הריאליטי המשפחתית).

2014: נינט טייב ויוסי מזרחי

 

אחרי קשר ארוך בן 8 שנים שכלל גם שנת אירוסין בינה לבין יהודה לוי, השניים החליטו להפריד כוחות במפתיע. חצי שנה לאחר הפרידה, נתבשרנו שנסיכת הרוק - ומי שלנצח תיזכר כמאמי הלאומית הראשונה שלנו - יוצאת עם נגן להקת הקולקטיב יוסי מזרחי (שצעיר ממנה ב-5 שנים, אגב) ודי מהר הגיעה גם הצעת נישואין שהבשילה לכדי חתונה עם שמלת כלה בלתי נשכחת. שנתיים לאחר מכן השניים קיבלו בזרועות פתוחות את בתם הקטנה, אמיליה וכיום הם חיים בארצות הברית.

View this post on Instagram

נו, מה אתם חושבים על השמלה של נינט? צילום: ראובן שניידר

A post shared by פנאי פלוס Pplus (@pnaiplus) on Sep 9, 2014 at 11:04am PDT

2014: קים קרדשיאן וקנייה ווסט

אין ספק ש"קימייה" - הלא הם קים קרדשיאן וקנייה ווסט - הפכו לאחד מהזוגות החזקים בעולם הבידור כיום. אבל לקח זמן עד שהם הפכו לזוג; 6 שנים של ידידות קרובה, למעשה. בסופו של דבר, השניים מצאו את הסוף הטוב שלהם כשהתחילו לצאת בשנת 2012, זמן לא רב לאחר גירושיה של קים מקריס האמפריז. ב-2013 הם קיבלו לעולם את בתם הבכורה, נורת', וב-2014 נישאו ברוב פאר והדר בפירנצה (ואף מילה על טבעת האירוסין המטורפת שנתן קנייה לקים ונשדדה ממנה באלימות בתקרית מצערת בפאריז).

 

 

2015: בר רפאלי ועדי עזרא

 

את אמצע העשור ציינו עם מה שהיה הכי קרוב לחתונה מלכותית פה בארץ: חתונתם של בר רפאלי ועדי עזרא, שנערכה במלון יערות הכרמל היוקרתי. ערב החתונה עצמו היה רק השיא בחגיגות שהחלו עם מסיבת רווקות מתמשכת - בארץ ובמלדיביים ונמשכו עמוק אל תוך ירח הדבש של השניים. בדרך לשם היו סקנדלים שכללו נסיון לסגור את השטח האווירי מעל למקום החתונה, איסור גורף על הכנסת טלפונים סלולריים למתחם האירוע וטבעת אבטחה הדוקה במיוחד, אבל התוצאה - בדמות 2 בנות מתוקות ועוד בייבי בדרך - לגמרי שווה הכל.

 

 

2016: אסי עזר ואלברט אסקולה

המנחה האהוב של ישראל ואחד הדוברים החשובים ביותר של הקהילה הלה"טבית, ריגש את כולנו כשבישר על נישואיו לבחיר לבו, אז, בשנת 2016. השניים נישאו בטקס אינטימי בברצלונה לאחר שנתיים של אירוסין, כשמסע החתונה תועד לסרט דוקומנטרי שהוציא עזר ונועד לעורר מודעות לבעיית אי השוויון של הקהילה הגאה בישראל - בכל הקשור למיסוד והקמת משפחה.

View this post on Instagram

Yesterday was the best of my life. Me and my man stood in front of our families and friends and we all felt it- god was with us. After hearing all my life that god hates me and hates gays, I learned yesterday that God do not stand with those who hate, Only with those who love. All u haters- stop using god to hide your ugly homophobia. THE ONLY THING THE LGBTQ COMMUNITY BELIEVES IN IS LOVE, And LOVE will win at the end, it has to. We send our love and prayers to our brothers and sisters in Orlando. We will keep fighting for those who no longer can. Pic by: @jordifarresgarcia 😞 שובר את הלב לקרוא ולראות את התמונות של מה שקרה באורלנדו. חשבתם על זה פעם, שכל הזמן מאשימים את הקהילה הגאה שהיא חטא ונגד אלוהים ו״הסיבה״ לכל האסונות בעולם, כשבעצם הדבר היחידי שאנחנו מאמינים בו זה אהבה? אז הנה המסר שלי לכל אלה שמשתמשים באלוהים כדי להצדיק את השנאה שלהם: דעו- אלוהים איתנו! ואתם לא תנצחו אותנו, האהבה תנצח, אנחנו ננצח, נקים עוד ועוד משפחות, נחנך את ילדינו לאהבה וקבלת השונה, נתפוס עוד עמדות מפתח, נשנה מדיניות וחוקים, נגרש את כל מי ששונא ונשאף לחיים בהרמוניה. שנאה מחסלת לנו את העולם, אהבה בונה אותו. תאהבו. #asbertwedding

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on Jun 12, 2016 at 10:43am PDT

View this post on Instagram

💍 #asbertwedding pic by @arielfoxman @factory54 #גאהבאהבהשלי

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on Jun 11, 2016 at 4:14am PDT

View this post on Instagram

2 Single men (for the next 5 minutes). 5 דקות אחרונות של רווקות. #asbertwedding @factory54

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on Jun 11, 2016 at 2:57am PDT

2017: יהודה לוי ושלומית מלכה

אם ב-2014 שמחנו בשביל נינט, 2017 לגמרי היתה השנה של יהודה; לאחר שנת אירוסין, הוא ובחירת לבו היפהפייה - שלומית מלכה - החליטו למסד את הקשר בפסטיבל בן יומיים במדבר, שכולו עוצב והופק ברוח פסטיבל הברנינג מן האמריקאי. למרות פער הגילאים הגדול ביניהם (15 שנה, אבל מי סופר) "דובי" ו"דובי" ריגשו את כולנו והוכיחו שגם במציאות יש סופים טובים.

View this post on Instagram

לרגע הזה חיכינו: יהודה לוי שובר את הכוס! 🙌🏻

A post shared by פנאי פלוס Pplus (@pnaiplus) on May 25, 2017 at 1:13pm PDT

2018: קיארה פראני ופדריקו לוסה

כשהבלוגרית המצליחה בעולם מתחתנת, ברור שיהיה מדובר בחתונה אקסטרה-מדהימה ואכן, הזוג המלכותי של איטליה לא אכזב אותנו בשנת 2018. את החתונה הסיציליאנית עטורת הפרחים והפאר שלהם, הם ערכו אחרי שהביאו לעולם את בנם הראשון והמתוק, ליאו - וכמצופה מבלוגרית אופנה במעמדה, קיארה היפהפייה החליפה לא פחות מ-4 (!) שמלות חתונה.

 

 

2018: החתונה המלכותית של מייגן והארי

 

אמרתם זוג מלכותי - אמרתם מייגן והארי, הזוג שהצליח לנער את האבק מעל מוסד המלוכה הבריטי לראשונה מזה עשרות שנים, נישא ב-2018 בטקס מפואר ומאוד לא אופייני לממסד השמרני; הבישופ שניהל אותו הוא מייקל ברוס קרי, מטיף ממוצא אפרו-אמריקאי, שנשא דרשה מלאת רגש ופאתוס והלהיב את הקהל מאוד. אבל עם כל הכבוד לטקס עצמו, סביר להניח שמה שבאמת נזכור מהחתונה המלכותית הזו הן השמלות היפהפהיות שלבשה מייגן (אחת בעיצוב ז'יבנשי והשנייה בעיצובה של סטלה מקרטני) והמבט הזומם שהיה להארי בעיניים כשפגש את כלתו לראשונה, בקצה המזבח.

View this post on Instagram

Sealed with a kiss #Justmarried #RoyalWedding

A post shared by The Royal Family (@theroyalfamily) on May 19, 2018 at 6:12am PDT

2019: אגם רודברג ודור קרובינר

אין ספק שהשנה האחרונה של העשור, היתה עטורת חתונות שוות ומרגשות, אבל אנחנו מודים שהחתונה של אגם ריגשה אותנו במיוחד. אולי זה בגלל האירוסין שבוטלו לשחקן גל אמיתי ואולי פשוט כי אנחנו פשוט כל כך אוהבים אותה - אין ספק ששמחנו איתה מכל הלב.

View this post on Instagram

Agam 🧡 @peoplephotography @agamrudberg @lwevents_

A post shared by PeoplePhotography פיפלפוטוגרפי (@peoplephotography) on Nov 27, 2019 at 1:33am PST

2019: דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו

ואת הרשימה שלנו היינו חייבים לסגור עם חתונת עשור מפוצצת מוח במיוחד - כזו ששילבה בין אצולה מקומית לאצולה הוליוודית והפכה את טרנטינו לאחד משלנו בכל מובן. אין ספק שהחתונה היפהפייה של הצמד פיקנטינו (מתבקש, לא?) היא מסוג האירועים שלא היינו יכולים לדמיין גם בחלומות הכי וורודים שלנו; מי היה מאמין שממש בקרוב עומדת להיוולד תינוקת שאבא שלה הוא טרנטינו וסבא שלה הוא צביקה פיק? איזה כיף שלפעמים חלומות מתגשמים, ממש כמאמר השיר שכתבו יחד ההורים של דניאלה.

View this post on Instagram

Wedding day! ❤️ Ph by @curtisdahl exclusive for @people 👑 by @kerenwolf #israelidesign

A post shared by Dana Harel (@danahareldesign) on Nov 28, 2018 at 11:12pm PST

View this post on Instagram

Wedding day! ❤️ Ph by @curtisdahl exclusive for @people Crown by @kerenwolf

A post shared by Dana Harel (@danahareldesign) on Nov 28, 2018 at 9:17pm PST


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז