לא כמו כולם: חופות במקומות אקסטרה מיוחדים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לא כמו כולם: חופות במקומות אקסטרה מיוחדים

המפתח לחתונה בלתי נשכחת הוא לא האוכל וגם לא הריקודים - אלא הלוקיישן של החופה. אז איפה כדאי להתחתן אם רוצים חופה בלתי נשכחת? יש לנו כמה הצעות

הפקת אירוע

חופה של פורט 15 (צילום: באדיבות המקום)

כשמתכננים חתונה קל לטעות ולחשוב שרגע השיא הוא קבלת הפנים, ריקוד הסלואו, או המסיבה שאחרי החופה. אבל האמת היא שרגע השיא של האירוע, ה-דבר שבשבילו כל האורחים שלכם הגיעו מקרוב ומרחוק, הוא טקס החופה.

אבל מה המרכיב הייחודי הזה, שיהפוך את החופה שלכם לאקסטרה ספיישל ואקסטרה מרגשת? לוקיישן אקסטרה מיוחד, כמובן. הנה כמה רעיונות למקומות מדהימים שיהפכו את החופה שלכם לבלתי נשכחת.

הכי יציאה: אטורה במיני ישראל

אי שם באמצע, בין תל אביב לירושלים, בלב-לבו של עמק איילון המהמם וממש בסמוך לפארק מיני ישראל, נמצא אטורה - בית אירועים אורבני עם גן המשקיף ישירות על המיניאטורות של פארק מיני ישראל.

בקצה הגן, תמצאו את אזור החופה - שברקע שלו נמצאת מיני תל אביב הכוללת מיניאטורות מגניבות של מגדלי עזריאלי, הארובה של רידינג, בית טמבור באזור חוף הים ועוד. בלילה, המיניאטורות מוארות - כך שבין אם אתם נישאים בחתונת ערב קלאסית, או בחתונת צהרי שישי מרגשת, מובטחים לכם פריימים מושלמים ומיוחדים.

חופה של אטורה (צילום: A&I WEDD)

חופה של אטורה (צילום: A&I WEDD)

 

חלון לים התיכון: פורט 15

אמרתם לוקיישן מיוחד - אמרתם יפו העתיקה. אמרתם יפו העתיקה - אמרתם גן הפסגה המדהים, שמשקיף אל עבר הים התיכון וכל קו החוף של תל אביב. אם זה בדיוק הנוף, הווייב והאווירה שאתם רוצים להביא אל החופה שלכם, יש לנו שתי מילים בשבילכם: פורט 15.

חופה של פורט 15 (צילום: L studio)

חופה של פורט 15 (צילום: L studio)

המבנה העות'מני העתיק והיפהפה שבו שוכן פורט 15 ממוקם בלוקיישן מלא קסם. הוא משלב חלל מעוצב מלא קסם עם מרפסת מדהימה שמשקיפה על הנוף הכי יפה בתל אביב-יפו. הנוף הזה, של הים התיכון האינסופי יחד עם קו החוף של תל אביב, הוא רקע מושלם לחופות שנערכות כאן - בתוספת בריזה נעימה.

חופות של פורט 15 (צילומים: ISO ו-אביחאי)

באופן טבעי: גוונא אירועים

אם אורבניות היא פחות הקטע שלכם, כנראה שהחופה שלכם צריכה להיות ממוקמת בלב לבו של הטבע. במקרה כזה, אתם זקוקים למקום כמו גוונא - מתחם אירועים יפהפה ששוכן בגוש עציון וכל מטרתו היא לאפשר לזוגות שנישאים בו להפיק חתונות מדהימות בלב החורש.

מעבר לעובדה שהאורחים שלכם ייהנו מחגיגת אהבה בלב הטבע, אזור החופה משקיף אל החורש הטבעי, כך שהפריימים היפהפיים מהטקס המרגש שלכם - מובטחים.

חופה של גוונא (צילום: באדיבות המקום)

חופה של גוונא (צילום: באדיבות המקום)

 

בשדה ירוק: מתחם האירועים אגדתא

פחות מתחברים ליער? אפשר גם לרוץ (טוב נו, להינשא) בשדות: אי שם באזור צומת ראם, בדיוק בנקודה שבה הנוף מתחיל להתחלף ונפתחת הנשימה אל הנגב, ניצב מתחם האירועים אגדתא. המתחם מוקף שדות גדולים שיהווה תפאורה מושלמת לצילומי הזוגיות שלכם ויאפשרו לכם להתחבר לאדמה - במובן הכי בסיסי שיש.

חופה של אגדתא (צילום: באדיבות המקום)

אחר כך תתבקשו לבחור בין חתונה על המדשאה בלב הגינה המטופחת, לבין חתונה על הדק של גן הדקלים כך או אחרת, במקום תיהנו מאזור לאונג' ייעודי, אולם עם קירות עשויי זכוכית שדרכם נשקפת הגינה המטופחת, וכמובן - מיטב מערכות התאורה, ההגברה וההקרנה שקיימים בשוק.

חופה של אגדתא (צילום: באדיבות המקום)

חופה של אגדתא (צילום: באדיבות המקום)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה