דרום לבן: לוקיישנים מהממים לחתונה דרומית menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

דרום לבן: לוקיישנים מהממים לחתונה בדרום

ארבעה אולמות דרומיים יציעו לכם אירוע במיוחד במינו בזכות תפריטים איכותיים, עיצובים מרשימים וחוויות שיהפכו את החתונה שלכם לשווה במיוחד

מקום לחגוג

לורד גארדן (צילום: באדיבות לורד גארדן)

אזור הדרום רווי גנים לאומיים ושטחים יפהפיים שבהם אפשר לערוך חתונה מקסימה. אבל גם בלי להפיק חתונה בשטח פתוח שנמצא בסוף העולם שמאלה, חתונה באזור הדרום יכולה להיות חוויה מיוחדת במינה. יותר מזה: אם תבחרו בגן או אולם דרומי, תחסכו לעצמכם הרבה לוגיסטיקה וכאבי ראש, מבלי לוותר על האווירה שאתם מחפשים.

אז איפה כדאי להרים חתונה דרומית שווה במיוחד? יש לנו 4 מקומות מושלמים בשבילכם, שישמחו לארח את חתונת החלומות שלכם.

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

הולכים בנתיב חיובי: אולמי ברכת שמים בנתיבות

אי שם בנתיבות, שוכן לו מתחם אירועים מעוצב, מודרני ומיוחד - שמארח חתונות בלתי נשכחות. אנחנו מדברים על אולמי ברכת שמים, מוסד וותיק בתחום האירועים הדרומיים שמעמיד לרשותכם אולם רחב ידיים (ניתן לארח בו עד 700 אורחים) וגן חיצוני מעוצב.

אולמי ברכת שמים (צילום: באדיבות המקום)

את הזוגות שבוחרים להתחתן כאן, מלווה צוות מקצועי ומסור שעוזר לתכנן, להפיק ולדייק את האירוע כמו חליפת חתן או שמלת כלה הנתפרים בדיוק למידותיהם של בני הזוג. לא משנה מה תבקשו, כאן ידעו לעזור לכם להפוך את החלום - למציאות.

אולמי ברכת שמים (צילום: באדיבות האולם)

העובדה שהאולם מצויד במערכות תאורה והגברה מתקדמות ומסכים רבים, מאפשרת לזוגות לא רק לתכנן מסיבה מטורפת, אלא גם להקרין תמונות וסרטונים מרגשים במהלך האירוע. יחד עם האוכל המשובח, החתונות הדרומיות שמתקיימות פה, הופכות לחוויות בלתי נשכחות - גם עבור האורחים. 

אולמי ברכת שמיים (צילום: באדיבות המקום)

להכניס את החוץ פנימה: לורד גארדן באשקלון

אנחנו מתים על השילוב של גן ואולם. לא רק שהשילוב הזה מאפשר לכם ליהנות מהטוב שבשני העולמות (טבע ואורבניות), הוא גם פרקטי - אם מזג האוויר הופך להיות לא נוח (ותתפלאו, גם בקיץ זה יכול לקרות מטעמי חמסין כבד) - תמיד אפשר להעביר את האירוע פנימה.

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

דוגמה למקום שמציע את השילוב המושלם הזה, היא אולמי לורד גארדן באשקלון: במקום תמצאו גן מטופח לצד אולם אירועים ששודרג כדי לעמוד בכל הדרישות שיגיעו מכיוונכם. לא משנה אם זה עיצוב מיוחד, אפקטים שתרצו להוסיף לרחבה או אוכל משובח - צוות המקום ישמח לעזור לכם להוציא את חתונת החלומות שלכם לפועל. במקום תוכלו לארח עד 700 מוזמנים ובינינו? אין לנו ספק שגם המפונקים שבהם יאמרו זה לזה בסוף הערב ש"היה שווה את הנסיעה".

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

דרום לבן: לוקיישנים מהממים לחתונה בדרום, מקום לחגוג, 8לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)

לאירועים קטנים ואיכותיים: אנאבל אירועים בב"ש 

אם אתם דרומיים שעובדים על הפקת חתונה קטנה ואיכותית - אנאבל אירועים הוא אולם שאתם מוכרחים לבדוק - האווירה הייחודית שבו, המקצוענות והמיקום, הופכים אותו ליעד מועדף עבור חתונות דרומיות קטנות ומשובחות.

אולמי אנאבל (צילום: באדיבות המקום)

במקום מציעים לכם אולם מעוצב, שמאובזר במערכת תאורה והגברה משוכללת ומתקדמת - כך שתוכלו ליצור בדיוק, אבל בדיוק את האווירה שאתם רוצים. לזה תוסיפו תפריט כשר ומגוון שעשוי מחומרי גלם איכותיים וטריים במיוחד והגשה אישית של המנות לאורחים - וקיבלתם ערב בלתי נשכח.

אולמי אנאבל (צילום: באדיבות המקום)

אולמי אנאבל (צילום: באדיבות המקום)

לא מוותרים על כלום: אולמי אפיריון בקרית גת

בין אם אתם חוגגים בקרבת 100 האנשים הקרובים אליכם ביותר ובין שאתם הולכים להרים את הגג עם חתונה של 900 איש, אולמי אפיריון בקרית גת הם בחירה מעולה לאירוח החתונה שלכם.

אולמי אפיריון (צילום: באדיבות האולם)

עם וותק של כמעט 20 שנה בתחום החתונות, תפריט מושלם בהובלת השף שי מלכה והיכולת לעצב את האולם כך שיתאים בדיוק לפנטזיות שלכם - מדובר בלוקיישן המושלם להפקת החתונה שעליה אתם חולמים, בלי לוותר על שום דבר. אגב, עם נסיעה של פחות משעה מתל אביב, מדובר בלוקיישן נוח לכל הדעות.

אולמי אפיריון (צילום: באדיבות האולם)

אולמי אפיריון (צילום: באדיבות האולם)

אז מה כדאי לקחת מכל זה? שני דברים: קודם כל, את העובדה שסצנת האירועים בדרום חיה, קיימת ומגוונת מספיק כדי לאפשר לכם להתחתן בדיוק בסגנון ובדרך שמתאימים לכם. שנית, חשוב לזכור: מערכות הכבישים המשוכללות שנסללו בשנים האחרונות, מקרבות את המרכז לדרום בצורה מהירה מאי פעם, כך שגם האורחים שגרים רחוק יותר יכולים להגיע בנוחות.

שני אלה, יחד עם האווירה הייחודית שאפשר למצוא רק בחלק הזה בארץ, הופכים את הדרום ליעד אטרקטיבי לחתונות מיוחדות במינן.

לורד גארדן (צילום: באדיבות המקום)


הספקים שלנו

גן ואולם אירועים - לורד גארדן

כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)