רוצה להתפנק באמת?! - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חולמת להיות סינדרלה? בואי לאנוצ'קה

יום מושלם לכלה המתפנקת (מגיע לך!)

איפור, שיער ולייף סטייל
התרוצצת לחפש אולם, נסעת למדידות שמלת כלה, בחרת קייטרינג, רבת עם אימא על רשימת המוזמנים, עם החתן המיועד על האדישות שלו ועם חמותך לעתיד על צבע הפרחים. עכשיו תנשמי עמוק ותירגעי. מגיע לך!

אז ההתרגשות בשיאה וזה ברור ומובן, לכן יום החתונה הוא הזמן שלך להתפנק ולהגיע כנסיכה אמתית לאירוע שעליו עמלת זמן רב כל כך. אנוצ'קה ספא שולח אלייך רכב שיאסוף אותך בבוקר וכבר בכניסה לאחוזה תתנגן לה מוסיקה מרגיעה על רקע הגנים היפים והנחל הזורם ומיד תרגישי שלווה.

זה בדיוק הזמן לארוחת בוקר מפנקת השמורה לכלות בלבד, ולבחור לך ממגוון פינוקי הספא ובהם טיפולי פילינג בחמאם טורקי, עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, טיפול באבנים חמות, עיסויי פנים, עיסויי רגלים ועוד מתוך מבחר של טיפולים שיתואמו אתך מראש.

אווירה רגועה באנוצ'קה

מתחם ספא


אם תרצי, תוכלי להשתכשך גם בג'קוזי ענק לפני שיעניקו לך טיפול זוהר ומיוחד מאנוצ'קה. הטיפול מתרכז בפילינג עדין ובמתן לחות. מכאן תמשיכי לקבלת טיפול פדיקור הכולל עיסוי מקצועי ולק, ובטיפול מניקור ובקישוט ציפורנייך לפי בחירתך.

ארוחת בוקר מפנקת

עיסוי גוף


כעת הגיע שלב התסרוקת וזאת בהתאם לתסרוקת ניסיון, שנעשתה לך לפני היום המיוחל; אין הפתעות/אכזבות. דייויס ביטון הוא מעצב השיער המוכשר והמוכר כמכתיב אופנה בתחום תסרוקות הערב והכלה ומעצב תסרוקות להפקות אופנה, לתצוגות, לתערוכות ועוד.

מכאן, טבעי להמשיך לשלב האיפור והוא יהיה מושקע ומקצועי ובהתאם לסגנון האישי שלך, לשמלת הכלה ולתסרוקת שלך ויבוצע על ידי אנוצ'קה הידועה כאמנית איפור מבית Christian Dior ישראל. התמחויותיה המרכזיות הן: איפור במה, פיסול ועיצוב מחדש של תווי הפנים. אנוצ'קה עובדת עם דוגמניות מסלול, ובעלת ניסיון רב במגוון סגנונות לאיפור ערב.


איפור ותסרוקת לכלה

 איפור ושיער

עכשיו הגיע הזמן של הנסיך שלך להגיע ולאסוף אותך...

*הכתבה הוכנה בשיתוף אנוצ'קה ספא
** התמונות באדיבות אנוצ'קה ספא

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות