מחפשים אולם לחתונה? כמה דברים שכדאי לכם לזכור - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך תדעו שזה ה-מקום שלכם לחתונה?

10 הנקודות ההכרחיות בצ'ק ליסט שלכם, לבחירת המקום המושלם לחתונה...

מקום לחגוג
 עם שפע ההצעות והאפשרויות שעומדות בפני כל זוג שמתכנן להתחתן, אפשר בקלות להתבלבל. אז איך בכל זאת תדעו שזה "ה- מקום" בשבילכם? המדריך המלא לפניכם

1. be unique

עולם האירועים, אמנם, מגוון אבל קשה לחדש ולרגש במקום מיוחד באמת. בני הזוג אינם מפסיקים לחפש אחר חידושים, שינויים וריגושים. אחד הדגשים הבולטים בחיפוש אחר אולם, הוא שבירת הסטנדרט, ומציאת מתחם אשר יעניק חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת לאורחים שלכם.

טיפ: חפשו את הדבר המיוחד והייחודי שעושה לכם את זה. זה יכול להיות עיצוב האולם, התאורה המיוחדת או האוכל הנפלא, אבל זה צריך להיות משהו שייחודי למקום ומתחבר לכם ישר ללב.

למשל, מתחם האירועים נסיה - מתחם חלומות, אירועים וכנסים, ובו מתחם קבלת פנים בסגנון בית קפה בנוסח פרובנס עם טאצ' אורבני וחמים. העיצוב כולל עששיות, נרות, ועיצוב רומנטי, שמזכיר את בתי הקפה היפים של פריז.


מתחם בית קפה בנסיה

 
הגן הפתוח בנסיה

צילומים: שיק צלמים

2. מבחר של אפשרויות

לכל זוג יש את רצונות וחלומות משלו לגבי החתונה. חשוב לשים לב שבאולם האירועים מציעים לכם מגוון אופציות בעיצוב המקום, האוכל שיוגש ועוד. מגוון אפשרויות, משמע התאמה מדוייקת יותר לקהל היעד.

טיפ: חפשו אולם שמתאים לכמות המוזמנים שלכם ואל תתפשרו מבחינת התאמה. אולם גדול עם מעט מוזמנים ייראה ריק ואילו אולם קטן ועמוס במוזמנים, יהיה לא נוח. שילוב של גן ואולם הוא אידאלי לשילוב בין חופה חיצונית ואירוע בפנים.


תאורה מתקדמת באולם נסיה

 

3. שירות 

חשוב שמתחם האירועים יקפיד לפנק במיוחד את האורחים שלכם, ולכן וודאו כי צוותי ההנהלה הינם מנוסים ומקצועיים, כי שירותיות מתחילה מההנהלה ומגיעה עד לברמן והמלצר שיגיש את הסעודה לאורחים שלכם.

טיפ: החוויה צריכה להיות מושלמת, ולכן למתחם האירועים הנבחר, חייבת להיות "מכונת אירועים משומנת" עם נסיון רב בתחום ומודעות שירות גבוהה במיוחד, בדיוק כמו בנסיה.

4. ליווי צמוד

תכנון חתונה אינו דבר קל, לכן חשוב לוודא שמתחם האירועים יוכל לחסוך לכם את כל המאמצים והדאגות, ולהעמיד לרשותכם צוות תכנון והפקה מומחה- החל ממחלקת המכירות בה אתם פוגשים לראשונה, ועד למחלקות ההפקה, הבר, ניהול האירועים, התפעול והקולינריה.

טיפ: התעקשו על איש שרות אחד ואישי, עמו ומולו תהיה כל ההתנהלות לאורך כל הזמן, כך תוודאו שדבר לא התפספס בדרך וגם תצרו קשר אישי ואמין עם איש קשר אחד.

5. יד ימינו של הזוג

אין את זה בכל מקום (קיים בנסיה), אבל זאת המצאת המאה...
האולם מצוות אליכם דייל/ת, שתהיה יד ימינכם לאורך כל האירוע. החל מרגע הגעתכם למתחם, עד להכנה לחופה, לכניסה לאולם, לריקוד הסלואו וכו.

טיפ: בנוסף למהלכי הערב המוכרים והצפויים, לעיתים עולים צרכים ומטלות, לכן הימצאות דייל/ת עד לסיום הערב מסייעת. אל תוותרו על כך ואל תסתפקו בליווי צמוד רק עד רגע הסלאו.

6. מיקום

חשוב לשים לב שמתחם האירועים נמצא במיקום נוח עד כמה שאפשר לשני הצדדים, ואם לא, אז לפחות שיהיה ממש שווה את הנסיעה 

טיפ: אל תניחו מראש כי כולם מכירים את האזור/המקום, שלחו מפה ואף מיקום ב- WAZE.

7. האוכל

אין עוררין בנושא האוכל, תכל'ס זה הכי חשוב לאורחים... אל תעלבו, אבל במרבית המקרים יותר מעיצוב האולם או השמלה של הכלה. אין מה לעשות, ישראלים אוהבים לאכול אוכל משובח כי "אוכל טוב" משמעו "אירוע טוב".

טיפ: בחרו את המנות הכי מתאימות לאורחים שלכם וודאו שהאוכל לא רק טעים מאוד, אלא גם טרי, אסתטי ומוגש קולינרית באופן, לא פחות, ממושלם.



מנות אחרונות מוקפדות בנסיה

מנה עיקרית ייחודית בנסיה
צילומים: אסף רונן

8. מגשימים לכם חלומות

בתחילת הדרך לתכנון החתונה, כזוג, לא תמיד יודעים בדיוק איזו חתונה רוצים. זאת הסיבה שחשוב שמחלקת ההפקה במתחם האירועים, תוכל לעזור לכם למצוא את הקונספט המושלם עבורכם ותדע להעניק לכם שלל פתרונות ואפשרויות לכל הפנטזיות שלכם, בשילוב הטרנדים החמים ביותר בענף האירועים.

טיפ: לפני שאתם סוגרים אירוע במקום מסוים, שוחחו והתרשמו מצוות ההפקה, שמעו מהם על רעיונות וקונספטים מעניינים. כך תוכלו להרגיש ולדעת שאכן הגעתם למקום הנכון!


חופה בנסיה

 צילום: שלומי ביטון, נגנים: 'פרימה מוזיקה', על הכינור - עידן דנש

9. המסיבה

ברור שבחירת הדיג'י היא משמעותית, אבל לא פחות חשוב מכך, רחבת הריקודים. זה לא סוד שרחבת הריקודים הינה החלק המרכזי של האירוע, לפיכך היא חייבת להיות נוחה, מרווחת ומאובזרת כראוי במערכת הגברה ותאורה איכותית.

טיפ: בדקו את רחבת הריקודים, בררו כמה אנשים היא מכילה והתרשמו ממנה בזמן אמת באירוע. כך תאמדו גם את איכות מערכת התאורה וההגברה במקום.

10. חניה

אין יותר מאכזב מלחפש חניה במשך זמן רב ולבסוף לחנות רחוק ממקום האירוע. האורחים מגיעים מאוכזבים ועצבניים. זאת הסיבה שכדאי שתהיה במקום שלכם חניה צמודה, גדולה ונוחה.

טיפ: שימו לב שתהיה גם גישה מלאה לבעלי נכויות.

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה