SAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 ב"יורדי הסירה" menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

SAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 ב"יורדי הסירה"

במאי 2020 נפתח לראשונה מתחם "יורדי הסירה" בנמל תל אביב. היו אלו ימי תחילת מגיפת הקורונה, והמתחם לא בדיוק ידע מה מצפה לו. כעת, לקראת קיץ 2021 הוא מוכן ומזומן לפתוח את שעריו מחדש וסוף סוף, לחגוג אהבה

מקום לחגוג

"אחרי 17 שנים החלטנו לשפץ, למתג ולרענן את הבית שלנו" מספר שאנן דוד, מנהל המכירות במקום. "הקמנו את 'יורדי הסירה', קיבלנו בזרועות פתוחות את אביב משה להיות שף הבית שלנו, בנינו מטבח פתוח מרהיב והיינו מוכנים לצאת לדרך".

יורדי הסירה. צילום באדיבות המקום

למרבה המזל, אם אפשר לקרוא לזה כך, מכיוון שהשיפוצים תוכננו עוד לפני הסגרים והעוצרים, צוות המתחם לא סגר תאריכים לזוגות שביקשו להתחתן ולכן, גם לא נאלצו לבטלם. "היו לנו מעט זוגות שדחו את החתונה בכמה חודשים ומעבר לזה, אפשר להגיד שלא נגרם נזק כלכלי גדול שכלל ביטולים ברגע האחרון".

תו ירוק לחתונה לבנה

מאז, עומד המתחם ערוך, מתוקתק, מוכן ומזומן ובעיקר מתגעגע ורוצה לקבל ולשמח זוגות חדשים. ביחד עם מבצע החיסונים הנרחב, והסגר שיטיבו עם מספרי החולים בארץ, נדמה שבכל זאת, למרות הכל, מתישהו זה יקרה. "אנחנו מתחילים להרגיש התעוררות, זוגות מתחילים להתקשר, מגיעים לראות, הם מצפים לראות מתחם מאובק ומוזנח אבל אנחנו לרגע לא הפסקנו לתחזק אותו וכיום, כל זוג שמגיע רואה אותו בדיוק איך שחלמנו שיראה".

דוד מתגאה במיוחד במטבח החדש והפתוח, זה שסוף סוף מאפשר להם לבשל במקום (עד עתה עבדו עם חברות קייטרינג איכותיות שהיו מביאות את האוכל מוכן) "האוכל מעתה והלאה יעשה במקום, מול האורחים, ברמה הגבוהה והמפנקת ביותר".

SAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 בSAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 בSAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 ב

"חתונה תל אביבית בתוך פיסת היסטוריה"

זוגות חוזרים לסגור אירועים

לשאלתי האם זוגות לא מפחדים לסגור אירועים כמה חודשים קדימה, הוא עונה בצורה ברורה. לא. "רק אתמול סגרנו אירוע לאוגוסט, ביום שלפניו ליוני, מאי ויולי כבר מתמלאים יפה מאוד וכן, היו גם אופטימיים במיוחד שחיפשו לסגור במרץ. לזוגות כאלה אני אומר שכדאי שיחשבו לסגור תאריך מאוחר יותר, כי עוד לא ברור מה יהיה מתווה היציאה מהסגר, קצב החיסונים וכדומה".

דוד מדגיש שבדיוק בגלל הנסיבות המיוחדות, החוזה שנחתם מול הזוגות מעגן בתוכו שלל תרחישים אפשריים במקרים של סגר, הגבלות, תו סגול ועוד. "אנחנו רוצים לתת לזוגות אופציה להבין מה בדיוק קורה אם הם צריכים להזמין רק 50 איש, 100 איש או 150 איש, אנחנו יודעים שמקומות אחרים לא נותנים נקודת יציאה כזאת ולנו חשוב לכתוב הכול מפורשות, שלא ישתמע לשתי פנים. אנחנו רוצים להבהיר גם לזוגות שלנו שבמידה שכן יינתנו הגבלות לא צפויות, אנחנו ערוכים לכל תרחיש ולא מתכוונים לנצל את המצב לטובתנו.

SAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 ב

דוד מספר עם חיוך, שלאחרונה מצא את עצמו יותר ויותר על כורסת הפסיכולוג יחד עם זוגות טריים שרוצים לשריין תאריך, אך פוחדים. "אני תמיד אומר להם שדעתי היא לא רלוונטית כמובן, אבל אני יודע שלפחות אצלנו בענף מדברים על כך שבמרץ כנראה יתחילו לפתוח לאט ובהדרגה. אולי בהתחלה המגבלות יאפשרו כמות מינימאלית בלבד של אורחים כדי להרגיש את הדופק, לאחר מכן פסח אז גם ככה יש הפוגה אצל כולם, אני מהמר שאת חודש מאי נפתח תחת מגבלות התו הסגול ולאחר מכן, החיסון כבר יכנס לתוקף.

אם זוג מבקש להתחתן במרץ אני אומר לו בכנות את דעתי, אני לא רוצה למכור לו חלום שהוא יאלץ לראות אחר כך נגוז לו מול העיניים. אני רוצה לשמח, ולשמוח".

SAVE THE DATE חתונות קיץ 2021 ב

האם אתה רואה איזושהי מגמה של שינוי בקונספט של חתונות?

חד משמעית כן. המקום שלנו ערוך לקבל בבסיסו כ-400 אורחים, בעבר זה היה מספר האורחים שכמעט כל זוג היה מציין בפגישה. כיום, נראה שאנשים הבינו שיש קסם גם בחתונות של 50 אנשים, וגם בכאלה של 200 או 300, ואלה פחות או יותר המספרים שהם נוקבים בפגישה. נכון, הזיכרון של בני אדם הוא קצר ולדעתי, הזיכרון של עם ישראל אף קצר עוד יותר, ויכול מאוד להיות שחתונות המוניות של 800 אורחים עוד יחזרו לככב כאן, אבל בכל זאת, כולנו חטפנו בום בשנה האחרונה וייקח לנו עוד קצת זמן להתנער ממנו גם אחרי שיהיה אפשר להכריז בגאון שהמגיפה חלפה.  

מה שיפה בנו הוא שאנחנו ערוכים לחתונות מכל הסוגים, אנחנו מחזיקים צוות קבוע משלנו שיושב כעת בבית ורק מחכה לחזור לעבוד. אנחנו מציעים אירוע תל אביבי יוצא דופן, מול הים עם הרבה כחול בעיניים, אותנטי ונעים ואני? אני תמיד נוטה לאופטימיות. אני באמת מאמין שבחודשים הקרובים הכול יסתדר וישוב על כנו: אתם תחזרו לשמוח, ואנחנו נחזור לשמח. ובכל זאת, גם אם ענף האירועים יחזור עם כמה מגבלות לצידו, אנחנו ערוכים ומוכנים לכך. העיקר שנחזור".

יורדי הסירה, תל אביב. לפרטים נוספים: 053-4363073


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה