חתונה תל אביבית בתוך פיסת היסטוריה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה תל אביבית בתוך פיסת היסטוריה

כשיש סצנה חדשה בעיר את חייבת להכיר. ואם תכננת להתחתן בתל אביב אז אין יותר תל אביבי מלהתחתן במקום החדש "יורדי הסירה".כל מה שרצית בחתונה תל אביבית– קיים פה, עכשיו נותר לך רק לבחור שמלה.

מקום לחגוג

ללוקיישנים התל אביבים המוכרים והוותיקים בתחום האירועים נכנס שחקן חדש ומפתיע והוא מציע אלטרנטיבה שמתעלה על כל השאר. הפעם החליטו בקבוצת ARCA לאפשר את כל מה שחלמת בחתונה תל אביבית תחת מתחם אחד ולשלב היסטוריה מפוארת, שפת ים וקולינאריה משובחת בניצוחו של אחד השפים המוכרים בישראל.

כנראה שכבר בשנת 36' קלטו את הפוטנציאל ההיסטרי של המקום והמבנה שימש כטרמינל נוסעים למעבר לעולים החדשים שהגיעו ארצה. דמייני לעצמך סצנה מסרט שחור לבן: טרמינל נוסעים, עולים חדשים מנשקים את החול של אדמת ישראל בפעם הראשונה, נוף תל אביבי עוצר נשימה וסטייל ששמור לשנות השלושים. עכשיו תהפכי את הסרט להיות שלך ביום החשוב בחייך ותקבלי אולם אירועים אורבני בעל היסטוריה מפוארת. מה שהיה שער הכניסה לעולים חדשים הופך להיות שער הכניסה לחייך החדשים כאישה נשואה.

אולמי יורדי הסירה ממוקמים באחד המעוזים השווים של העיר: נמל תל אביב והאורחים שמגיעים לחתונה שלך יעברו דרך הדק המפורסם של הנמל כשהגלים מתנפצים למול הנוף המדהים שרואים מהמזח. אגב בעלי המקום דאגו לבאי האירוע לחניה מסודרת קרובה לאולם, כך שאם אפשר להצמיד את המילים חניה ותל אביב – כנראה שלא תהיה לך באמת דילמה איפה בתל אביב מומלץ להתחתן.

חתונה תל אביבית בתוך פיסת היסטוריה , מקום לחגוג, 1

הזוגות שבוחרים להתחתן ב"יורדי הסירה" אוהבים ים, שקט ואת הצבעים הכחולים השמיימים. את את שייכת לקטגוריה של "חיה ונושמת את העיר ללא הפסקה" אז כנראה שתהיה לך חתונה שמשלבת את השקט עם הטירוף התל אביבי המוכר.

האולם מתאים לחתונה עד 500 איש ומשלב היסטוריה ומודרניות במראה קלאסי מתוחכם. את האולם מקשטים קירות מיוחדים המשלבים בריקים, חיפויי עץ ותאורה פנימית. מסכים ומוליטימדיה חדישים ושולחנות עץ בשילוב כסאות שחורים ליצירת מראה קלאסי ועשיר.

המטבח הוא פרונטאלי והשפים מבשלים את המנות מול קהל האורחים, קירות המטבח שקופים ואפשר לראות את המתרחש במטבח כמו גם את המנות שיוצאות טריות הישר לצלחת או לעמדות הבופה. על הכל מנצח השף משה אביב שכל מנה שלו היא יצירה קולינארית בפני עצמה עם תפריט מפתיע שכולל מנות מעוצבות, אומנותיות ומדויקות באירוע שלך.

קבלת פנים בעלת אופי תל אביבי ייחודי הכוללת עמדות שוק ומאפייה שריח הפחמימות בה נישא באוויר. בדוכני האוכל מגישים אוכל טרי הישר מהסיר לצלחת וקשה לפספס את מנת הדגל טורטליני לחי עגל – למביני דבר בלבד. כמו במסעדה כך גם  באולם רמת השירות גבוהה והתודעה הקולינארית בלתי מתפשרת ומשפיעה על כל מנה שיוצאת מהמטבח השקוף לאורח, רמת דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים, רוצים כאן שיהיה לאורחים שלך טעים, מעודן ואיכותי.

הלוקיישן זה שם המשחק מצד אחד נמל תל אביב ומצד שני הפרדה מההמולה המוכרת של הבאים לנמל. 9 מטר מהים את עומדת להגיד "איי דו" ואף פקח לא ייתן לך או לאורחים שלך דו"ח חניה.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה, התקשרו: 053-4363073


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר