גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף

נהוג לחשוב שחתונות חורף הן דכאון. אז נהוג: אנחנו כאן כדי להוכיח שההיפך הוא הנכון ולספר לכם על גן אירועים אחד שמצא פתרון מושלם לשאלת מיקום החופה בחתונות הלוהטות שנערכות בעונה הקרה

מקום לחגוג

אולי אלה השמיים האפרוריים, מזג האוויר שמתקרר ועושה חשק לכרבולים, או הגשם שדופק על החלון ועושה חשק לשבת מול נרות דולקים או אח מבוערת - אבל אין ספק שהסתיו והחורף הן עונות מלאות ברומנטיקה. העניין הזה אפילו הוכח מחקרית בסקרים שונים שנערכו בעולם, במסגרתם הוכתרו העונות הקרות כ"עונות הרומנטיות ביותר בשנה".

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 1

אז אם הסתיו והחורף הן העונות שמלבות את האהבה, איך זה שעונת החתונות המבוקשת ביותר (נכון להיום) היא דווקא חודשי הקיץ החמים? הסיבה העיקרית היא מזג האוויר ההפכפך שמאפיין את החורף הישראלי ובעיקר מאלץ את הזוגות "להמר" ולהחליט זמן רב מראש אם לערוך את קבלת הפנים והחופה בפנים או בחוץ.

גשם, בוא! הפתרון המושלם של אלכסנדר

במידה וגם אתם מתלבטים לגבי חתונת חורף מהסיבה הנ"ל בדיוק, יש לנו חדשות טובות: בגן האירועים אלכסנדר שבשרון מצאו פתרון לסוגיית ההתלבטות באשר למיקום החופה וקבלת הפנים. הגן של המקום - שהוא אחד מהקסומים ביותר בארץ, בכל עונה - תוכנן כך שחלק ממנו יהיה פתוח לחלוטין ואילו חלק אחר שמעוצב כחלק בלתי נפרד מהגן, יהיה מקורה לחלוטין.

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 2

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 3

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 4

כך יוצא שלא צריך להחליט מראש, להמר על מזג האוויר, או להסתפק בפתרון מאולתר כמו אוהל בד. פשוט מתעוררים בבוקר החתונה, פותחים את החלון, נושמים את האוויר ומחליטים באותו יום האם לערוך את החופה וקבלת הפנים בחלק המקורה או בחלק הפתוח של הגן. העובדה שהחלק המקורה מתהדר בקירוי עץ מיוחד, צמחייה עשירה ומיקום מושלם בלב הגן, הופכת אותו לא רק לאלגנטי, אלא גם לאינטימי ורומנטי מאוד.

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 5

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 6

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 7
ואם כל זה לא שכנע אתכם שלחתונה בחודשי החורף יש יתרונות רבים (בטח במדינה כמו ישראל שמזג האוויר בה נעים ברוב ימות השנה) אספנו עוד 4 סיבות מעולות שבגללן שווה להתחתן דווקא כשהגשם מטפטף.

 

הסיבה הכי אובייס: חסכון משמעותי בשקלים


נכון לעכשיו הביקוש לחתונות חורף קטן יותר, לכן המחירים לרוב יהיו נמוכים יותר מאשר בקיץ. אבל אל תחששו שהמחיר המוזל יבוא על חשבון האיכות, להיפך: בגלל שחתונות הקיץ נסגרות בחורף, האירוע החורפי עשוי להוות מעין "כרטיס ביקור" לזוגות שבאים להתרשם - מה שאומר שצוות המקום ישקיע מאוד בחתונה שלכם.

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 8

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 9

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 10

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 11

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 12

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 13

 

הסיבה הכי נוחה: יותר אפשרויות בחירה


הביקוש הנמוך יחסית בחורף מגדיל את הסבירות לכך שתמצאו תאריכים פנויים רבים יותר, מה שיאפשר לכם לבחור את התאריך הכי נוח. גם הסיכוי למצוא יום חמישי פנוי גבוה הרבה יותר מאשר בעונת החתונות הקיצית.

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 14

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 15

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 16

הסיבה הכי מפתיעה: יותר אורחים ויותר מתנות


בקיץ, הרבה מהישראלים יוצאים לחופשה בארץ או בחו"ל - מה שאומר שיש סיכוי שרבים מהאורחים שלכם יהיו עסוקים מדי בשכשוך בבריכה כלשהי, במקום לבוא להרים לכם בחתונה. בחורף לעומת זאת, מרביתם יהיו בארץ, ספונים בבתיהם, כך שהם ישמחו מאוד להתאוורר קצת מחוץ לבית. אגב, מסתבר שסטטיסטית אורחים נוטים להיות "נדיבים" יותר בחורף. תכלס, זה לא ממש מפתיע, לאור העובדה שיש מעט חתונות לבקר בהן ולכן אין עומס כלכלי שמחייב לוותר על השתתפות בחלקן.

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 17

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 18

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 19

 

הסיבה הכי טעימה: תפריט חורפי וממיס לבבות


מזג האוויר הקריר בטוח יעורר את התיאבון של האורחים, ואיזה כיף שבחורף אפשר להשביע אותו עם מרקים טעימים, פחמימות מנחמות ופינוקים חורפיים טעימים? באלכסנדר מבטיחים להרכיב עבור האורחים שלכם תפריט עשיר ומותאם למזג האוויר, שמתבסס על חומרי גלם טריים ומלווה בבר משקאות הכולל - לצד המשקאות המוכרים - גם קוקטיילים ומשקאות חורפיים ומחממים במיוחד. פייר? נהיינו רעבים רק מהמחשבה…

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 20

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 21

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 22

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 23

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 24

עכשיו ברור למה לשון המאזניים של עונת החתונות הפופולארית נוטה בהדרגתיות לכיוון חודשי הסתיו והחורף, כי בינינו, מי לא רוצה חתונה רומנטית שעושה חשק להתרפק על הזיכרונות ממנה (וגם אחד על השני) במשך כל שנות הנישואים? אנחנו לגמרי השתכנענו - יש לנו הרגשה שגם אתם.

גשם? ברכה: שווה להתחתן דווקא בחורף, מקום לחגוג, 25


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים