אמצע הדרך: לוקיישנים מעולים במודיעין והסביבה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אמצע הדרך: לוקיישנים מעולים במודיעין והסביבה

שוברים את הראש באיזה אזור הכי הגיוני להתחתן? עם מיקום מושלם בין תל אביב לירושלים, נוף מהמם ואקלים נעים ונוח - כדאי לכם לשקול את אזור מודיעין. במיוחד לאור רשימת הלוקיישנים השווים שאיגדנו במיוחד בשבילכם

מקום לחגוג

גן אירועים עין חמד (צילום: באדיבות המקום)

כל זוג מאורס מגיע לנקודה הזו, בה צריך להחליט באיזה אזור ג"ג תתקיים החתונה. זה גם השלב בו צפות ועולות הדילמות: מצד אחד, רוצים להתחתן באתר מהמם שמציע את כל מה שצריך. מצד שני, לא רוצים להוציא על זה הון תועפות; מצד שלישי, רוצים להינשא במיקום נוח לבני הזוג - ומצד רביעי, רוצים להקל על האורחים את ההגעה. בקיצור, איך שלא מסתכלים על זה, מדובר בהחלטה לא מאוד פשוטה שמערבת שיקולים רבים.

אולמות אירועים במרכז - לכל האולמות

אלא שיש מקום אחד בארץ שבעינינו הוא כמעט אידיאלי; מרכזי - אבל לא מדי, יפהפה - אבל לא יקר ובנוסף לכל אלה גם מספק אקלים נעים ונוח. אנחנו מדברים, כמובן, על אזור מודיעין שמצליח לשלב את כל היתרונות האלו עם מבחר גדול של אתרי אירועים מהממים. איזה למשל? קבלו את ששת המובחרים שלנו - שיישמחו לארח את החתונה שלכם במועד הפנוי הבא.

 

אוויר לנשימה: עין חמד

אם אתם מחפשים מקום שמציע גן רחב ידיים לצד אולם מאובזר בעיצוב חדשני, מקום כזה שמציע הרבה טבע ואוויר לנשימה - כולל עצי פרי, פרחי נוי וקולות פכפוך של מפלים קטנים - עין חמד כנראה יתאים לכם כמו כפפה ליד. הגן כולו מחולק ל-4 מתחמים המתפרשים על פני 11 דונם - כאשר שניים מתוכם מיועדים לחתונות ושמחות נוספות. המשמעות היא שתוכלו לבחור בדיוק, אבל בדיוק את מה שמתאים לכם, בלי להתפשר על החזון שאיתו הגעתם למקום - וכל זה במרחק קפיצה מירושלים וקפיצה וחצי מתל אביב. מושלם, לא?
עין חמד - לכל הפרטים

 

גן אירועים עין חמד (צילום: באדיבות המקום)

גן אירועים עין חמד (צילום: באדיבות המקום)

 

שקוף שזה זה: אמרלד

מי מכם שמעוניינים בחוויה מעט יותר אורבנית - בלי לוותר על המיקום הנוח ועל ההנאה מהנוף היפה שמאפיין את האזור - חייבים לבדוק את אמרלד. "הגן השקוף" בבית שמש הוא למעשה מתחם אירועים מיוחד שכולל אולם עשוי קירות שקופים, דרכם נשקף הגן המפואר בכל פינה באולם. נוסף על כך, תיהנו כאן מקייטרינג מושקע ואיכותי שיהפוך את החתונה שלכם לחוויה שהאורחים (ואתם, כמובן) ידברו עליה עוד הרבה זמן אחרי. 
אמרלד - לכל הפרטים

 

אמרלד (צילום: באדיבות המקום)

אמרלד (צילום: באדיבות המקום)

הכי טבעי: חוות טור סיני

בתור חובבי טבע, אנחנו מוכרחים להודות שהתאהבנו בטור סיני החווה האורגנית היפהפייה (שמתפקדת כחווה חקלאית לכל דבר ועניין) כוללת מתחם אירועים מקסים ומיוחד בלב הטבע. כאן תמצאו נוף בראשיתי משובץ בצמחייה ארצישראלית מקומית כולל עצי אגוז, תפוח ותאנה; אזור הסעדה הממוקם על מרפסת דק רחבה שמשקיפה אל הנוף; פרגולת גפנים מפוארת ובעיקר - הרבה אהבה לטבע, לארץ היפה שלנו ולאנשים שהופכים אותה למה שהיא.
טור סיני - לכל הפרטים


חוות טור סיני (צילום: באדיבות המקום)

חוות טור סיני (צילום: באדיבות המקום)

ניחוח פריזאי: הרמוזו

מי אמר שאי אפשר למצוא שיק פריזאי בלב אזור מודיעין? בהרמוזו, גן אירועים המשקיף אל יער בן שמן, תמצאו את השילוב המושלם בין ניחוח של חו"ל ושמחה ישראלית: כבר בכניסה למקום יקבל את פניכם שביל כניסה מרשים, שיוביל אתכם היישר אל האולם המעוצב והמעודכן. בתוך האולם תמצאו לא רק את כל הציוד הכי חדיש, אלא גם עיצוב אורבני מהמם שכולל מרצפות דמויות אבני מדרכת, שילוב של בריקים (לבנים) בקירות, ריהוט מהמם וחלל מרווח שבו אפשר להגשים את כל החלומות.
הרמוזו - לכל הפרטים

 

הרמוזו (צילום: באדיבות המקום)

הרמוזו (צילום: באדיבות המקום)

צלול כיין: יקב פסגות

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל הרעיון של חתונה ביקב מקסים בעינינו ממש - במיוחד אם היקב כולל גן מטופח שפונה אל עבר נוף משגע ומבנה עתיק (עם נגיעות מודרניות, כמובן) שבו רצפה שקופה המספקת הצצה אל מרתף היינות שבמקום. בקיצור, מתחם יקב פסגות הוא אופציה מושלמת ואלגנטית לחתונה באזור מודיעין - ולו רק בגלל שהיינות שמיוצרים במקום יהיו חלק בלתי נפרד מהיום המאושר שלכם.
יקב פסגות - לכל הפרטים


יקב פסגות (צילום: באדיבות המקום)

יקב פסגות (צילום: באדיבות המקום)

 

מוריק ופורח: צלע ההר

שמעתם פעם על אזור חופה שחצוב אל תוך ההר? עכשיו אתם יודעים איך ולמה בצלע ההר נקרא כמו שהוא נקרא; המקום המקסים הזה שוכן במושב מחסיה (סמוך לבית שמש) ומעבר לגן מוריק ופורח, חרט על דגלו התחייבות לספק לכם ולאורחים את החוויה הכי טובה שאפשר - כולל אוכל טעים, שירות ברמה הגבוהה ביותר והתייחסות אוהבת לכל פרט ופרט. אין ספק שהמיקום הנוח (20 דקות מירושלים ו-40 דקות מתל אביב) הוא רק הדובדבן שעל הקצפת.
צלע ההר - לכל הפרטים

 

בצלע ההר (צילום: באדיבות המקום)

בצלע ההר (צילום: באדיבות המקום)


הספקים שלנו

גן אירועים - יקב פסגות

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה