חתונת קיץ מעודכנת: הרמוניה בגן מתחדשת - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונת קיץ מעודכנת: הרמוניה בגן מתחדשת

עונת החתונות של קיץ 2019 הולכת להיות נוצצת יותר, אורבנית יותר, עם שוק אוכל שיחליף את קבלת הפנים הסטנדרטית. איזה עוד טרנדים עיצוביים הולכים להיכנס אל גני האירועים? הכל בכתבה שלפניכם

מקום לחגוג

הרמויה בגן (צילום: הדמיה)

בפסח הקרוב יעלו עשרות בעלי מקצוע על רחבת הריקודים של אולם האירועים הרמוניה בגן, ויתחילו בעבודות שיפוץ מאסיביות, בעלות של מיליוני שקלים. כל אלה, כדי להביא אותו למצב המעודכן, הטרנדי והנכון ביותר -לקראת עונת החתונות של קיץ 2019.

"אנחנו נמצאים במגמת התחדשות בלתי פוסקת, אומר אמיר דואק, מנכ"ל המקום. "אנחנו כל הזמן שואלים את עצמנו איך נוכל לחדש לקהל שלנו, ולהתחדש ברמת העיצוב, האווירה, האוכל. איך להביא להרמוניה בגן את המוטיבים והנראות העדכניים ביותר, שהולכים להוביל את עיצוב גני האירועים בשנים הקרובות".

הרמויה בגן (צילום: הדמיה)

אז מה הטרנדים העיצוביים הנכונים ביותר לעונת החתונות 2019?

"הדבר הראשון שזיהינו הוא שיש מחסור אדיר בגני אירועים ירוקים. הרגשנו, לאורך השנים, שהזוגות שמגיעים אלינו כמהים לזה. אם בעבר היה נהוג להשתמש ברחבות של בטון מוחלק, היום הזוגות מעדיפים את הצמחייה והמרחבים הפתוחים.

לכן החלטנו לענות על הצורך ולהכניס המון גן לתוך הרמוניה בגן. בשיפוץ הקרוב אנחנו נכניס המון עצים, המון ירוק, מהחניה ועד לגן האירועים אנחנו נשתול עצי זית ועצים נוספים, כך שכבר מהכניסה למתחם, הירוק יהיה הקו העיצובי שינחה את האורחים למקום. בנוסף, בגן האירועים יהיו מדשאות רחבות ידיים, כך שהאווירה תהיה מאוד נעימה לישיבה והתרועעות, מאוד כייפית ובלתי אמצעית. כדי ללוות את כל אלה, בחרנו בתאורת רחוב  ליצירת תחושה חמימה ונעימה".

"בעבר, היה נהוג לעצב 'חופות פורחות', עם פריחות וצמחיה על החופה עצמה. אנחנו החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה, ולעצב פריחות ממנורות לד, בצמוד לחופה. הקו העיצובי של החופות שלנו הוא אחר, מיוחד ומאוד מעניין, וגם חדשני ומלא יוקרה".

הרמויה בגן (צילום: הדמיה)

על פי דואק, טרנד חשוב נוסף הוא טרנד שווקי האוכל. "אנחנו נתחבר למגמה של להכניס את שווקי האוכל לאזור קבלת הפנים. כדי לעשות את זה, נייצר בגן האירועים עמדות אופן קיטצ'ן חדשות ומעוצבות, לפי הטרנדים הכי בולטים - מוטיבים של תליית סירים ומחבתות, והמון ירקות טריים על העמדות עצמן".

הטרנדים הבולטים בעיצוב אולמות אירועים הם טרנדים שלוקחים את המקום לכיוון האורבני והמעודכן. "החלטנו להכניס לתוך האולם אלמנטים אורבניים ושילוב בין עץ, בטון וצמחיה. משולחנות עץ ארוכים שיאפשרו ארוחת אבירים, ועד לרחבת ריקודים עם המון אלמנטים של תאורה כמייצרת אווירה", מספר דואק.  

"רצינו לשמור על השם והרמה של הרמוניה בגן, ובנוסף, לחדש ולהתחדש. הרמוניה בגן הוא מותג שקיים כבר 12 שנים, והרבה מאוד אנשים ביקרו בו וזוכרים אותו לטובה. אבל היום, אולמות האירועים התקדמו, ואנחנו חייבים להתקדם ביחד איתם. לכן החלטנו להכניס אלמנטים עיצוביים חדשים, ולהפוך אותו ברמת הנראות לגן האירועים הכי עכשווי ויפה שיכול להיות. אני מאמין שזוגות שמחפשים גן אירועים עם אופן ספייס והמון ירוק, יוכלו למצוא את הרמוניה בגן כבחירה המושלמת".

הרמויה בגן (צילום: הדמיה)

"גן אירועים מוביל צריך לחדש את הנראות שלו בכל שלוש שנים, כדי להישאר מעודכן. יש המון גני אירועים שקמים מדיי שנה, והוותיקים יותר לא יכולים להישאר מאחור. לכן גייסנו את אדריכל העל, שוקי בגין, שכבר היה אחראי על עיצוב גני האירועים הטובים והמרשימים בארץ, והוא הממונה על הקונספט בשיפוץ הנוכחי", משתף דואק.

בהתאם לשינויים העיצוביים במקום, האם נעשה שדרוג של התפריט?

"בעמדות הפתוחות בחרנו להתחבר לטרנד מאכלי הרחוב העדכניים עם הטוויסט. שילוב של מאכלי עדות שמשלבים בין ישן וחדש, הכנה מול הלקוח, עמדות של חיתוך ועישון של בשרים, ושימוש בהמון חומרי גלם טריים", משתף דואק.  

גן האירועים הרמוניה בגן, שיושב בקרבת צומת כנות וידוע באירועים המושקעים שנערכים בו, הוא הבחירה המושלמת לזוגות שמעוניינים בחתונה טרנדית ומעודכנת, שמחדשת לאורחים ושמביאה חוויה של פאר, עיצוב מוקפד ואוכל משובח, בכל פעם מחדש.

הרמויה בגן (צילום: הדמיה)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן