לילה קסום במוזיאון: אוסף של חוויות בחתונה אחת - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לילה קסום במוזיאון: אוסף של חוויות בחתונה אחת

אם אתם מחפשים מקום כדי לערוך בו חתונה מיוחדת, גדולה או אינטימית, אבל בלי להתפשר על הסגנון, העיצוב, האוכל והשירות, אתם חייבים לבקר בגלריה לאירועים המוזיאון

מקום לחגוג

המוזיאון (צילום: ארתור ארונוב)

מה שעומד מאחורי השם המיוחד של המקום, המוזיאון, הוא החזון העיצובי של המקום, "בחרתי בסגנון רטרו-קלאסי, שחור לבן עם תמונות ורהיטים מסוגננים, כמו במוזיאונים באירופה", מסביר ארז ליטאי, הבעלים של המקום, "רציתי מאד להעביר חוויה שקצת שונה מאולמות שמכירים ונכון להיום אין אף אולם בישראל שמעוצב בסגנון כזה וזה מה שהופך אותנו לכה מיוחדים".

"תחום האירועים מאד קרוב למשפחה שלי", מספר ליטאי, הבעלים של המקום. "אני בעצמי התחלתי לעסוק בו בגיל מאד צעיר, כבר אחרי צבא. הייתי מעצב צעיר עם חזון וכבר אחרי כמה אירועים הבנתי שאני רוצה אולם משלי. בעיני המוזיאון הוא הגשמת חלום, אולם בסגנון ייחודי שנותן שירות מדהים לכל מי שמגיע לחגוג אצלנו ואיתנו".

המוזיאון (צילום: באדיבות המקום)

אזכורים לשם המיוחד של המתחם, הבנוי משלושה אולמות שונים, אפשר למצוא בכל חלק שלו, כאשר כל אולם נקרא על שם של אומן ידוע - אולם "ואן גוך" מכיל עד 280 אורחים, אולם "פיקאסו" - עד 400 אורחים. אם מדובר באירוע גדול עוד יותר, עד 800 אורחים, ניתן לחבר את שני האולמות יחד. בגן של המתחם ניתן לערוך קבלת פנים או אירוע של עד 350 אורחים בישיבה.

למתחם המוזיאון הממוקם בחולון יש חניון חינם, גן מושקע עם עיצוב ייחודי ותפריט עשיר, "אנחנו המקום היחיד שמתמחה במאכלי עדות מגוונים מעבר לתפריט הקיים, אנחנו מגישים מנות בעגלות מעוצבות, הכל ברמה מאד גבוהה וכמובן - יחס וליווי אישי מתחילת האירוע ועד הפרטים הכי קטנים", מסביר ליטאי.

ואכן, תפריט המוזיאון מרשים ומגוון, חומרי הגלם טריים ואיכותיים, לשולחנות מוגשים מגוון סלטים מיוחדים שמכינים במקום - סלטים קלאסיים כמו חומוס וחציל בטחינה לצד קרפצ'ו וכבד קצוץ. המנות העיקריות בדרך כלל מורכבות מסוגי בשרים – סטייקים, אנטרקוט, כבש, וכמובן דגים.

המנה האהובה על ליטאי היא 'טריו' - מנה שמורכבת מנתחים של פרגית צעירה, פילה מיניון וצלע כבש המוגשים על מצע פירה, "מדובר במנה גדולה, עשירה, מזמינה וטעימה במיוחד. מומלצת מאד לכל אוהבי הבשר", ליטאי משתף.

המוזיאון (צילום: באדיבות המקום)

המוזיאון (צילום: באדיבות המקום)

אז מה הדבר שהכי חשוב לקחת בחשבון כשמתכננים חתונה? זוגות רבים רוצים לחגוג באירוע גדול שלא בהכרח עונה לדרישות התקציב שלהם, "אני מציע תמיד לנהל את התקציב נכון ועל פי יכולת כלכלית כדי להישאר עם רגליים על הקרקע. ממש לא תמיד המקום היקר ביותר הוא גם המקום הטוב ביותר. אצלנו אנחנו מקפידים לשמור על שקיפות עם הלקוח ולערוך עבורו את האירוע הכי טוב בתקציב הנכון לו", מסביר ליטאי ומוסיף, "היום קיימים מקומות רבים הפועלים ללא רישיון מה שיכול לפגוע וכולנו יודעים כמה זה יכול להיות מסוכן. לכן חשוב מאד להקפיד ולא להתבייש לבדוק אם יש רישוי מתאים למקום שאהבתם וחושבים להתחתן בו".

המוזיאון (צילום: באדיבות המקום)

ומה הם הרגעים הכי מהנים בחתונה? "אני אוהב במיוחד את הרגעים שאחרי החופה שכל האורחים יושבים לאכול. אני שמח לראות את האורחים נהנים מהאוכל, זה נותן לי סיפוק אדיר ומזכיר לי בכל פעם מחדש למה אני נמצא כאן".


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז