רומנטיקה חורפית: חתונת חורף מושלמת במתחם האירועים נסיה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

רומנטיקה חורפית: חתונת חורף מושלמת במתחם האירועים נסיה - מתחתנים

סטייל יוקרתי וקולינריה חדשנית ומרעננת, הם שני הדברים הראשונים שתשימו לב אליהם כשתכנסו לאולם בנסיה שבצומת ראם

מקום לחגוג

נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

אזור המרכז מלא באולמות וגנים שמציעים אירועים ייחודיים, אך מתחם אחד בולט מעל כולם - נסיה שבצומת ראם, רק 35 דקות מתל אביב. “מה שמיוחד בנסיה, שאין במקומות אחרים, זה השילוב של הרבה מאוד ניסיון וחדשנות", אומר דותן עסור, מנכ"ל אולם האירועים.

“את הניסיון שצברנו במהלך עשרות שנים אנחנו מתרגמים לאירועים מושלמים. הזוג הישראלי הממוצע – מה שחשוב לו באמת זה לקבל את הטוב ביותר במחיר הכי טוב שהוא יכול להשיג”, מסביר עסור.

המקום שומר על אווירה אורבנית, אך חמימה, שתהפוך כל חתונה למסיבה אמיתית, שמתכתבת עם הסצנה התל אביבית, בלי להתנצל. עיצוב החלל המרכזי משופע בחומרי עץ עם שילוב אביזרי נוי היוצרים אווירה חמימה ובזכות משחקי תאורה ייחודיים, התחושה באולם היא של אירוע חמים ונעים.

נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

במתחם שני אולמות מהודרים ואופנתיים, שיכולים לארח בין 250 ל-1,000 איש סביב שולחנות, כך שבין אם אתם מאלה שלא חוסכים במוזמנים, או מעדיפים אירוע אינטימי, תוכלו למצוא בנסיה את מבוקשכם. בנוסף, המתחם עצמו נגיש לנכים, הגישה אל האולם נוחה והחניה בסמוך חוסכת כאבי ראש מיותרים לאורחים המגיעים אליו מרחבי הארץ.

נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

אפשר גם בחורף

זוגות רבים חוששים מחתונות חורף בגלל מזג האוויר הלא צפוי, ומעדיפים לחכות לימי הקיץ המיוזעים. בנסיה אין צורך להתפשר וניתן לחגוג לכל אורך השנה. לדברי עסור, בחודשי החורף תקבלו את ההשקעה והאיכות שמקבלים בחתונות בכל ימות השנה אבל במחיר ובחבילה מאוד אטרקטיביים.

אולם נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

בזכות אולם גדול ומרווח ותודות לתפריט ייחודי הכולל תבשילים חורפיים ועשירים, האירוע החורפי שלכם יכול להפוך למיוחד במינו. “בשבילנו כל אירוע הוא מיוחד ובחודשי החורף יש לנו אווירה קסומה. יש מטעמים רלוונטיים לחורף, קינוחים חמים שאנו עושים במקום, לצד עיצוב שבעצם תורם לכל האווירה המיוחדת והרומנטית”, מסביר עסור.

אולם נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

מנות יפות ועשירות בטעמים

מתחם נסיה, המשתרע על פני 14 דונם, הוקם לפני כ-7 שנים והוא חלק מקבוצת "שבט אחים", שכוללת מקומות נוספים ומוכרים בתחום האירועים והמסעדנות כמו מתחם האירועים דוריה, מסעדת השף ערמונים, שירות הקייטרינג לי-בר והריזורט Dream Island.

מנות בנסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

ובכן, עם ותק וניסיון בתחום המסעדנות, לא מפתיע ששמים כאן דגש על תחום הקולינריה. הקונספט הקולינרי של נסיה הוא שילוב מסקרן בין מחוזות הטעם השורשיים והאותנטיים שכולנו אוהבים, עם טאץ' של מטבח בינלאומי חדשני. במתחם קבלת הפנים התפריט מגוון ומלא מטעמים שיפתחו לכם את האירוע בצורה הכי טובה שאפשר. במהלך האירוע, יוכלו האורחים ליהנות ממנות יפיפיות ומרשימות אבל בעיקר מאוד טעימות.

מנות בנסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)

מנות של נסיה (צילום: באדיבות מתחם האירועים נסיה)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן