מקסימום חלומות במינימום הוצאות: חתונת חורף בויה קסליו - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מקסימום חלומות במינימום הוצאות: חתונת חורף בויה קסליו

יותר אורחים, מגוון של ספקים ואווירה משפחתית - ויה קסליו ארזו עבורכם את כל מה שצריך לחתונת חורף מושלמת

מקום לחגוג

חתונות חורף הפכו בשנים האחרונות מבוקשות יותר ולא רק תודות למזג האוויר הקריר והנוח (כי בכל זאת ארבעה ימים של גשם לא עונים להגדרה של חורף).

אז בטח תגידו שזה רק בגלל המחירים הנוחים, כאלה שישאירו אתכם עם עודף בכיס לאיזו חופשה טובה בתאילנד (שאגב עונת השיא שלה היא המקבילה לחורף שלנו). אבל תתפלאו, לחתונה בחורף יתרונות נוספים שאפילו לא חשבתם עליהם.

צילום: יוסף כהן

אז נתחיל בכמות האורחים - לעומת אירועי החורף, חתונה בחודשי הקיץ והחגים מצמצמת את כמות האורחים שצפויים להגיע בשל חופשות מתוכננות או עומס יתר באירועים שמעת לעת מתנגשים.

נמשיך עם בחירת הספקים - לוח הזמנים של הספקים השונים מרווח יותר ומכאן מאפשר לכם לבחור כמעט כל ספק שתרצו.

וניגע גם בגזרת האיפור והשיער - החורף מציג יתרון משמעותי על פני הקיץ משום שאין דאגה שהאיפור ייזל או שהשיער יתקרזל כבר בסשן הצילומים הראשון. וזה עוד לפני שדיברנו על התמונות המעולות שיצאו לכם מבלי שהשמש תשרוף את המצלמה.

את כל היתרונות המדהימים האלו ארזו ויה קסליו, אולם אירועים הממוקם בחדרה, לחבילת אחת הכוללת את כל מה שאתם צריכים בתוספת משפחתיות ויחס אישי.

"מה שמאפיין את המקום הוא המשפחתיות והדאגה לזוגות", מסבירה פאולה, מנהלת המכירות בויה קסליו. כאן, כל זוג מקבל את תשומת הלב המרבית של הצוות שמעניק יחס אישי ונוהג באדיבות, סבלנות וזמינות לכל דרישה או בקשה.

צילום: יוסף כהן

צילום: יוסף כהן

מקסימום חלומות במינימום הוצאות: חתונת חורף בויה קסליו , מקום לחגוג, 4

צילום: יוסף כהן

הדאגה לזוגות וההקשבה הם בגדר Must בעיקר לאור העובדה שלא מעט זוגות נוטים 'ללכת לאיבוד' בין שלל האפשרויות בתכנון החתונה.

זו גם הסיבה שבויה קסליו בוחרים ללוות את הזוגות שלהם בכל שלב, מרגע הפנייה אליהם ועד סיום האירוע. לדבריה של פאולה, "המטרה שלנו היא להבין את אופי האירוע שהזוגות מחפשים ומה הם רוצים להשיג, ובסופו של דבר אנחנו כאן כדי להגשים להם מקסימום חלומות במינימום הוצאות".

צילום: יוסף כהן

ואכן, חבילת 'הכל כלול' שמכילה דיג'י, צוות צילום ומערכת הגברה, מצמצמת לכם הוצאות ובעיקר מורידה מכם דאגות מיותרת.

גם בגזרת האוכל אתם יכולים להוריד לחץ, ויה קסליו מציגים תפריט שף מפנק המבוסס על חומרי גלם טריים ופרזנטציה מעוררת תיאבון. לדבריה של פאולה, האורח חווה את חווית ההגשה בצורה יוצאת דופן, "האורח בעצם רואה את כל תהליך הפרזנטציה והכנת הצלחת כשהיא מוגשת למלצר בדרך אליו".

התפריט מורכב ממגוון מנות המוצעות לבחירתכם, כגון: סלטים טריים, פוקאצ'ות ומאפים שנאפים במקום, נתחי בקר משובחים, מגשי סושי מעולים, קוקטיילים, משקאות חריפים מיוחדים ומבחר עשיר של קינוחים מושחתים. "המטבח שלנו מאוד פתוח גם במחשבה. אם זה באותנטיות של מאכלים או אם זה בשילוב של מאכלים לפי אופי אירוע", מסכמת פאולה.

צילום: יוסף כהן

צילום: יוסף כהןצילום: יוסף כהן

צילום: יוסף כהןאז כן, עם תכנון נכון, בחירת לוקיישן מתאים ובחירת ספקים מקצועיים - חתונת החורף שלכם תהיה לא פחות ממדהימה.

צילום: יוסף כהן


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)