קסיופאה אולם אירועים מול הים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קסיופאה: חופה מול השקיעה ומסעדת שף

חופה מול הים ותפריט דרום אמריקאי הם רק חלק ממה שמחכה לכם שם

מקום לחגוג

בתחום החתונות שמחפש חדשנות, שדרוג ורלוונטיות כל הזמן, קמים ונסגרים אולמות וגני האירועים חדשות לבקרים. עם זאת, קסיופאה ששמה דגש על תרבות אירוח וקולינריה ייחודית, מארחת מידיי ערב חתונות ואירועים כבר 12 שנים. אז מה סוד הקסם? "קודם כל מיקום מושלם מול הים ונוף עוצר נשימה", פוסק אייל אוראלי, סמנכ"ל קסיופאה.

קסיופאה

האולם ממקום מול רצועת החוף והמרינה בהרצליה פיתוח, במיקום שהכי יגרום לכם לדמיין חופה מול השקיעה, גם אם עוד לא התארסתם. בקסיופאה מאפשרים לערוך את החופה על מרפסת שמשקיפה על הים, ושמספקת תפאורה טבעית, אוויר נפלא ובריזה מרגיעה. בין אם מדובר באולם או בחופה החיצונית את הנוף לא ניתן לפספס, קירות הזכוכית מאפשרות לאורחים לאכול מול הים, כך שגם המבנה המקורה לא מסתיר את הנוף המרהיב. עם קירבה לכביש החוף, המאפשרת לאורחים ליהנות מגישה נוחה מצפון ומדרום, קסיופיאה שוכנת במיקום האידיאלי. למקום חניון חינמי עבור מי מהאורחים שמגיע ברכב (למעט ימי שישי).

קסיופאה

אבל לא רק הנוף הוא שמביא זוגות ערב ערב לחגוג בו את יום חגם. למרות הלוקיישן המצוין, בקסיופאה לא מסתפקים רק בזה וגייסו אליהם את המסעדן, השף והקונדיטור שלומי קציר, שאמון על תפריט ייחודי וחגיגה קולינרית לכל החושים. התפריט מבוסס על מטבח פתוח וגריל רוטיסרי (שיפוד מסתובב) בסגנון דרום אמריקאי עם בשרים ש"יורדים" ישירות לצלחות של האורחים המוגשים על ברושט או על הפלאנצ'ה ולא בהגשה סטנדרטית.

קסיופאה

קסיופאה

הבשר שמוגש במקום עובר תהליך יישון. "אנחנו עובדים בשיטה ברזילאית", אוראלי מסביר, "כלומר מיישנים את הבשר חודש וחצי במקררי יישון". בנוסף האולם מחולק לשני מפלסים צמודים עם מערכת סטריאו סראונד דו-מפלסית, כך שהאורחים יוכלו ליהנות מהאוכל מבלי צורך לצעוק או לצאת החוצה בכדי לדבר אחד עם השני.

קסיופאה 

קסיופאה

קסיופאה

המטרה של קסיופאה היא להעביר את האורחים חוויה קולינרית מיוחדת באווירה של מסעדת גורמה ולא כמו אולם אירועים קלאסי. אוראלי, שראה לא מעט חתונות בחייו סבור שהחתונות בישראל הכי מהנות גם מבחינת האווירה וגם מבחינת הקולינריה - "זה מה שחשוב לזוג הישראלי, אוכל ואווירה" – הוא אומר לסיום.

קסיופאה

התמונות המוצגות בכתבה באדיבות קסיופאה

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)