הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה

ענבל דרור, לימור רוזן ואלון ליבנה עם קולקציות 2019 שיחשפו שם לראשונה

שמלות כלה

שבוע האופנה לכלות בניו יורק נחשב להיות אחד מהמועדים הכי חגיגיים וחשובים בתעשיית החתונות, ולא רק עבור מעצבי האופנה המציגים בו. קניינים מכל רחבי העולם טסים במיוחד אל התפוח הגדול כדי לראות אילו שמלות ימכרו העונה, ואילו כלות כוססות ציפורניים בציפייה לגלות מהם הטרנדים העונה מתחת לחופה.
 

מבין השמות של בתי האופנה הבינלאומיים המצליחים, כמו מרצ'סה, אלי סאאב, ופרנוביאס, שמחנו לראות השנה נוכחות בולטת של כמה שמות של מעצבי שמלות כלה ישראליים, כמו ברטה, ג'ולי וינו, אלון ליבנה ואחרים.
 
* לכל ספקי שמלות הכלה המומלצים שלנו
* האם טרנד שמלות הכלה של הקיץ עומד במבחן שבוע האופנה במנהטן?
 
למרות החשאיות הגדולה הנדרשת ממעצבי האופנה כך שלא יחשפו את הקולקציות שלהם בטרם יוצגו בתצוגות או הפרזנטציות בניו יורק, הצלחתי לשמחתי לקבל כמה פרטים ראשוניים ומעניינים מכמה מהמעצבים הישראלים המובילים בארץ ובעולם.
 
ענבל דרור

כבכל שנה, תציג המעצבת ענבל דרור את הקולקציה החדשה בתצוגת אפנה במסגרת שבוע הכלות בניו יורק. הקולקציה החדשה שתוצג לראשונה בניו יורק, כוללת את מיטב הגזרות הסקסיות והמתוחכמות שמאפיינות את ענבל דרור לאורך הקריירה, בשילוב בדי יוקרה ובדים שנתפרים כולם בעבודת יד ואפליקציות מיוחדות שאף הן עוצבו על-ידי ענבל בעצמה.
 
בתצוגה, אשר תערך באזור צ'לסי מרקט, יהיו נוכחים קניינים מרחבי העולם, סלבריטאים, בלוגרים ועיתונאים מכל מגזיני האופנה והחתונות הנחשבים בעולם.

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה, שמלות כלה, 1
 מתוך תצוגת האופנה של ענבל דרור משבוע האופנה לכלות האחרון

לימור רוזן

 
לאחר השקה מוצלחת של הליין החדש של שמלות הכלה המכונה XO, הקולקציה החדשה מליין הקוטור של המעצבת לימור רוזן תושק לראשונה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק.
הקולקציה החדשה, אשר זכתה לשם White Sparrow, הינה דרמטית הרבה יותר מקודמותיה, אשר משדרת עוצמה נשית אך עדיין שומרת על הקווים הנקיים המאפיינים את המותג של המעצבת הישראלית המצליחה.

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה, שמלות כלה, 2
המעצבת לימור רוזן בעבודה על הקולקציה החדשה
 
 יניב פרסי
 
במסגרת שבוע האופנה לכלות בניו יורק, יציג השנה המעצב הישראלי יניב פרסי, לא אחת – אלא שתי קולקציות. הראשונה היא קולקציית Lavish, הקו הנגיש המוכן ללבישה, שאת ההשראה ליצירתה קיבל פרסי מהסימביוזה בין החי לצומח, באווירה של תחילת האביב. הקולקציה השנייה הינה קולקציית הקוטור, שנוצרה בהשראה של מעבר בין העונות, אותו רגע שבו הצמחים והפרחים הרכים והענוגים הופכים למשהו נוקשה וקפוא.
 
את שתי הקולקציות ישיק פרסי בפרזנטציה מצומצמת, אליה צפויים להגיע קניינים ועיתונאים מובילים, אשר עובדים עם בית האופנה של פרסי בכל עונה.

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה, שמלות כלה, 3
מתוך לוח ההשראה לקולקציית הקוטור של יניב פרסי
 
אלון ליבנה
 
המעצב הצעיר והמצליח, אלון ליבנה, יציג בבכורה עולמית בחודש הבא את קולקציית שמלות הכלה החדשה של המותג, קולקציית קיץ 2019.
 
הקולקציה החדשה, המכונה "ארקדיה" (Arcadia),  היא המשך ישיר של קולקציית החורף 2018, אותה הציג המעצב בניו יורק באפריל. את ההשראה לקולקציה שאב ליבנה מעולמות שונים, החל מהגלאם ההוליוודי הקלאסי, המתבטא בשמלות משי חלקות עם חתכים מיוחדים וגזרות חדשניות, ועד שמלות בהשראה בוהמיינית, שבאה לידי ביטוי במגוון תחרות רכות ומינימליסטיות בשילוב סוגים שונים של בדים למראה קליל ונצחי.

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה, שמלות כלה, 4
אחד הדגמים שהציג אלון ליבנה בשבוע האופנה הקודם בניו יורק
 
 
שלומית אזרד
 
המעצבת הישראלית שלומית אזרד צפויה גם כן להציג את קולקציית 2019 שלה בהשקה בלעדית וראשונה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק, שם היא תפגוש אנשים מהתעשייה וקניינים מבוטיקים שונים מאירופה, ארה"ב וקוריאה.
כמו בכל שנה, גם הפעם השמלות של אזרד נועדו להחמיא לגוף האישה, באמצעות גזרות קלאסיות עם טוויסט סקסי שובב. בקולקציה החדשה ניתן יהיה שמלות בקווים חלקים ונקיים לצד שמלות עשויות משכבות של תחרות ואפליקציות ייחודיות שעוצבו במיוחד עבורה.

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה לכלות בניו יורק החלה, שמלות כלה, 5
רוסלדה רודינה בשמלה מהקולקציית 2018 של שלומית אזרד

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז