חצר המלכה – חתונה מלכותית לכל כיס menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חצר המלכה - חתונה מלכותית לכל כיס

לתכנן חתונה מהסוף – כך תעמדו בתקציב שקבעתם לעצמכם בלי להתפשר על אף פרט

מקום לחגוג

חשבתם פעם מה הדבר הקריטי ביותר תכנון חתונה (אולי מהשמלה של הכלה)? נכון, ההיצמדות לתקציב. במהלך השנה האחרונה שמנו לב לדעיכת הפופולריות של טרנד החתונות המפוארות, בהן הכסף נשפך ללא הכרה רק כדי להרשים את האורחים. למעשה, נראה שכיום החשיבה שונה לחלוטין, והמגמה היא בחירות שקולות יותר, שנוטות לטובת האיכותי והטוב תוך כדי שמירה על תקציב שהוגדר מראש. למרות שלעיתים ההיצמדות לתקציב נראית בלתי אפשרית בתוך כל ההכנות לקראת אחד מהימים הגדולים בחייכם, אך יש מי שמוכיחים שזה לגמרי בר עשייהדוגמה מובהקת לכך היא מתחם "חצר המלכה", הממוקם בפארק התעשייה כנות, שבאזור הדרום.
 
חצר המלכה - חתונה מלכותית לכל כיס, מקום לחגוג, 1


איך עושים את זה? פשוט מתחילים מהסוף. כבר בפגישת הייעוץ הראשונה עם מתכנני האירוע במקום אתם מחליטים על גובה התקציב הרצוי, כזה שאתם יכולים לעמוד בו. בהתאם לכך נתפרת עבורכם חבילת שירות מיוחדת הכוללת את כל מה שצריך וגם את כל מה שביקשתם, בלי להתפשר, ברמה הכי גבוהה. במילים אחרות, שמים פה דגש גדול על תכנון חתונה מותאמת אישית, שגם תייצר חוויה מיוחדת לכם ולאורחים שלכם. בנוסף, מאחר ומדובר באחד ממתחמי האירועים הפופולריים באזור אשדוד, שעובד עם רשימת ספקים רחבה ואיכותית שנבנתה בקפידה רבה, ההיצמדות לתקציב פשוטה מתמיד.

חצר המלכה - חתונה מלכותית לכל כיס, מקום לחגוג, 2

ליווי צמוד והפקה מא' עד ת'

אם החלטתם שאתם הולכים על זה וסגרתם תאריך לחתונה ב"חצר המלכה", תשמחו לדעת שאתם גם תקבלו שירות ליווי והפקה מהפגישה הראשונה ועד שאחרון האורחים הולך הביתה. צוות ההפקה, בניצוחו של דרור סרויה, יהיה אחראי על כל פרט, אפילו הקטן ביותר, כדי לוודא שהאירוע שלכם יהיה באמת חד פעמי ובלתי נשכח. אין דבר שהם לא חשבו עליו לפניכם, וגם אם יש לכם משאלה מיוחדת, לא תהיה בעיה להגשים אותה. פשוט תבקשו. מדובר בשירות ייחודי ובלעדי למקום, ללא תוספת מחיר, שיסייע לכם בבחירת נותני השירות, בניית לוח הזמנים, התפריט וכמובן יחסוך לא מעט זמן ועלויות. הסירו דאגה מליבכם ותתחילו להתרגש.

זה לא סוד שכלות רבות חולמות על חתונה ב-"חצר המלכה" עוד לפני שהכירו בכלל את החתן המיועד. ככה זה, כשמדובר במקום ששמו הולך לפניו במובן הכי טוב של המילה. כבר כמעט 20 שנה זוגות רבים חוגגים כאן את אהבתם. הם מגיעים ממקומות שונים בארץ, מרקע שונה, עם בקשות ומשאלות שונות ונשארים בגלל האמינות והגישה האישית. למעשה, רבים מאלו שמגיעים להתארח במקום, חוזרים כדי להזמין ולקיים אירוע משלו. אבל לפני שאתם מחליטים, בואו נספר לכם קצת יותר.

חצר המלכה - חתונה מלכותית לכל כיס, מקום לחגוג, 3

לחלום בגדול גם אם מדובר באירוע אינטימי

במתחם הממוקם בצומת כנות ישנם שני גני אירועים מפוארים, "אולם נשף" ו-"גן הארמון" שיכולים לארח אירועים של עד 1200 ועד 800 איש בהתאמה. במקביל, אולם-בוטיק "הפנטהאוז" שהושק לאחרונה, מציע  פתרון לאירועים אינטימיים יותר, של עד 400 אורחים. כל אחד מהגנים והאולמות מותאם במלואו למזג האוויר, ומאובזר בכל החידושים הטכנולוגיים האחרונים מתחום התאורה וההגברה. אמנם השמחה ברחבת הריקודים תלויה במקרים רבים באורחים עצמם, אבל אין ממה לחשוש – הדי.ג'יי, ההפעלות והבר האקטיבי ידאגו לכך שהאורחים שלכם יתיישבו ליד השולחן רק כדי לאכול.

ואם כבר מדברים על שולחן האוכל, אי אפשר שלא להזכיר את תפריט האוכל של "חצר המלכה" שלא היה מבייש אף בית מלוכה. התפריט מתחדש כל הזמן ומכיל מגוון הפתעות קולינריות - מנות צבעוניות, מעוצבות וטעימות, ביניהן גם לא מעט טבעוניות. כל צלחת מספרת סיפור בפני עצמה ולכם נשאר רק לגמוע עם כל ביס וביס.

חצר המלכה - חתונה מלכותית לכל כיס, מקום לחגוג, 4

לסיכום, מתחם "חצר המלכה" הוא דוגמא נהדרת לכך שאפשר להרים חתונה מפוארת ומיוחדת בלי לפשוט את הרגל ובלי לאבד את הראש בתוך מערבולת התכנון. תנו לצוות ההפקה לטפל בפרטים הקטנים ביותר, האצילו סמכויות והסירו דאגה מליבכם – פניתם למקום הנכון, האירוע שלכם הולך להיות חוויה מושלמת.

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים