איך תיראה החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך מתכננים הנסיך הארי ומייגן מרקל להפתיע את האורחים?

כל ההכנות לחתונה המלכותית שבפתח

חתונות וסלבס
 ההתרגשות בשיאה, ולא רק בבית המלוכה. אז נכון שלא קיבלנו הזמנה רשמית לחתונה אבל אנחנו כבר יודעים בדיוק מה יהיה שם ולמה לצפות. רוצים לדעת גם?

אז ככה הנסיך הנרי צ'רלס אלברט דיוויד מאונטבטן-וינדזור מווילס (בשבילכם) או פשוט הארי (בשבילה), בן 33 מתחתן סוף-סוף עם מייגן מרקל, אמריקאית ושחקנית לשעבר בת 36.

* הכלות המלכותיות הכי יפות
* 5 הנסיכות הכי אופנתיות
* 5 הסיפורים הרומנטיים של בית המלוכה

מתי ואיפה: האירוע המנצנץ יקרה ביום שבת, 19/5 בשעה 12:00 בקפלה העתיקה סנט ג'ורג באינטימיות מלכותית יחסית (הקתדרלה יכולה להכיל 'רק' 800 איש). טקס הנישואין ייערך במשך כשעה ע"י ארכיבישוף מקנטרברי ובשעה 13:00, אחרי שהם נשואים רשמית, הנסיך הארי ומייגן ייקחו את המרכבה דרך וינדזור טאון ל'סיבוב דאווין' וכ- 2600 איש יצפו בהם נרגשים.





מי יבוא: בין המוזמנים 1,200 מכל "פינה של בריטניה", כמו גם מספר אנשים מארגוני צדקה וארגונים שהזוג תומך בהם, תלמידים מבתי ספר מקומיים, חברי קהילת טירת וינדזור, ואנשי משקי בית מלכותיים ואחוזת הכתר. אחרי הטקס חלק קטן מהאורחים ימשיך לארוחת צהריים בארמון וינדזור ובערב מסיבת קרחנה באולם הנשפים.

שמלת הכלה של מייגן

הסוד הכי שמור באנגליה הוא מקום המחבוא של שמלת הכלה, או נכון יותר שמלות הכלה של מייגן. נתפרו מספר שמלות, למקרה ויודלף מידע באשר לשמלת הכלה 'המקורית'. שמות רבים כולל ענבל דרור ויניב פרסי שלנו, עלו כאשר עלה הצורך לעצב את שמלת הכלה. לבסוף נבחרה סטלה מקרטני מעצבת בריטית (כמובן)בעלת שיק מודרני עם גזרות מינימליסטיות בריטיות. בית האופנה אלכסנדר מקווין כבר ידאג לשמלה של קייט גיסתה.







סלבס מוזמנים: בני הזוג בקאהם, הדוכסית פרגי, אלטון ג'ון, אדי רדמיין, אלי גולדינג, ג'יימס בלאנט, אשתון קוצ'ר ומילה קוניס, סרינה וויליאמס, כריס מרטין, פיפה מידלטון וכנראה גם ריאהנה.

מה לשים במעטפה: בני הזוג ביקשו מאורחיהם תרומה לאחד מארגוני הצדקה שהארי הוא פטרונם.

עוגה: במקום עוגת פירות, הבחירה המסורתית לחתונות המלוכה הבריטית, הארי ומרקל בחרו בעוגת לימון לבנה מכוסה בחמאה ובפרחים טריים. את העוגה תכין שפית המאפה קלייר פטאק.






מחווה מרגשת:
בני הזוג יערכו מחווה לאימא המנוחה של הארי, הנסיכה דיאנה, עם סידורי הפרחים בחתונתם אשר יכללו ורדים לבנים, ליבנה, אדמוניות וענפי אשור.

10 החתונות המלכותיות הטובות עד כה:


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג