מיהם בני הזוג של בני המלוכה ומה הסיפור שלהם? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

5 הסיפורים רומנטיים של בתי המלוכה: מאחורי הקלעים

מירדן ועד ספרד: סיפורי ה'לכלוכית' הכי מלכותיים

מסביב לחתונה
 הרומנטיקה לא נעלמה מהעולם, לפחות לא מבתי המלוכה. אור הזרקורים מופנה תמיד לנסיכים ונסיכות אז הפעם בחרנו להתמקד דווקא ב'לכלוכית', הלא היא בת או בן הזוג הנבחר/ת שאין בדמו ולו טיפת דם אחת כחולה!

* מי הן 5 הנסיכות הכי אופנתיות?
* הכלות המלכותיות הכי יפות

ה'לכלוכית' בסיפור האהבה ה- 1: גרייס קלי (עליה השלום)- בת הזוג של הנסיך רנייה

הפרטים 'היבשים' על גרייס כוללים מוצא קתולי-אירי והיותה בת עשירים מפילדלפיה. הפרטים העסיסיים יותר מתחילים בבחירתה הלא קונבנציונלית בקריירת משחק מוצלחת ואף זכייה בפרס האוסקר היוקרתי. מסתבר, שהנסיך רנייה 'גילה' אותה וחיזר אחריה במרץ רב- כשהוא היה רווק מבוקש בן 32 והיא שחקנית הוליוודית נוצצת ויפיפייה והאהבה פרחה.

 

A post shared by Grace Kelly (@lovelygracekelly) on



 

A post shared by Grace Kelly (@lovelygracekelly) on

 

לחתונה המפוארת קדמה פרוצדורה לא נעימה במיוחד. גרייס נדרשה לבצע בדיקת פוריות על מנת לוודא שתוכל להעמיד צאצאים לבית המלוכה, התוצאות היו חיוביות והאישור לחתונה ניתן. הנסיך רנייה וקלי נישאו בטקס מרהיב כיאה לבית המלוכה, ולאחריו התבקשה לזנוח את הקריירה המפוארת שלה כשחקנית ולהתרכז כל כולה בצרכי בית המלוכה. גרייס הסכימה ואף העמידה 3 צאצאים חדשים לבית המלוכה.

הסוף העצוב והדרמטי של גרייס התרחש בשנת 1982 בזמן נהיגה, כשלצדה יושבת ביתה סטפני. שבץ  היכה בגרייס וזו איבדה שליטה על הרכב שהתהפך. מותה נקבע למחרת בעוד שביתה ניצלה ונפצעה קל בלבד.

 

A post shared by Grace Kelly (@lovelygracekelly) on



 

A post shared by Grace Kelly (@lovelygracekelly) on



 

ה'לכלוכית' בסיפור האהבה ה- 2: כריס אוניל - בן הזוג של הנסיכה מדליין

הנסיכה מדליין, ביטלה את אירוסיה ב-2010 לאחר שגילתה את הנורא מכל: ארוסה בגד בה עם בחורה צעירה וגורש בבושת פנים. כ'פיצוי' ראוי אהבת חייה הגיעה בדמות כריסטופר אוניל, בנקאי ניו-יורקי בעל תואר ביחסים בינלאומיים. האהבה פרחה והחתונה התקיימה ברוב הדר ושמחה והגיעו להשתתף באירוע נסיכים, נסיכות וסלבריטאים מכל העולם.

אוניל הצנוע והעניו ויתר על תואר המלכותי וכל זאת על מנת להמשיך ולעבוד במשרתו כאחד האדם, ואנחנו אומרים אם זה לא התגלמותה של התנהגות 'לכלוכית' , מה כן?!




 


 

ה'לכלוכית בסיפור האהבה ה-3: שרלין - בת הזוג של הנסיך אלבר

שרלין, נסיכת מונקו אמנם לגמרי נראית נסיכה בכל רמ"ח איבריה, אבל האמת היא שהיא בכלל שחיינית אולימפית לשעבר שהגיעה מזימבבואה, שם התגוררה עם משפחתה משנת 1989 בעקבות משרת אביה. האהבה שניצתה בין שרלין ובין הנסיך אלבר החלה בשנת 2000 כשנפגשו באירוע שחייה שהתקיים במונקו. לקח להם זמן לממש את אהבתם (אולי בשל פער הגילאים?) ורק בשנת 2006 החלו להיראות כזוג של ממש, אך בשנת 2010 נישאו בחתונה מלכותית ראויה ובסוף שנת 2014 כבר חבקו תאומים – הנסיכה גבריאלה והנסיך ז'אק.

 


 

A post shared by Gheir.com (@gheir) on





ה'לכלוכית' בסיפור האהבה ה- 4: ראניה - אשתו של עבדאללה מלך ירדן

ראניה אל-יאסין נולדה בכווית להורים פלסטינים שהגיעו במקור מטול כרם, ולמדה באוניברסיטה אמריקאית בקהיר. סיפור האהבה בין ראניה והמלך עבדאללה בן אל חוסיין החל בארוחת ערב ששניהם נכחו בה בתחילת שנת 1993. כבר לאחר חודשיים מיום זה, הודיעו על אירוסיהם ו ב-10 ביוני 1993 נישאו והביאו לעולם 4 ילדים. לאחר 6 שנות נישואין הוכתרה ראניה למלכת ירדן וכך זכתה להיכנס לספר השיאים של גינס כמלכה הצעירה ביותר בעולם (בעת שהומלכה).

 






ה'לכלוכית' בסיפור האהבה ה- 5: המלכה לטיסיה - אשתו של פליפה מלך ספרד

לטיסיה היפיפייה הייתה מגישת החדשות בערוץ TVE בספרד ואישה גרושה, כשפגשה את הנסיך פליפה, בארוחת ערב שהתקיימה בביתו של מנהל הטלוויזיה. מערכת היחסים בין השניים החלה בחשאיות ורק כשנה לאחר פגישתם הלוהטת, בשנת 2003, הודיעו על אירוסיהם. לטיסיה ופליפה נישאו ב- 2004 בקתדרלת אלמודנה במדריד בחתונה המלכותית הראשונה שהתקיימה במדריד מזה כמאה שנים. לזוג נולדו שתי יורשות; לאונור וסופיה.

 
 







 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע