שמעתן על שמלת כלה ספורטיבית? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אפרת קליג: כשקוטור פוגש תנועה

מעצבת אופנת העילית מציגה שמלות כלה ספורטיביות, נוחות ואלגנטיות

שמלות כלה
לאחרונה הפתיעה מעצבת אופנת העילית אפרת קליג בבחירת החומרים שעמם היא מעצבת. מי שנודעה בעבודתה עם רקמות ותחרה עשירות ומגוונות, וביצירת שמלות כלה אלגנטיות ומיוחדות, נשאבה לטרנד חדש ומקורי: שמלות קוטור בשילוביי אלמנטים ספורטיביים ובדים גמישים בתנועה המחמיאים לגוף

 שמלת הכלה האהובה על אפרת קליג

הלבן בשיא זוהרו ובאלגנטיות חדשה מופיע אצל קליג בשפה חדשנית ונקיה הכוללת שילובים של תחרות גרפיות כתכשיט, איורים כטווסים בתנועה, בשילוב נוצץ ואלגנטי לצד נוח וזוהר.

ואם חיפשתן את שמלת החלומות המממשת את הטרנדים המובילים, תמצאו אותה בשמלות הנקיות בצלליות גבעוליות ובעלות תחרות, באיורי שבירות של ערבסקות גרפיות, לעתים כהתפרצויות טווסים בתנועה ומתפתלות על צלליות הגוף.

שמלת כלה במראה נפוח

מפתחים נועזים

קליג מציעה מפתחים נועזים ומעוטרים ומייעדת את השמלות שלה למובילות אופנה, אשר נושמות אופנה, וביום כלולותן בוחרות ללכת עם האופנה עד הסוף ולא מוותרות על איכויות וייחודיות בולטת: "פאשניסטיות שנוסעות ועוקבות ברחבי העולם, נשים דעתניות ומובילות דעת קהל", כך מתארת אותן קליג.

שמלת כלה עם מחשוף קידמי ובעיצוב ייחודי

שילובים בלתי אפשריים

את השמלות הללו היא החלה לעצב במסגרת קולקציה חדשה בשם 'קוטור פוגש תנועה': "עשיתי כה רבות ב
בדים של הקוטור - תחרות וסאטנים, עד שהתחשק לי ליצור מראה ושפה בשילובים בלתי אפשריים, והפעם על ידי צירוף נדיר של חומרים, מיקורופייברים חדשניים גמישים ונמרחים, המשתלבים בעבודת קוטור ייחודית מהגבוהות ביותר בתפירה העילית", מסבירה קליג.

שמלת כלה שיק

בדים של צנחנים

מסתבר שעולם הריקוד לסוגיו זה העולם החדש של קליג: "עשיתי כל מה שחפצה נפשי אבל הפעם דמיינתי צורות גוף נקיות ושמלות בעלות מפתחים מטורפים", היא מספרת.

"ראיתי שאני מקבלת את התוצאה הזאת עם הלייקרות והמיקרופייברים שמכינים מהם אוברולים של צניחה חופשית. אלה לא שכבות טרמיות של חום וקור כמו של צוללנים, אלא בדים גמישים שזזים עם הגוף ואוספים אותו כאחד. רקחתי גזרות מתוחכמות וקשות אך התוצאה הסופית היא של שמלות קלילות, פומפוזיות ונדירות גם יחד", היא מסכמת.

שמלת כלה עם טול הניתן להסרה

ואם תשאלו אותה, אז שמלת הכלה האהובה עליה במיוחד מתאפיינת בשילובי החומרים הלבנים האליטיסטים ביותר בעולם: cooture bridel - שילובי עלים כמתפסי גוף לצד חומרי רשתות קלועות כעבודות רקמה. מראה השובל והגב משלימים את המראה הגבעולי, כאשר השובל יכול להיאסף.

* הכתבה הוכנה בשיתוף המעצבת אפרת קליג והתמונות באדיבותה.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות