מה 'אומר' כל פרח ואיך ייראה זר הכלה שלך? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

זר פרחים לכלה ברוח חג ט"ו בשבט

זר כלה בסגנון קלאסי, כפרי או 'אחר'?

הפקת אירוע
בחרנו להראות לכן סגנונות שונים של זרי כלה שאהבנו מהאינסטוש, וגם להציג את הטרנדים בעזרת "השוזרות". אחרי שתתרשמו ותקבלו השראה, כדאי שתציצו גם בתעודת הזהות של הפרחים הדומיננטיים

האמת? קשה להחליט, יש כל כך הרבה זרי כלה יפים וכל זר משדר משהו אחר. אז לפני שאתן בוחרות, תחשבו איזה מסר אתן רוצות להעביר, אילו צבעי פרחים מתאימים לכן ומהו הסגנון שיתאים לשמלת הכלה שלכן.

מסרקיות פרחים
זר ראש לכלה

קרן הרמלין מ"השוזרות" מספרת על זרי הכלה השנה: "אנחנו ממשיכות בעיצוב זרי כלה חופשיים, פחות מהודקים ומאופקים. זרי הכלה שזורים מפרחי שדה, זרי טבע, לפעמים אפילו זרים גדולים המורכבים רק מסוג אחד של פרח, לדוגמה: פרחי הגיבסנית הלבנים והוורודים, ענפי הלימוניום המיוחדים ופרחי הקמומיל.

"גם את העיצוב הסופי של זר הכלה אנו מלפפות עם חוטי רפיה וחוטי חבל דקים ליצירת מראה טבעי ושובב. בנוסף ממשיכה המגמה של כלות המגיעות לחופה עם זרי ראש מיוחדים, מסרקיות פרחים לשיער, במקום או בנוסף לזר הכלה".

זר כלה של "השוזרות"
*התמונות באדיבות "השוזרות"

והנה מה שליקטנו מהאינסטוש:

 

Sweetness 💕

A photo posted by Fleuri (@atelierfleuri) on




תעודות זהות

שם: כלנית

מתאים ל: סידורי פרחים קטנים (על שולחנות) ולזר כלה; משמעות: ציפייה; ריח: לא מורגש; עונה: סתיו עד אביב; פריחה: פריחת הכלניות היא ביחידים או בזוגות.

שם: ליליות

מתאים ל: סידורי פרחים גדולים (מזנונים), משמעות: יופי אין סופי; ריח: ניחוח קליל; עונה: אביב עד קיץ; פרח גדול וטרופי, בעל צבע סגלגל - פופולרי מאוד בחתונות.

 

Well hello Anemone! #weddingweek #bridalbouquets #tallulahroseflowerschool

A photo posted by Tallulah Rose Flower School (@tallulahroseflowerschool) on



תעודות זהות

שם: ציפורן

מתאים ל: בעיקר לסידורי פרחים, משמעות: הוורודים מסמלים אומץ לב, האדומים מסמלים אהבה, והלבנים מסמלים כישרון; ריח: קליל עד כמעט לא מורגש, תלוי במגוון; עונה: כל השנה.

שם: כריזנטמה

מתאים ל: סידורי פרחים וזר כלה, משמעות: שגשוג, שפע, אמת; ריח: לא מורגש; עונה: כל השנה; פריחה: כריזנטמות מופיעות בכמה אופנים שמותאמים לגודלם וצבעם. התרגום הסימולטני שלו הוא ''הפרח המוזהב''.

 

One of my most favorite #bridalbouquets I have done 😍 #bride #flowers #weddingflorist #austinbrides #roundrocktx #austintx #shoplocal

A photo posted by Elysian Florals 💐 (@elysianflorals) on


 

Wedding bouquets! - The Odessey Restaurant in Granada Hills California

A photo posted by Sophisticated Parties - SoCal (@sophisticated.parties) on


תעודות זהות

שם: סיגליות

מתאים ל: סידורי פרחים קטנים (למשל על השולחנות) ולזר כלה, משמעות: רגשותיהם הראשוניים של האוהבים; ריח: ניחוח קליל; עונה: בדרך כלל באביב; פריחה: כחלק משיח ולכן מתאים לסידורים קטנים וצפופים.

שם: סחלב

מתאים ל: זרי כלה, משמעות: אהבה, יופי; ריח: לא מורגש; עונה: כל השנה; פרח אקזוטי המופיע במבחר צבעים וגדלים.

 

#bouquets #bridalbouquets #flowers #flower #centerpieces #wedding #weddings

A photo posted by Favors, Flowers & So Much More (@champagnefavors) on



תעודות זהות

שם: חמניה

מתאים ל: כפרח בודד או כחלק מסידור פרחים גדול (פופולארי מאוד בעיצובי חופות), משמעות: בעלי גזע קצר מסמלים הערצה, בעלי גזע ארוך מסמלים יוהרה; ריח: לא מורגש; עונה: סתיו; פריחה: פריחה של יחידים.

שם: צבעוני

מתאים ל: זרי כלה או כפרחים בודדים (סידורים קטנים), משמעות: אהבה, תשוקה; ריח: אין; עונה: סוף האביב; פריחה: פרחים עדינים ו''שבירים'' במגוון צבעים.



תעודת זהות אחרונה

שם: ורד

מתאים ל: סידורי פרחים וזרי כלה, משמעות: אהבה, שמחה; יופי, ריח: מניחוח קליל לחזק תלוי בסוג; עונה: כל השנה, הורד הוא מלך הרומנטיקה, אחד הפרחים הפופולריים ביותר באהבה בכלל ובחתונות בפרט.

חג ט"ו בשבט שמח!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג