תכשיטי כלה 2017: כל החידושים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

התכשיטים הכי 'חמים' השנה

צבעי פסטל, זהב ורוד ויהלומים מנצנצים הם רק חלק מהטרנדים הצפויים

תכשיטים ואקססוריז
תכשיטי הכלה הם האביזרים המשלימים למראה שלך וחשוב לבחור אותם בהתאם לשמלת הכלה שלך, אבל גם בהתחשב בתסרוקת, האיפור וכמובן הסגנון האישי, תוך מתן תשומת לב לטרנדים המובילים. מהם? AvivA's Jewelryתכשיטי כלה וערב, והסטודיו של המעצבת קרן וולף מספרות לנו את כל מה שחשוב שנדע

הטרנדים של תכשיטי כלה נעים השנה לכיוון נקי וזוהר יותר; דיטיילים של דמוי יהלומים מנצנצים, צורות ברורות כגון פרחים, כוכבים ועלים קטנים בשילוב זהב לבן וגוונים ורדרדים. 

המעצבת קרן וולף מפרטת ומוסיפה: "השנה מובילים גם הכתרים הקטנים בתפזורת של פרחים מוקטנים מחומרים שונים, ועוד מוטיבים קטנים בעומסים שונים. הקווים הם חצופים ומעזים, אך עם זאת עדינים כדי לשמר מוד רומנטי נשי. 

מבחינת צבעים, רואים השנה צבעוניות הכוללת: כסוף ורדרד, שילובי פסטל על בסיס של ורודים וניודים, זהב אדום וכסף מבריק".   

קרן וולף- תכשיטים ואקססוריז       

עיצוב חצוף אך עדין -תכשיטים ואקססוריז

עיצוב תכשיטים 2017

תכשיטים ואקססוריז לכלה

תכשיטי כלה
התמונות באדיבות סטודיו קרן וולף 
         

הטרנד הכי בולט בשנת 2017 בתחום תכשיטי הכלה, על פי AvivA's Jewelry, הוא עירוב מתכות כסף, זהב וזהב ורוד או פלטינה. "השילוב בין המתכות יוצר ניגוד ואיזון בתכשיט. הניגוד לא מתבטא רק במתכות כי אם גם בשילוב בין אבני סברובסקי נוצצות שמעניקות ברק ומראה של אבנים אטומות", מסבירה אביבה.

"צבעי הפסטל שסחפו את עולם שמלות הכלה, כובשים גם את עולם התכשיטים ע"י שיבוצים של אבנים בגווני שמנת ופסטל", היא מוסיפה. "כל אלה מעניקים עדינות וחמימות לתכשיט. השנה הזו עלה גם הצורך בהדגשת הרכות, ולכן נעשה שילוב של פרטיי בד בחלק מהתכשיטים, כגון פרחים ועלים.
כמו כן, הבוהו שיק והסגנון הוויקטוריאני נשארים דומיננטיים גם השנה ובהם אביזרים  כמו נזרים, זרי ראש וקשתות לצד עגילים עדינים".

עיצוב תכשיטים ואקססוריז לכלה - אביבה תכשיטים לכלה

טרנדים תכשיטי כלה

רכות ונשיות מתוכשטת

חנות תכשיטים: אביבה

תכשיטים
קרדיט צילום: ניב פלד

פרחים גדולים אאוט

הטרנד שחולף ונעלם לו השנה, לדעת וולף, הוא של זר פרחים גדולים (אמתיים או מבד). מדובר בטרנד שהולך ודועך, הכלות בוחרות יותר ויותר בכיוון אסוף ו״גלאמי״ באווירה מודרנית יותר מאשר בוהמייני מובהק. אביבה דווקא חושבת שהטרנד של הקשתות הסגורות למחצה הוא זה שנעלם, שלא כמו שאר התכשיטים המגיעים באלמנט זה: צמידים, טבעות ושרשראות שנשארים רלוונטיים אבל משודרגים באבני קריסטל וסברובסקי.

ומה עם טבעות הנישואין?

"בטבעות נישואין הטרנדים הם אל זמניים/ קלאסים, משמע טבעות חלקות דקות ונקיות ללא כל תוספת או התחכמות", מסבירה וולף ומוסיפה: "טבעת זהב דקה חלקה ונקיה, זהב 14 קראט, לא יותר מדי צהוב. כמו כן, יש מגמה לשלוח את טבעות נישואין לשיבוץ לאחר החתונה".

טבעות נישואין - קרן וולף

שורה תחתונה של AvivA's Jewelry : הקו חצוף ומעז וכולל ניגודים של עוצמה ורכות, דומיננטיות ועדינות, אך יותר מכל מעצים ומשדר אצילות ונשיות.

שורה תחתונה של קרן וולף: בשנת 2017 המראה יהיה מתון, מהודק וזוהר יותר.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס