מיצגים ומופעים לחתונות - ההופעה שהאורחים שלכם לא יראו בשום מקום אחר - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מיצגים ומופעים לחתונות בחסות המארגנים...

מה יותר מקורי מהופעה של החתן והכלה?

הפקת אירוע
כל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה משהו מיוחד, כזו שהאורחים לא ישכחו במהרה. ובכן, אם אתם בשיאם של החיפושים אחר הגימיק האולטימטיבי או כזה ש'עוד לא היה' בשום חתונה אחרת, אנחנו מציעים לכם לחשוב על האופציה הבאה!

זיכרונות החתונה מלווים את הזוג למשך כל תקופת נישואיו, ורגעי השיא של האירוע שבים ועולים כרגעים נוסטלגיים שכיף להיזכר בהם ולהתרפק עליהם. יש חתונות שנחרטות גם בזיכרונותיהם של האורחים, בזכות הופעה יוצאת דופן שמשאירה חותם של השתאות והנאה או בזכות העונג לזכות במופע אישי של אמן דגול, מבלי לרכוש כרטיסים ולהתארגן במיוחד לאירוע. 

אפשרות אחרת היא
הופעה של בעלי כישרונות מיוחדים במינם, שמשאירים את הקהל פעור-פה (מופע טלפתיה, מופעי אש, מופעים אקרובטיים וכו'), הופעה של זוג רקדנים סלוניים שנותן שואו רומנטי ומרגש. ויש עוד, אבל...

את המופע בו הופעתם אתם - החתן והכלה - האורחים שלכם עוד לא ראו, וכנראה שגם לא יראו... נכון, זה אולי לא יהיה מקצועי כמו מיצגים ומופעים של אנשי מקצוע שזוהי פרנסתם אבל יכול להיות מרגש ואם תרצו אף משעשע.

המופע לא חייב להיות רק של שניכם ויכול לשלב הופעת ריקוד שבה משתתפים בני המשפחה או חברים קרובים. יודעים מה? אתם גם לא חייבים להשתתף, אפשר גם להשאיר את המטלה לחבר'ה שאתם סומכים עליהם, והנה סידרתם לכם מופע חתונה חינם מקורי במיוחד.

הערה חשובה: תחשבו על אופי ההופעה טרם תכנונה; האם אתם רוצים משהו הומוריסטי? מרגש? רומנטי? משך הזמן של ההופעה (לא ארוך ומייגע) והאם אתם מעוניינים בעזרה מקצועית כמו למשל הדרכת רקדנים מקצועיים.

רוצים לראות איך אחרים עשו זאת? הנה 4 שעשו זאת בגדול: 

1. הזוג הדרמטי



2. המקצוענים



3. החושניים




4. הגברים שבחבורה






 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)