איך ייראה איפור ערב ואיפור כלות בקיץ 2016? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

בשורת הקיץ: עיניים מודגשות ומראה חתולי

המאפרים יהודה בר תקוה ושירי בר לוט מדווחים על כל מה שנראה באיפור קיץ 2016

איפור, שיער ולייף סטייל
עולם האופנה מאוד משפיע על מראות האיפור ועל הטרנדים בתחום, וזה כולל גם איפור כלות ואיפור ערב לאירועים

בגדול, המראה המפוסל חוזר וכולל הצללות בולטות, עצמות לחי מודגשות, קונטור לכל אזורי הפנים, נגיעות אור מתחת מסביב לארובת העין, הברקות חזקות מעל עצמות הלחי ושפתיים מפוסלות. תפסנו את המאפרת שירי בר לוט והמאפר יהודה בר תקוה לשיחה צפופה בנושא.

אז מה חדש?

"קווי האיפור הדומיננטיים בקיץ הזה מתמקדים בעיניים המודגשות: הפעם ההצללות תהיינה גם באזור העיניים", משתפת בר לוט ומוסיפה: "גם המראה החתולי והמעושן, הסקסי והממוסגר עדיין יישאר במרכז הבמה. בנוסף, הריסים תופסים הקיץ הזה מקום של כבוד עם טיפולי הרמת ריסים חדשים. האפקט הוא של מראה ריסים טבעי, ארוך ומורם".

בר תקוה: "השנה האיפור מתמקד ומתאפיין באיפור נקי ובצבעים טבעיים תוך דגש על הבלטת העין עם המון הברקות לקבלת מראה זוהר. הקיץ מביא אתו את המראה השזוף והזוהר ובשילוב אודמים עם נוכחות. הסגולים לגווניהם השונים ישתלבו במראה הזוהר. גם שפתיים עדינות במראה ניוד יככבו ויקנו מראה נקי".

איפור כלות עדין ונקי
קרדיט צילום: ענבל מסיקה

ומה לגבי הגוונים?

בר לוט: "הגוונים הבולטים העונה הם החומים בכל הטונים האפשריים מהגוון הבהיר ועד הכהה, שכולל אפורים ושחורים. הנצנוץ בעיניים יירגע מעט ויתפוס את מקומו המראה המעושן/מוצלל במרקם מאט ופחות מבריק ונוצץ. ולכל אוהבות האייליינר, לא לדאוג - הוא נשאר אתנו בליווי של צלליות מעושנות מסביב לעין. התיחום העבה עדיין אהוב ויככב גם בעונה הקרובה".

אלו גווני אודמים יבלטו?

בר לוט: "גם האודמים עושים קאמבק ובגדול! כל הגוונים תופסים, מבהיר ועד כהה, אך במראה מאט וכמה שפחות מבריק וגלוסי. הצבעים הבולטים יהיו פיץ, אפרסק, פוקסיה, דובדבן, אדום, ורוד וגווני מייקאפ".

בר תקוה: "הסגולים לגווניהם השונים ישתלבו במראה הזוהר. גם שפתיים עדינות במראה ניוד יככבו ויקנו מראה נקי".

שפתיים מודגשות
דוגמניות: סוכנות עלית מודלס- נקסט גנריישן, צילום: שירי בר לוט

מה הכי חשוב באיפור קיץ?

בר לוט: "מייקאפים עמידים עם טקסטורה טבעית. המייקאפים המינרלים מעולים וניתן לשלב אותם עם כל הקולקציות העמידות וליצור ערבובים של מינרלי ומאט וכך להשיג עמידות, כיסוי טוב וגם מראה זוהר".

בר תקוה: "בשילוב חומרים לפני הנחת המייקאפ, לקבלת מרקם פנים זוהר ומתוח. אני משתמש עבור כלות וגם אימהות באמפולת מתיחה שמבוססת על חומצה אלרונית שמחזיקה עד 12 שעות והתוצאה היא מידית!".

מאט או מבריק?

"ההברקות עדיין אהובות אך רק באזורים של מעל עצם הלחי, כל שאר האזורים יראו נפלא במרקם מאט", משתפת בר לוט. "ההצללות חוזרות ובגדול והמון חברות איפור משווקות כעת פלטות של קונסילרים בצבעים מגוונים כדי שיהיה לנו את כל הגוונים ליצור הצללות וחיטובים לעור הפנים, עצמות לחי, סנטר, צוואר, אף ומצח".

עיניים מודגשות
קרדיט צילום: ענבל מסיקה

טיפ לסיום?

בר לוט: "להכין את עור הפנים חודשיים שלושה לפני יום האירוע ולהזינו בוויטמין e טהור וביום האירוע פשוט לסמוך על המאפרת שתתאים את המוצרים על פי מצב עור הפנים, תוך בחירת מוצרים עמידים בהתאם למזג האוויר. טיפ נוסף וחשוב מאוד הוא עיצוב הגבות: חשוב ביותר לעצב את הגבות אצל מעצבת מקצועית שתתאים את מבנה הגבה לפנים באופן מושלם; הגבות מהוות מסגרת לפנים ומשפיעות מאוד על המראה הסופי. הטרנד השולט הוא גבות עבות ומודגשות אבל לא לכולן זה מתאים".

בר תקוה: "בעונת הקיץ אני מקפיד להכין ערכת תחזוקה לאיפור עבור הכלות, הכוללת פודרה ואודם על מנת לשמר את האיפור. טיפ נוסף הוא לבחור במאפר שיש אתו כימיה והוא בעל ניסיון רב, כך שיוכל להדגים ולהראות לכלה מספר סגנונות שיכולים להתאים לה ולבדוק עמה לאיזה מראה היא הכי מתחברת".

מראה שזוף וזוהר
דוגמניות: סוכנות עלית מודלס - נקסט גנריישן, צילום: שירי בר לוט
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז