התאמת איפור לפי צבע העור - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

50 גוונים של איפור

התאמת איפור כלות לצבע העור

איפור, שיער ולייף סטייל
איזה צבע הכי מתאים לג'ינג'יות? איזה מייק-אפ 'אסור' לכהות עור ואיזה אודם נראה הכי טוב אצל בהירות עור? אוריטל בר, מאפרת כלות, מספקת את המידע החשוב

איפור לבהירות עור

עור בהיר הוא גוון העור שהכי קל לאפר. בגוון עור בהיר האיפור מושפע מצבע העיניים, צבע השיער, מזג האוויר (עונה ) וצבע הבגד. 


איפור לבהירות עור


יש לשים לב לגווני המייק-אפ כיוון שגוון עור בהיר נוטה לאדמומיות, ולכן כדי לבטל את האדמומיות, חשוב לבחור בגווני מייק אפ עם בסיס צהוב.


איפור טבעי ורך

את גווני המייק-אפ בודקים בצד הסנטר או באזור בית החזה . יש למרוח מעט ולהביט בראי אם רואים “כתם” (בהיר או כהה) באזור בו נמרח המייק-אפ, אז כנראה שגוון המייק-אפ אינו מתאים. מייק-אפ בגוון מושלם הוא כזה שיראה טבעי.


מייק- אפ על בסיס צהבהב

סומק: מומלץ לבחור בגווני הוורוד או כתום אפרסק, שיצרו מראה בובתי ומחמיא.

צלליות: לגוון עור בהיר מתאימים גוונים בהירים של צלליות , לאיפור ערב ניתן לבחור צללית בהירה ולהוסיף איילנר מעושן ליצירת מראה דרמטי.

שפתיים: בחירת גוון השפתון היא גמישה ולרוב גוון השפתון צריך להתאים לכלל האיפור ועם זאת ההמלצה היא על גווני הוורוד למיניהם , דובדבן  וחום טבעי.


אודם בצבע דובדבן מבריק

איפור לכהות עור

בעלות עור כהה נוטות לפיגמנטציה בשל העובדה שכמות המלנין אצלן הוא גבוה יותר, לכן הסיכוי ששחומות עור יתמודדו עם פיגמנטציה, הוא גדול יותר.

מומלץ להשתמש בקונסילר על בסיס כתמתם. על מנת ליצור חיבור עם המייק-אפ, יש לערבב את הקונסילר הכתום עם מייק אפ בגוון כהה ולמרוח על שטח הפנים. כדאי להשאיר את אזור המצח והאף בהירים ולא לכסות את כל הפנים בגוון הכהה בשביל ליצור שטחים מוארים וטבעיים על הפנים. מייק-אפ לעור כהה נבחר בגוונים עם פיגמנט חום, צהבהב או אפרפר כדאי לבחור במייק-אפ נכון כדי שהעור הכהה לא יאפיר.


איפור לכהת עור

צלליות: באיפור העיניים, הצבעים המומלצים הם צבעים נוצצים - ורוד עדין מנצנץ, ירוק עמוק, זהב וכדומה. ניתן להשתמש גם בגוונים במרקם מאט אשר יחמיאו מאוד, כגון סגול לילך, ורוד עתיק, וכן מסקרות בגוונים צבעוניים ירוק, כחול, סגול וכו'.

שפתיים: הצבעים המומלצים הם גווני הדובדבן, ורוד-ניוד, חום זהב ואדום לשעות הערב.

איפור לג'ינג'יות

לג'ינג'יות יש נטייה לנמשים על עור הפנים - לכן יש להשתמש במייק אפ לחותי למראה רענן שבו לא נרצה להעלים את הנמשים, איפור נמשים הינו איפור טבעי לחלוטין. כיסוי יתר של העור יביא למראה אפור וכבד.

 איפור מושלם לג'ינגיות

צלליות מומלצות: סגולים, ירוקים, חומים

לחיים: מומלץ מעט ברונזר מנצנץ ושימר מבריק

שפתיים: מומלץ ליפ גלוס שקוף ומבריק למראה בריא ורענן.

 ליפ גלוס מבריק למראה טבעי ורענן

איפור לעור בוגר

ככל שהעור מתבגר הוא מאבד מהאלסטיות שלו ולכן נוצרים הקמטים, הכלל לעור בוגר - להשתמש כמה שפחות באיפור וזה אומר שימוש מועט במייק אפ קרם ולא מוצק או אבקה. סמקים, הברקות וצלליות במרקם מאט ולא מבריק. את אזור השפתיים (סביבו נוצרים קמטוטים) נקפיד להעשיר בלחות ולמלא את שטח השפתיים בעפרון ומעליו שפתון בצבע אהוב.


המראה המעושן

 

אזהרות כלליות לכל סוגי העור: הימנעו מחשיפת עור הפנים לשמש - השמש אמנם חמימה ונעימה אך מסוכנת מאוד והיא הגורם להזדקנות מוקדמת, כוויות, כתמים בעור ונמשים, לכן מומלץ לפני כל יציאה מהבית למרוח קרם לחות משולב קרם הגנה. כל ההמלצות נכונות עבור איפור כלות ובכלל.

 
איפור מדגיש עיניים

 מייק-אפ קליל ועדין

 קרדיטים :

איפור שיער: אוריטל בר איפור עיצוב שיער לכלות ואירועים

צלמים: קובי אסטנגילוב ודוד ישראלי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס