תמי בר לב מציגה אביזרי שיער לכלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תכירו את הכובענית: תמי בר לב

כובענית המתמחה בעיצוב אביזרי שיער לכלה

תכשיטים ואקססוריז
תודו שכבר בהגדרת המקצוע של תמי בר לב יש משהו מרתק. אז הסתקרנו ויצאנו לבדוק מה יש לה להציע לנו, או יותר נכון לכן - כלות יקרות

מיד כשנכנסים לסטודיו של בר לב, הלב מתכווץ ומתרגש. אין ספק שהמקום הזה מעורר נוסטלגיה ומשדר המון אופי ייחודי, הלקוחות, מסתבר, בהתאם לכך: "הלקוחות שמגיעות אליי תמיד מחפשות משהו עם אופי מיוחד ושונה, בעל נוכחות ועם קונטקסט אופנתי", מסבירה בר לב.


פרחים ממשי


מה הן ימצאו אצלך?

"זרים או טיארות בקונסטרוקציות מעניינות וטורבנים. מי שמגיעה אלי יודעת לחפש את הפריטים בעלי האופי האחר ומצפה לראות דברים שהיא לאו דווקא חשבה עליהם. כל הפריטים בסטודיו עשויים בעבודת יד (אמתית) מוקפדת, ברקמות ידניות וטכניקות ייחודיות. הפריטים הם one of a kind והם רקומים עם פנינים, אבני חן, סוורובסקי, חרוזים, פייטים ועשויים כולם ממשי".

עיצוב אישי בעבודת יד


האם חשוב להגיע אלייך עם תמונה/שמלה לבחירת הפריטים?

"כן, אני ממליצה להגיע עם צילום של השמלה, אם יש חתיכה מהבד, מה טוב. כך יהיה נכון יותר להתאים עבורה את הפריט הנכון, גם מבחינת גוונים שונים של לבן או צבע בכלל".


פרחים עדינים עם נוכחות


איך את מתאימה אביזר לכלה?

"חשוב שהפריט שבוחרים יחזק את השמלה וישלים למראה הרמוני. הפריט לשיער יכול או ללוות את המראה של השמלה בעדינות, כחיזוק קל, או דווקא להפך, לתת איזשהו קונטרה וניגודיות לשמלה, כך לשבור איזשהו מראה מתבקש מדי".


דוגמת עלים


יש לך טיפ מנחה בבחירת אביזר לשיער  הכלה
?

"הפריט לשיער חייב להחמיא לתלבושת ולמבנה פניה. היא צריכה להרגיש שהוא מעצים אותה וגורם לה להרגיש אצילית ויפה. חשוב להבין שזהו פריט מפתח, מכיוון שהוא מעטר את הראש והפנים, ויש לו נוכחות מרבית. הפריט שבוחרים יכול לשרת את הכלה ולחדד את המראה שאותו היא רוצה ליצור עבורה: אם זה מראה רומנטי, נסיכותי, אוונגרדי, מגניב, בוהו וכו'".


קשת של פרפרים


מה מאפיין את הקולקציה שלך?

"בקולקציה האחרונה השתמשתי בנגיעות של צבעי פסטל, פרחים לא שגרתיים כמו בוגנוויליות, שימוש באלמנטים כמו פטל ורוד וורדים, פרחי תחרה מפוסלים למראה מרשים ומתוחכם".


דוגמת פרחים מתחרה

 
עיצוב צידי -מחליף תסרוקת

קרדיט צילום: אסף עיני

ארט וסטיילינג: 
THE VISIONARY
איפור: ענת רזמוביץ'
שיער: עינת סברלו
דוגמנית : מירנדה פרום ליולי vv

תמי בר-לב , לפרטים: 054-5549131


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)