מכשיר הקסם של הקוסמטיקאיות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תחת גלי הרדיו: טיפול פנים ועוד (הרבה)

הטיפול החדשני ביותר לאנטי אייג'ינג

איפור, שיער ולייף סטייל

החלום של כל אחת, בין אם היא הכלה או אמה, הוא להגיע לטיפול שיעשה פלאים: יעלים כתמים, יטשטש קמטים ויצעיר את העור. הכירו את טיפול גלי הרדיו - הבשורה של טיפולי הצערת העור

*תוכן שיווקי

מכשיר הפלא נמצא אצל קוסמטיקאיות מובחרות, ועד כה, על פי הדיווחים והמחקרים, הוא באמת עושה פלאים, כבר אחרי טיפול אחד. על הטיפולים והתוצאותיהם, מספרת הקוסמטיקאית טל אברהמי.

מטרת גלי הרדיו באפליקציות רפואיות אסתטיות, היא להעלות את הטמפרטורה בתוך הדרמיס על מנת להשיג שני אפקטים פיזיולוגיים שונים:

1. אפקט הכיווץ: התכווצות מידית של סיבי הקולגן והרס חלבונים התחלתי שנוצר כתוצאה מחום וכתגובה לכך התארגנות מחדש של מבנה התלת מימד החלבוני. תגובה זו יוצרת מיצוק עור מוחשי ותחושה של מתיחת פנים זמנית נראית לעין.

2. אפקט לטווח ארוך, כתוצאה מתהליך הרס מתמשך (30%-5% מסך סיבי הקולגן באזור המטופל). הגירוי הפלוגיסטי יוצר פיברוזיס שמוביל קולגן חדש.

מה כל זה אומר? מראה זוהר ומתוח לעור הפנים הן של הכלה והן של אם הכלה/החתן. טיפול יופי אינסטנט שמקנה מראה של 'מתיחת פנים' ליום האירוע, הודות להחלקת העור ויישור הקמטים וגם צמצום צלקות האקנה, מה רע? סדרת טיפולים ייעודית לכלה ולאם כבר ממתינה לכן!

"אחד השימושים הפופלרים הוא טיפול בכתמים ואדמומיות בעור. בממוצע 75% מהנגעים הפיגמנטים שטופלו התבהרו בכ-60% לאחר טיפול בודד. 7% מהנגעים נעלמו לחלוטין לאחר טיפול בודד", מספרת טל.

 

 טיפולי פילינג לכלות

 

טיפול אפשרי אחר במכשיר הוא טיפול באקנה; טל מסבירה: "באמצעות קרינת הבזקי אור מקומית של IPl על האזור הנגוע, מטפלים בצורה מעולה באקנה. כבר אחרי טיפול אחד יש תוצאות נהדרות".

הסרת שיער - בדומה ללייזר, הרעיון הבסיסי של מכשירי ה-IPL הוא פחות או יותר הרס באמצעות חום של רקמת יעד בצורה בררנית. על התוצאות: "לאחר הטיפול השמיני ממוצע ההפחתה בצפיפות השיער עומד על 68% בכל אזורי הטיפול". 

טיפולי טיפוח לכלות


אז מה היה לנו? טיפול גלי רדיו אחד והמון אפשרויות ושימושים, שכולם יועילו לך לקראת החתונה, וגם אחריה. 



כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה