אירועים עסקיים וימי גיבוש, היום שהעובדים יחכו לו כל שנה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אירועים עסקיים וימי גיבוש לעובדים - איך עושים את זה?

רעיונות לפעילויות לימי גיבוש ואירועים עסקיים

מקום לחגוג

 

אתם רוצים לתכנן יום גיבוש לעובדים, או אירוע עסקי ומתלבטים איזו פעילות תתאים? איך לקבוע את אופי האירוע? ואיזה עיצוב יתאים? מירב סדן, מפיקת אירועים, מספקת לכם את התשובות...

ענף האירועים הוא גדול ומורכב, וישנם סוגים שונים של אירועים, כדי להתמצות בו צריך לצבור הרבה ניסיון בשטח. בדיוק לשם כך, פנינו אל מירב סדן - ניהול והפקת אירועים, מפיקת אירועים מזה 10 שנים, ושאלנו אותה:

כיצד את קובעת את אופי האירוע?

בזכות ההיכרות עם האומנים והיציאה להפקות שטח גיליתי את העולם של אירועים עסקיים, שפשוט קסם לי. אני יודעת להתאים את אופי האירוע באופן מדויק ללקוח, בין אם הוא לקוח פרטי או חברה גדולה. כשאני נפגשת עם הלקוח, אני מצליחה לקרוא אותו ולהבין מי הקהל המתארח באירוע ומדמיינת איך האירוע יראה. לאחר מכן, אני מציגה ללקוח מגוון רעיונות שחשבתי עליהם, תוך דגש ושימת לב לצורכי הלקוח, חשוב לציין כי חשיבה מחוץ לקופסא הם קווים שמנחים אותי בתהליך  תכנון האירוע בנוסף, אני מקפידה לעבוד בשקיפות מלאה, ודואגת לא לחרוג מהתקציב בו אני נדרשת לעמוד.


חוף הים מושלם לגיבוש עובדים

צילום: מירב סדן

שורה תחתונה: להתמקד בקהל היעד, להכין רשימת רעיונות, לחשוב מחוץ לקופסא, לעמוד בתקציב.

איך את מחליטה כיצד לעצב את האירוע?

לאחר שהסכמנו על קונספט מסוים אני נעזרת במעצב האירוע שנבחר, לטובת העניין. העיצוב חייב להיות בהתאם לקונספט/הנושא של האירוע ולהדגישו, בין אם זה סידורי פרחים בגוונים מסוימים, בחירת כלים שמתאימים, ריהוט, מפות, נרות וכל מה שיכול להוציא את המיטב מהמעצב היוצר, על מנת להדגיש את הקונספט ולהוסיף את האווירה הנכונה והמתאימה לאירוע. עיצוב נכון של תאורה ברחבי האולם או המרחב אותו בחרנו לקיים את האירוע, חשוב לא פחות, וכמובן: חדשנות ויצירתיות הם המפתח!

שורה תחתונה: עיצוב בהתאם לקונספט/נושא האירוע, תוך שימוש באלמנטים עיצוביים כגון: נרות, פרחים, תאורה וכדומה.

אלו פעילויות מתאימות לערב גיבוש או אירוע עסקי?

בכל אירוע אם זה עסקי, פרטי או גיבוש עובדים חייבים לבחור ולשלב אלמנט ריגוש. לנושא פעילות באירוע אין גבול, והוא נמצא בחדשנות מתמדת, לכן מה שאני עושה, בדרך כלל, זה לשבת עם צוות הקריאטיבי שלי, ובוחנים את כל הפעילויות היצירתיות הקיימות בתחום, הישנות והחדשות ובוחנים מה הכי מתאים לאירוע הספציפי. כמובן שהכל נעשה בשיתוף פעולה מלא של הלקוח.


פעילות לעובדים בצוותים לגיבוש

עמדות לימי גיבוש לעובדים

צילומים: יעקוב ׳חיים שכאלה׳

בסופו של דבר, ככל שהאורחים מבלים יותר באירוע, רמת הריגוש שלהם עולה וכך האירוע הופך למוצלח ו'מדובר'. דוגמות מעניינות לפעילויות כאלו: מופעים מפתיעים (הקהל לא יודע מי יופיע), מתקני שעשועים ענקיים, משחקים אינטראקטיביים ומאתגרים, סימולטורים (בעיקר לערבי גיבוש) ומתנות קטנות במהלך האירוע. האווירה חייבת להיות טובה ומהנה ולכך מצרפים גם אוכל משובח ומוסיקה טובה, ואין סיבה שהאירוע לא יהיה מעלף!

שורה תחתונה: תפתיעו! ואל תשכחו לתבל בקולינריה משובחת ומוסיקה טובה.

אירועים עסקיים, הופעה לעובדים  

 צילום: יוסי גמזו לטובה

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים