טיפול חדש לפנים וטיפים לשיער - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טיפולים וטיפים שכדאי לך להכיר

הדברים החמים בטיפוח

איפור, שיער ולייף סטייל

ברשימת הדברים החשובים לפני החתונה נמצא גם סעיף טיפוח העור, כי זאת יודעת כל כלה, שעור מטופח זוהר ביום החתונה. כמובן שלא נשאיר אותך לבד במשימה הזו. כיתתנו רגליים (באמת) ואספנו עבורך טיפולים מועילים וטיפים מועילים לא פחות, שיסייעו לך לשמור על עור ושיער מטופחים, גם ביום שאחרי.  

ונוס בשירות הכלה

חווה זינגבוים הקוסמטיקאית המנוסה, משיקה בימים אלו את מכשיר הונוס יחד עם ערכת קרמים למניעת תופעות לוואי, לקוסמטיקאיות.

נכון, את לא קוסמטיקאית, אבל תוכלי לשאול את הקוסמטיקאית שלך אם תכירי אותם. מדובר במכשיר לייזר שבעזרת הקרמים שחווה פיתחה במיוחד (בעתיד יותאמו הקרמים לטיפול) יעניק לך טיפולים מקיפים לפיגמנטציה, כיווץ נקבוביות פתוחות, שיפור מרקם העור וכו'. הטיפול מיועד להעניק מתיחה לעור ולהצעיר אותו. לאחר סדרת הטיפולים  מומלץ להגיע פעם בשנה לטיפול משמר .

צילום: מלנית
 

את הטיפול מומלץ להתחיל חודשיים לפני החתונה, כשהקוסמטיקאית תמליץ לך על מספר הטיפולים הרצוי.  

חווה הפחיתה את דאגתנו וסיפרה לנו שהקוסמטיקאיות מגיעות אליה לאקדמיה לחצי שנה לימוד וניסיון עם המכונה עם לימוד על רמות החום המיועדות (הם גם נועלים את רמת החום הגבוהה, כך שאין לך מה לחשוש מחוסר ניסיון) ובכך תוכלי לדעת שאת בידיים טובות .

המכשיר כמובן לפני השקת המכשיר זה עבר ניסויי טיפול עד שהגיעו לתוצאה המושלמת ולהשקת המכשיר.







צילום: מלנית

 

הבריאות מתחילה בשורשים

אנטוניו קורל קלרו, מנהלה האומנותי ומעצב שיער הידוענים מחברת Moroccanoilהסכים לנדב לנו טיפים ליצירת נפח בשיער ללא כל מאמץ. 
הטיפים הללו יוכלו לסייע לך בהתארגנות לצילומים שונים: במסיבת רווקות, שבת חתן ואינספור אירועים סביב החתונה בהם תידרשי לטפל לעצמך בשיער:   

1.      מהם הגורמים לירידת נפח בשיער?

ישנם גורמים שונים: לחות כתוצאה מתנאי מזג האוויר ושימוש במוצרי עיצוב המכבידים על השיער, הם שני הגורמים שיכולים לגרום לאובדן נפח בשיער. בנוסף, כשמרככים את השיער יתר על המידה הוא מאבד מנפחו.

 

2.      האם יש תספורות או סגנונות עיצוב ספציפיים שיכולים לגרום לשיער להראות בעל נפח?

אם יש לך שיער דק וארוך, אני ממליץ לקצר אותו מעט על מנת שהאורך לא יכביד על השיער וישטח אותו. אם את רוצה ליצור אפקט של נפח, מומלץ לדרג אותו מעט ,דבר שייצור תנועתיות וירים את השיער כלפי מעלה.

 

3.      איך נשים בעלות שיער דק, יכולות ליצור מראות שיער סקסי ובעל נפח ?

הכל קשור לשימוש במוצרים הנכונים. חשוב מאוד ליצור בסיס טוב לעיצוב כבר בתחילת התהליך. ההמלצה היא להתחיל בחפיפה בשמפו ומרכך מעניקי נפח שיכינו את השיער לעיצוב ויעניקו לו הרמה מושלמת. כמו כן, מומלץ להשתמש בשמן טיפולי לייט על מנת להגן על הקצוות בשיער דק.

 ליצירת מראות סקסיים, מוגבהים ובעלי נפח, בכל סוג שיער, מומלץ להשתמש ברוט בוסט ובמוס מעניק נפח, ההכרחיים ליצירת מראה זה. מוס מעניק נפח יעניק לשיער את הנפח אותו אנו רוצים להשיג ורוט בוסט יעניק הרמה מושלמת לשיער, מכיוון השורשים כלפי מעלה.

צילום: ריצ'ארד פאיירס 

4.      איך עליי לייבש את השיער בכדי לקבל עיצוב שיער מלא בנפח?

בכדי ליצור את המרקם הנכון והבסיסי לעיצוב מסוג זה, אני ממליץ להשתמש ברוט בוסט על הקרקפת והשורשים. לאחר מכן יש לייבש את השיער, יבוש גס, עם מייבש שיער ובעזרת מברשת עגולה ולעגל את הקצוות כלפי חוץ.

טיפ מעולה נוסף ליצירת המראה בבית, היא להוריד את הראש כלפי מטה ולסרק את השיער עם האצבעות מלמעלה ללמטה.

 

5.      מהי הדרך הנכונה ביותר לשימוש בשמפו, מרכך ומוצרי עיצוב בכדי לקבל מקסימום נפח בשיער?

כשמדובר במרכך, "כמה שפחות -יותר טוב". יש למרוח את המרכך כ- 3 ס"מ מתחת לשורשים, במיוחד כשרוצים ליצור נפח. לאחר מכן ולפני השימוש במייבש יש להתיז רוט בוסט ,שיעניק נפח והרמה של השורשים, החלק החשוב ביותר ליצירת המראה.

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה