כך תארגנו הצעת נישואין בים שתירשם בדפי ההיסטוריה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כך תארגנו הצעת נישואין בים שתירשם בדפי ההיסטוריה

המדריך המלא להצעת נישואין בים שתשבור את שיאי הרומנטיקה, כולל מדריך לקישוטי חובה, הצעות לפסקול הרומנטי ורעיונות לסיפור הכיסוי המושלם

סיפורי חתונה

בין אם אתם זוג שבגלגול הקודם היה זוג ימאים ממולחים שגילו ארצות וכיום אתם מבלים כל רגע פנוי על החוף, ובין אם אתה פשוט מחפש את הדרך הכי רומנטית להציע לה נישואין, הים הוא הבחירה הכי קלה שתעשה, כי הוא המיקום המושלם להצעת נישואין מרגשת ורומנטית עם אווירה שאין לה תחליף. אז אחרי שבחרת את המיקום, כדאי שתתפנה לכל השאר – ההכנות, התפאורה, הקהל והלוקיישן המדויק, במדריך הבא נתייחס לכל אחד מהשלבים הללו ומה כדאי לקחת בחשבון בדרך להפקת הצעת נישואין בים.

כך תארגנו הצעת נישואין בים שתירשם בדפי ההיסטוריה, סיפורי חתונה, 1

צילום: שאטרסטוק

לארגן לבד או עם ספק?

בראש ובראשונה, אחרי שהחלטת שהים הוא המקום לכרוע בו ברך, כדאי להחליט אם אתה שם רגל על רגל ונותן למפיק או מפיקה מוכשרים לעשות את העבודה בשבילך, כולל התפאורה, הבנייה שלה, ההזמנות לקהל, בחירת הלוקיישן המדויק, הפסקול, הצילומים והאלכוהול והקייטרינג למקרה שעושים מכל העניין אירוע של ממש. היתרונות של השכרת ספק שיארגן את ההצעה מא׳ ועד ת׳ הם רבים, במיוחד כי תוכל להיות בטוח שההצעה תהיה מרשימה, יפה, מקושטת למשעי ורומנטית ללא כל ספק.

אם יש לך חסכים ביכולות הארגון ולא השתתפת בועדת קישוט של נשף הסיום בתיכון, אז אפשר ללכת על ספק שלא יחסוך בקיטש, ואף לא יחסוך לך בכסף, שזהו החיסרון העיקרי בלקיחת ספק - לא רק שתשלם לו על שירות ההפקה אלא גם על מספר רב של קישוטים והכנות שהספק יבנה כחלק מחבילת ארגון  ההצעה. יכול להיות שהוא יחסוך לך במחיר על הקישוטים מאחר והוא בעל קשרים עם ספקים שנותנים לו מחיר טוב, אבל המחיר הכולל כנראה יהיה יותר יקר מאשר זה של ארגון עצמאי.

 אם אתה בטוח ביכולות הרומנטיות שלך ויש לך זמן ומשאבים לארגן הצעת נישואין בחוף הים שתהיה רומנטית באמת, אז אפשר להתחיל לחקור את הנושא. למצוא את ספק הקישוטים שלא שוחט במחיר, לתאם עם החברות של האהובה שלך הסחת דעת ולמצוא את החוף הנכון. החיסרון – דרושים זמן, אנרגיה ומשאבים רבים על מנת לארגן הצעה כזו. היתרון – הכל יהיה בדרך שלך, ולכן הכי רומנטי שיש. המשיכו לקרוא על מנת לקבל את כל האינפורמציה שתעזור לכם לארגן את ההצעה בעצמכם:

 כך תארגנו הצעת נישואין בים שתירשם בדפי ההיסטוריה, סיפורי חתונה, 2

צילום: שאטרסטוק

בחירת תאריך

נכון, הרבה חושבים שהתאריך הכי משמעותי הוא התאריך של החתונה, שכלות מיועדות רבות חולמות שיהיה עגול ויפה. אבל לפעמים, התאריך הכי סימבולי הוא היום שבו החלטתם לחתום את הזוגיות שלכם. התאריך של החתונה סובל מעקבות רבים, מאחר ומחיר האולם עולה ככל שהתאריך רחוק מהחורף והופך עגול יותר. בגלל שההצעה לא בהכרח נתונה לעונות השנה (כי ימי השמש בחורף רבים מספור והשקיעות יפות יותר) ולאולם אירועים, אפשר להתפרע ולבחור תאריך עגול שתמיד תזכרו או לשמור על סימבוליות ולבחור בתאריך היום שבו נפגשתם לראשונה או בזה של הדייט הראשון.

בחירת חוף

אם נדמה לכם שלאורך כביש החוף כל חוף פתוח לאירוע פרטי, אז תחשבו פעמיים. לא כל חוף יהיה נגיש להפקה בסדר גודל של הצעת נישואין בים עם קיר פרחים ושטיח אדום, ולא כל חוף גם יהיה פתוח לסוג אירוע שכזה, במיוחד לא חוף שהוכרז כשמורת טבע. יש חופים פרטיים יפהפיים שאפשר לשכור מראש ולהבטיח לאירוע ההצעה שלכם לא רק פרטיות מוחלטת אלא גם נגישות עם רכב, ומתקנים נוחים כמו תאורה, מקומות ישיבה, דק, ריצוף או דשא.

עיצוב הצעת נישואין בים

עיצוב הצעת נישואין בים זה אולי החלק החשוב ביותר, שיהפוך את המאורע מסתם הצעה לאור השקיעה להצעה עם כוונות ומחויבות. הקישוטים הבאים הם חובה:

  • שטיח – שטיח אדום או לבן, המוביל את האהובה שלכם אליכם או לכיתוב ״התינשאי לי?/Marry Me?״ יספק לה את הרגע הרומנטי ביותר, בו היא מבינה לקראת מה היא הולכת, תמונה ששווה אלף מילים.
  • פרחים – עלי כותרת המונחים לאורך השטיח, זרים המעטרים את הדרך שלה אליה, אותיות המאייתות ״Marry Me?״ ועשויות פרחים, הפרחים הם סמל לרומנטיקה, אהבה וחושניות והם אלמנט חובה בכל הצעת נישואין, בין אם בים או בבית.
  • תאורה – אם בחרתם בשעת הקסם של השקיעה על מנת לתת לטבע לעשות את שלו ולספק את האווירה הכי רומנטית שיש, אז ככל הנראה שתצטרכו תאורה שתאיר את הרגע, כולל עששיות, נרות, שרשראות של נורות, זיקוקים, לפידי אש וכו׳.
  • קשת שתמסגר את הרגע – בין אם בחרתם לשים שטיח ובמיוחד אם לא, כדאי שההצעה תהיה ממוסגרת תחת קשת שתחתיה תכרעו ברך. קשת מענפי עץ עטופה בטול לבן, בשרשראות נורות לד עם אור חמים, בפרחים לבנים, סוכה של ממש עטופה בדים לבנים ורכים, עם מקומות ישיבה וצמחייה יפה, כל אלו יהפכו את ההצעה לחמימה ונעימה.

כך תארגנו הצעת נישואין בים שתירשם בדפי ההיסטוריה, סיפורי חתונה, 3

צילום: שאטרסטוק

שיר להצעת נישואין

 הפסקול של הצעת הנישואין שלכם הוא אחד החלקים החשובים, במיוחד אם בחרתם בחוף מתרחצים שיש בו משחקי מטקות, כדאי למסמס את הרעש ולהביא רמקול עם שיר רומנטי במיוחד, אם אין לכם שיר זוגיות משלכם שיסחט את הדמעות של הכלה המיועדת, הנה כמה הצעות רומנטיות במיוחד שיתאימו בול לאווירה של הצעת נישואין בים:

  • Bruno Mars – Marry You
  • James Blunt - You're Beautiful
  • John Mayer – Gravity
  • Taylor Swift - Lover
  • הפרויקט של עידן רייכל – ממעמקים
  • רוני דלומי - איש של לילה
  • עדן חסון – שקיעות אדומות
  • יסמין מועלם – יחפים
  • רביד פלוטניק – כפרה שלי

צלם

היום יותר מאי פעם, משימת התיעוד היא משימה חשובה. מעבר לתמונות המטושטשות שיצלמו החברות המרוגשות ויעלו לסטורי, כדאי שיהיה לכם תיעוד HD לשמור ולהראות לילדים ולנכדים בעתיד. אם ככה, כדאי שתשכירו צלמ/ת מקצועיים, ורצוי אפילו שניים: אחד שאמון על הוידיאו ואחד שאמון על סטילס. אחת ההצעות המפתות, במיוחד בהצעת נישואין בים, היא תיעוד עם רחפן שיצלם את המאורע מהזוויות הכי מרגשות וקולנועיות שיש.

סיפור כיסוי להצעת נישואין

כדי שהאהובה שלך לא תחשוד ותהרוס לעצמה את ההפתעה עם ניחושים מושכלים, כדאי שיהיה באמתחתך סיפור כיסוי מוצלח:

  1. החברות – בקש מהחברות שלה לחטוף אותה ברכב ולהביא אותה ללוקיישן, וכדאי שיקחו אותה עד לפאתי השטיח האדום עם כיסוי עיניים שלא יאפשר לה להיחשף להפתעה הרומנטית עד לרגע האחרון.
  2. על האש עם המשפחה שלך – תמציא לה סיפור על חגיגת יום הולדת לאחיין שחשוב לך להגיע אליה, אפשר להרחיק לכת עם קניית מתנה לילד.
  3. ארוחה במסעדה – כנראה שמרבית הדייטים שלכם כוללים ארוחה במסעדה, אז הזמן אותה לדייט ותגיד לה ששריינת מראש מסעדה חדשה ושאתה תנווט לשם.

עוד מתלבטים ומחפשים רעיונות נוספים להצעת נישואין? 10 דרכים להציע נישואים שיביאו את ה"כן!" המיוחל


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)