מתנות עם ערך חברתי לאורחים בחתונה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מתנות חברתיות לאורחים

לחשוב על האורחים וגם על הסביבה

הפקת אירוע

 

מתנות לאורחיםמתנות קטנות הניתנות בחתונה,במטרה לתת לאורחים תחושה של הכרת תודה על שבאו להשתתף בשמחתכם. קיים מבחר עצום של מתנות ממנו תוכלו לבחור. לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנה הנכונה לכם:

מזכרות לאורחים 

1. בחירת מתנה פרקטית כזו שתישאר כמזכרת מהאירוע. מתנה שאינה מתכלה.

2. מתנה שמסמלת את אופי האירוע - אם בחרתם לערוך אירוע בטבע וכל הקונספט שלכם הוא אירוע חוץ, בעל אופי טבעי אז בחרו מתנה שתתאים. למשל, זרעי פרחים לשתילה, שאפשר לשים בתוך מארז מעוצב עם פתק ובו כיתוב השם שלכם ותאריך החתונה.

3. חשבו את הכמויות – כשאתם עורכים חתונה קטנה לכ-100-150 איש כדאי לרכוש מתנות בהתאמה לכמות האורחים. אך אם החתונה היא גדולה תוכלו לרכוש כחצי מהכמות של המתנות וזאת כדי שהעלות לא תצא גבוהה.

4. מיקום המתנות באירוע - יש מספר אופציות היכן להניח את המתנות. הראשונה, במידה ורכשתם מתנות שמתאימות לכמות האורחים באירוע, להניח אותן על צלחת באירוע. השנייה, אותן בסלסלה או קופסא גדולה יפה על שולחן המארחת בכניסה לאירוע והיא זו שתעניק אותם לאורחים. השלישית, להעניק מתנות בסיום החתונה, ע"י איש צוות.

מתנות לאורחים בחתונה 

מתנות חברתיות

הכוונה למתנות עם ערך מוסף, כאלו שנעשו במסגרות המעסיקות בעלי צרכים מיוחדים, כך שרכישת המתנות מאפשרת להם לפרנס את עצמם ולקיים את העסק שמעסיק אותם.

מתנות לאורחים

קיימים מרכזים שונים מהם ניתן לרכוש מתנות. בחרנו להציג את המרכז החברתי חינוכי טיפולי לנוער בסיכון, 'מגדלור' נגבה השוכן בלב שכונת עמידר, המופעל על ידי החברה לתרבות פנאי וספורט בת-ים בחסות 'עלם'. המרכז עצמו מעניק מענה כולל לבני הנוער ומהווה מסגרות לשעות אחה"צ תוך הישענות על כללי חינוך וטיפול לנוער. במרכז עצמו הנערים מכינים מגוון מתנות לאורחים כך שבכל אחת מהמתנות שתבחרו לרכוש תדעו שפתחתם את הלב והוספתם משמעות לאירוע שלכם על ידי תרומה לקהילה. 

מזכרות לאירועים 

מתנה סימלית לאורחים 

מתחילים בטוב

 

עוד דרך להשאיר מתנה חברתית ומשמעותית לאורחים שלכם. מיזם "מתחילים בטוב" הוא מיזם שהוקם עם הרבה מאוד כוונות טובות. המיזם ללא מטרות רווח והוא מקשר בין זוגות לפני חתונה, לעמותות ומטרות טובות ברחבי הארץ, לצורך העמדת תרומה כתחליף מהמם למתנות לאורחים באירוע. התרומה מתורגמת לכרטיס ברכה ייחודי ומעוצב, המספר על תרומתכם לעמותה. האורחים שלכם מקבלים שי מקורי ומחמם לב ואתם מתחילים את החיים המשותפים שלכם בהענקה ובנתינה מבורכת. איך זה קורה בפועל? בוחרים עמותה או מטרה, מתוך הרשימה, בה אתם מעוניינים לתמוך ומשאירים פרטים. הכסף מועבר ישירות לעמותה ואתם מקבלים כרטיסי ברכה מעוצבים, בהתאמה אישית, מבית דפוס מקצועי. 


משהו קטן לאורחים 

מורן חסיד - עיצוב אירועים

מתנות לאורחים מורן חסיד - עיצוב אירועים


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות