מושגים בצילום לזוג המתחתן menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

בשבילי שתי רחף

מושגים בצילום

צילום אירועים

צילום אירועים זה אולי אחד הנושאים המסובכים בהפקת האירוע. כל חברה נותנת משהו אחד, קשת המחירים רחבה ביותר, ישנן אין סוף אופציות לשדרוגים ותוספות ומה אנחנו באמת מבינים? בנוסף לכל זהו השירות היחיד באירוע שלמעשה רק אתם הזוג עצמו נהנים ממנו מפני שזה לא ממש קשור לאופי האירוע ולחוויה שאתם רוצים לתת למוזמנים שלכם. 

צילום: חן פלק - חמניה צילום אירועים. חתן וכלה

כדי שלא תשבו המומים מול הצלם, בואו ננסה לעשות קצת סדר בבלגאן. הנה כמה מונחים שבטח יעלו בשיחה:

HD - היום כולם מציעים צילומי וידאו HD. אין ספק שחדות התמונה היא מדהימה! בעצם כבר רובנו התרגלו לראות הכל בטלוויזיה ב-HD. קחו בחשבון שאצל חברות רבות זה מייקר את החבילה. אבל מעבר לזה מה שהכי חשוב לקחת בחשבון שאת הסרט לא תוכלו לנגן ב-DVD. למה? כי DVD לא מנגן HD, בשביל לראות את הסרט תצטרכו לחבר את המחשב לטלוויזיה או לחילופין לצפות במחשב. אז קחו זאת בחשבון.
ואם כבר HD אז הדבר הכי נכון היום בעולם האירועים הוא צילום ווידאו באמצעות מצלמות DSLR. מה זה אומר הסינית הזאת? זה אומר בעצם שמצלמים ווידאו באמצעות מצלמות שהן נראות כמו מצלמות הסטילס וזה נותן לסרט תחושה של סרט קולנועי. לא נרחיב מעבר לזה לפרטים טכנים רק נאמר שזה מומלץ ביותר.

צילום: חן פלק - חמניה צילום אירועים. צילומי אירועים באיכות

רחף - צילום רחף הוא כבר אופנה ישנה. רחף זה מנוף קטן שמאפשר לצלם ווידאו גם מזוויות שונות כמו ממש גבוה ולרדת מהר לכיוון הרחבה. אם תשאלו אותנו זה בעיקר פוזה. זה יחסית יקר, תוספת של כ-2000 ₪ לחבילה ונותן בעיקר שוטים ברחבת הריקודים.

מגנטים - מזמן זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מעולם אטרקציות לחתונה. אין יותר כיף מלבוא לאירוע ולצאת משם עם מגנט שלך ושל בן זוגך. עכשיו לעד הוא יהיה תלוי על המקרר עם תאריך החתונה. אחלה מזכרת לאורחים ויחסית לא יקר, פחות או יותר 1000 ₪ ותוכלו לקבל מגנטים באירוע שלכם.

צילום: חן פלק - חמניה צילום אירועים. צילומי מגנטים לאירועים

White screen - גימיק חדש ויחודי בו ימקמו באירוע שלכם סטודיו לצילום נייד. האורחים יכולו לבוא ולהצטלם עם הרקע הלבן הנקי והקלאסי, בצילום יראו את כל הגוף ולא רק פנים כמו במגנטים. את התמונות כמובן שתקבלו מודפסות ומוגשות בצורה יוקרתית ואישית בעטיפת ניילון ועם הקדשה מהזוג. אחלה גימיק לאורחים, כזה שתמיד מפתיע  וכיף לאורח. 

אלבום מעוצב - גם אלבום מעוצב הפך להיות מאד שכיח. אומנם זה יחסית יקר אבל זה משדרג את התמונות שלכם ומביא לכם אותם באלבום מאד מהודר וערוך יפה עם עיצובים מיוחדים שהופכים את האירוע שלכם לקטלוג מקצועי ויפה ולא סתם תמונות המפוזרות באלבום כיסים רגיל. טיפ חשוב בעניין! צלמים רבים היום מעצבים לכם את האלבום באמצעות תוכנות אלבומים שבלוניות כמו התוכנות שמציעות לכם אתרים כמו לופה ודומיהם. החיסרון הוא שכל האלבומים נראים בסופו של דבר אותו דבר, אין כאן אומנותיות של המעצב/ת, ואין תיקונים של פצעים, עגלי זעה וכו'. ישנם עדין כמה צלמים שעובדים עם מעצבות שמעצבות את האלבום בתוכנות מיוחדות כמו פוטושופ. לא מגבילים אתכם בכמות התמונות, עוברים תמונה תמונה ומתקנים אותה במידת הצורך, ומעצבים כל עמוד באופן אישי ומיוחד. האבסורד הוא שזה באותו מחיר, אז אל תתביישו לשאול איזה אלבום מעוצב אתם מקבלים ומי המעצבת שמכינה אותו. 

קליפ אירוע - קליפ אירוע זה קליפ שאתם מצלמים טרם האירוע ומפתיעים את האורחים בקליפ מיוחד בו תרקדו, תשירו, תציגו עצמכם או כל דבר מקורי אחד.

סטופ מושן - סביר להניח שרובכם עדין לא מכירים את הרעיון. סטופ מושן זה צילום סטילס ברצף, כך שהצלם מצלם ברצף תמונות סטילס ואז עורכים אותן בסרט ווידאו כמו אנימציה. הסרט יוצא מאד מיוחד ואומנותי. קחו בחשבון שהצלם שלכם באירוע לא יוכל לעשות את זה. תצטרכו לבקש ממנו צלם מיוחד נוסף לאירוע שהתפקיד שלו באירוע הוא לצלם רק סטופ מושן. תוכלו לבחור צילום סטופ מושן לכל האירוע או לחילופין רק לשלב ההכנות. רק לשלב ההכנות המחיר הממוצע בשוק הוא כ-1,000 ₪. לכל האירוע עוד כ-500 ₪. 
 

מחירי חבילות הצילום משתנים מחברה לחברה ומכמות השירותים אותם תקבלו. המחיר יכול להתחיל בכ-5,000 ₪ בממוצע לחבילה של צלם סטילס אחד וצלם ווידאו אחד, ולהגיע לכ-15,000 עם שני צלמי סטילס שני ווידאו, רחף, אלבום מעוצב, מגנטים וסטופ מושן.

ההחלטה עד כמה להשקיע היא שלכם. אל תזלזלו בשירותי הצילום אבל מצד שני גם לא צריך להשתולל יותר מידי!

 
 
קרדיט כתבה ותמונות: חמניה צילום אירועים



כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז