הלוקיישנים הכי יפים לצילומי חתונה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איפה להצטלם? 5 לוקיישנים מפתיעים בדרך לחופה

המקומות הכי פוטוגניים לחתונה

צילום אירועים

מהם הלוקיישנים הכי פוטוגניים לצילומי חתונה? איך בוחרים מקום לצילומים? ואופס, מה נעשה אם ירד עלינו גשם? נפגשנו עם הצלמים שלנו כדי לברר מה הם הלוקיישנים הכי שווים לצילום וחזרנו עם כל התשובות.

אגדה למבוגרים / יערות הכרמל

משחקי האור והצל והקירבה לאולמות האירועים, הופכים חורשות ושדות ללוקשינים פופולריים לצילומי חוץ. התמונות המתקבלות בדרך כלל עושות ממש טוב לעור הפנים, עדינות, רומנטיות ומזכירות אגדת ילדים על נסיך ונסיכה.

אירית מ-Irit&Leon –צילום חתונות, הצליחה למצוא פינה מיוחדת וקסומה אפילו באתר ידוע כמו יערות הכרמל, "מצאתי שם פנינה סודית, שהיא רק שלי. הרבה אנשים מצטלמים כאן, חונים בחניון והולכים לאותם מקומות, אבל הפינה שלי נראית כאילו רגל אדם לא דרכה בה - שורשי עץ מסתעפים, יער עבות, עצים שיוצרים צל נוח מאוד, תפאורה מושלמת. באחת הנקודות יש נוף פתוח לכיוון חיפה והקריות, אז יש עוד רקע לגיוון".

טיפ לזוגות: "אני חושבת שמאוד חשוב לבחור מקומות עם צל טוב בשעות אחר הצהריים, זה מייצר תמונות מאוד מחמיאות. לעולם לא אקח את הכלות שלי לים למשל, חושבת על השיער והאיפור שלהן״, אירית משתפת.

מה לשים בוויז? פארק יערות הכרמל. חונים מצד שמאל בתוך חורשת הארבעים, ויורדים למטה בשביל עפר. משאירים את כלי הרכב באזור שבו חונים אנשים שבאים לעשות על האש. שימו לב שהכניסה הקרובה לאוניברסיטה מבוטלת, תיתקלו בשער ברזל סגור - המשיכו לכניסה הבאה.

Irit&Leon –צילום חתונות 

(צילום: Irit&Leon –צילום חתונות)
מאושרים עד גג העולם. יערות הכרמל

לא תאמינו שזה בארץ / פארק הגשרים בנשר

עולם האירועים שואב הרבה השראה מחו"ל ולכן זה אך טבעי שנרצה שגם התמונות שלנו ייראו בהתאם. לצלם דניאל סטרבו יש חיבה גדולה ללוקשיינים מיוחדים, ואלו ממש לא חייבות להיות פינות חמד נסתרות, "התמונה שבחרתי צולמה ממש כאן, בפארק הגשרים בנשר - אבל כל מי שרואה מקבל תחושה שאין דומה לה בארץ", מסביר סטרבו.

איך הגיבו הזוגות כשהצעת את הלוקיישן לצילום?
"זוגות שלא מכירים בדרך כלל פחות מתרשמים, כי הם לא מבינים מה יכול לצאת מזה, אבל הם סומכים עליי. כשהם מקבלים את התמונות, רואים את ההתרגשות וההפתעה בעיניים שלהם", מוסיף סטרבו. הוא לא מפחד מאתגרים, כך שבתיק העבודות שלו תוכלו למצוא גם צילומי טראש דה דרס על רקע הכותל המערבי. סיכון מקצועי של ממש. גם צילומי הטבע שלו נועזים למדי, "אני שואל את הזוג מה הסגנון שלהם, אורבני, תל אביבי או טבע, ירוק וכו'. בשביל הזוגות שלי אני אגיע גם למדבר, אם יש לנו זמן כמובן", הוא מסכם.

מה לשים בוויז? פארק הגשרים, נשר. חונים במתחם המסודר ועולים כמה דקות לגשר. אין מחסה או מבנה, אז פחות מומלץ לימי החורף.

דניאל - Stravo


זוג על גשר (צילום: דניאל -stravo) הלוק המפתיע של פארק הגשרים בנשר

פנינה בטבע / מעגן מיכאל

הלוקיישן הנבחר של חנה ואדם מ- H&A Photography הוא מתחם ירוק באזור מעגן מיכאל, "המקום מאוד מגוון, יש באזור גשר, פסי רכבת, כרם, יקב וגם נוף של שדות. בכל תקופה בשנה הנוף משתנה בזכות הגידולים, אם זו חיטה - יש רקע צהוב, אם כותנה - לבן", אומר אדם.

"התמונה שבחרנו על פסי הרכבת קצת אדג'ית אבל אנחנו מאוד אוהבים אותה. אפשר לראות שיש הרבה צללים על הפנים, זה צולם בערך בשתיים בצהריים, כשהשמש ממש למעלה", מוסיפה חנה.

טיפ לזוגות: "אנחנו ממליצים להצטלם קרוב למקום האירוע, כי תמיד יש עיכובים, וחבל על כל דקה", אומר אדם. עדיף להיות בצילומים 3 שעות ולא שעה ולעשות כל מיני תמונות. גם נושא התאורה חשוב מאוד, התמונות נראות שונה בהתאם למיקום השמש, וכדאי שיהיה לכם כמה שיותר מבחר מהיום הזה".

מה לשים בוויז? מעגן מיכאל. האזור נמצא כשלוש דקות נסיעה לכיוון מערב מקיבוץ מעגן מיכאל. שימו לב שלא מדובר במקום מסודר בגלל הקירבה לפסי הרכבת. כמו כן - אין חנייה מסודרת.

H&A צלמים

(צילום: H&A צלמים)שמים פס, סמוך למעגן מיכאל

קלאסיקה מרגשת / סמטאות יפו

"אני מאוד אוהבת לצלם בחיק הטבע, בין רחובות, מודיעין וגדרה, יש כאן שפע של טבע מהמם, יערות וכרמים, מטעים של פירות הדר, רימונים ותפוחים, שדות חיטה וכותנה ועוד, לכל עונה יש את הקסם שלה", אומרת יוליה מ-Yulia PhotoArt.

"יחד עם זאת בסופו של דבר דווקא בחרתי בתמונה עירונית, שצולמה בסמטאות יפו. זה מיקום קלאסי מוקף בתי אבן במיקום מאוד נוח. הדבר הכי חשוב הוא למצוא זוית חדשה ופרטים קטנים שיעשו את ההבדל, גם במקום פופולרי כמו נמל יפו. הלוקיישן, עם כל החשיבות שלו - אינו העיקר. כל מקום כמעט יכול להיות לוקיישן נפלא ומעניין, אם משתמשים נכון באור, אבל מה שחשוב לי באמת הוא הזוג שניצב מולי", היא מסבירה.

טיפ לזוגות: "קודם כל שזו תהיה חוויה נעימה וכייפית, שבני הזוג ירגישו נוח, רגוע, ובלי לחץ. כשצריך אני מכוונת איך לעמוד ולאן להביט, אבל אני הכי אוהבת את הרגעים הטבעיים, הספונטניים, כמו בפריים הזה - המבט ומה שקורה שם בינו לבינה הוא רגע מיוחד, שהוא רק שלהם. בשביל זה אני שם, בשביל לתפוס את הרגעים האלה", משתפת יוליה.

מה לשים בוויז? נמל יפו. מגיעים לנמל מכיוון רחוב מזל דגים ומשם יורדים לכיוון כיכר קדומים. 

Yulia PhotoArt 

(צילום: Yulia PhotoArt) יפו העתיקה

דייט אורבני / איצטדיון סמי עופר, חיפה

"בעיניי האלבום צריך להיות מורכב מכמה לוקשיניים, שיראו שזה היה יום ארוך. תמונה זו יצירה, זה כמו סיפור, שיש לו התחלה, אמצע וסוף", מסביר רפאל בן חיים, צלם ותיק שעוד זוכר איך נראה פילם. בן חיים, מהנדס מכונות שהפך את תחביב הצילום לקריירה, בחר באצטדיון סמי עופר בחיפה, כרקע המושלם לסיפור, "הזוג הם הסובייקט, מי המצולם, הם מרכז התמונה, אבל אם נשים את אותו זוג בלוקיישנים שונים - נקבל סיפורים שונים".

לדבריו, האצטדיון הוא רקע אורבני, בנוי בצורה עגולה כמו האצטדיונים באירופה, יש בו הרבה שילובים של מתכת ואבן, עמודים, גרמי מדרגות, וכל הקונסטרוקציה מאוד מרשימה. "יש הרבה מאוד ספייס לצילומי סטילס ווידאו, הרבה סיפורים לספר כאן". בשעות הבוקר שקט פה, ואין הפרעות, אם רוצים לצלם מבפנים צריך לתאם מראש עם ההנהלה.

טיפ לזוגות: "בסופו של דבר הלוקיישן הוא משהו יחסי, לאופי הזוג, למיקום הגיאוגרפי, לכמה זמן יש לנו. אני מאוד אוהב פרספקטיבה, עומק, קווים בצילום. הרעיון הוא לנצל את הטבע לטובתנו, לייצר את התמונה הכי יפה שאפשר, בכל מקום שנהיה בו ולא פחות חשוב החיבור עם הצלם".

מה לשים בוויז? אצטדיון סמי עופר, חיפה. חנייה חינם ובשפע.

רפאל בן חיים 

(צילום: רפאל בן חיים)
רומן אורבני. אצטדיון סמי עופר חיפה

אחד הדברים שמטרידים מתחתנים הוא עניין הגשם. כל הצלמים שנדרשו לסוגיה, דווקא לא נשמעו מודאגים. בין אם תדברו על זה מראש, בחתונת חורף בעיקר, או תסמכו על הצלמ/ת שלכם - מתברר שלצלמים לרוב יש תוכנית חלופית.

בדרך כלל מדובר במקומות סמוכים למקום האירוע - יקבים, מסעדות, בתי מלון, בתי קולנוע, ספריות, מוזיאונים, מרכזי קניות, ברים או האוניברסיטה שבה נפגשתם. כל מקום סגור ומקורה יכול להפוך לרקע מושלם עם תאורה נכונה. כמובן שאם אתם רוצים להצטלם במקום סגור מסוים, תכננו זאת מראש, שכן יש מקומות שידרשו תיאום מראש.


הספקים שלנו


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר