שמלת כלה בחורף menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כלה בחורף

גם לחורף יש סגנונות

שמלות כלה

גם החורף, שקצת מאחר לבוא, מביא איתו סגנונות שונים לכלות. האם תבחרי להיות כלה אורבנית? או שמא תבחרי להיות כלת וינטג'? האם תבחרי ללכת על הסגנון הקלאסי או אולי על האריסטוקרטי? בואי וגלי איזה דמות מאפיינת אותך מכל הדמויות.

 

כלה אורבנית:

כלה זו תבחר שמלה המשלבת בין קונספט חדש לישן. קווי העיצוב יהיו עדינים מלווים בצבעים:בז',אפרסק, ורוד עתיק ולבן, שישלבו תוספות ייחודיות ועדינות. שמלת חורף אורבאנית היא שמלה קלה וקלילה אך עם זאת היא תהיה תפורה משכבות של בדי שיפון ותחרה. כלה אורבאנית משלבת שתי תקופות: תקופה מודרנית ותקופה עתיקה ואם השאיפה שלך לבחור שמלה ייחודית כזו המשלבת שני סגנונות אז מצאת את השמלה והלוק שלך, הלוק האורבאני. 



כלה אריסטוקרטית:

כלה אריסטוקרטית היא כלה אצילית המשלבת סגנון קלאסי ווינטג'. האריסטוקרטים היו המעמד החברתי הגבוה (המונח נובע מהמילה אריסטוקרטיה המייצג צורת שלטון). הכלה האריסטוקרטית היא שילוב של אלגנטיות ויוקרה  ומתאימה לעונת החורף, כי שמלות אריסטוקרטיות מאופיינות בשרוולים ארוכים שיוצרים מראה מוארך ואצילי. אם הבחירה שלך בקווים אלגנטיים ואציליים אז בחרי שמלה שתייצג אותך מהימנה ותהיה מושתתת על הקווים הללו.

 

כלה וינטג':

כלת וינטג' היא כלה פופולארית בקרב כלות רבות. כלה שתבחר בשמלת וינטג' תייצג שמלה בקווים עדינים, רכים, ושילוב של תחרות רבות. גווני השמלה יהיו  גוונים של בז', שמנת, וורוד בהיר, עתיק. סגנון הוינטג' מתייחס ללבוש שמקורו בתקופה קודמת לאופנת ההווה. השימוש במונח וינטג' נסמך על הדימוי של התיישנות המוסיפה איכות. ישנו מגוון של שמלות חורפיות הנתפרות בשרוולים ארוכים, ולכן אם את כלה המעוניינת בשמלת וינטג', תוכלי לבחור בהנאה שמלה המתאימה לסגנון הזה. 

 

כלה קלאסית:

כלות רבות בוחרות בסגנון הקלאסי ומקבלות חיזוק חיובי מההורים על כך. כלה קלאסית תייצג סגנון קווים ישרים, ברורים, השמלה יכולה להיות שמלה נשפכת או מתנפחת כל עוד השמלה תהיה תפורה בקווים ישרים. בחורף אפשר למצוא שמלות רבות העונות לסגנון הקלאסי. אם עד כה בחרת באולם אלגנטי, כזה הבנוי על צבעים מוגדרים כמו שחור, לבן ואפור אולי כדאי לך לשקול להמשיך את הקו הזה ולבחור שמלה באותו סגנון. תוכלי לספוג השראה לעיצובים קלאסיים מעיצוביה של המעצבת קוקו שאנל שהתאפיינו בפשטות ובאלגנטיות ובקווים גיאומטריים. מי לא מכיר את "השמלה השחורה הקטנה" פרי המצאתה? גם כיום, נשים שרוצות להרגיש קלאסיות במינימום מאמץ, ומרגישות מיליון דולר.

 

קרדיטים:

צילום- שייך לPapilio

מורן חסיד הפקות


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים