יפה לתמיד - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

יפה לתמיד

התאמת האיפור לצילומים

איפור, שיער ולייף סטייל

החתונה נמשכת ערב אחד, אבל אלבום התמונות נשאר אתכם שנים, לפחות עד לנכדים. המאפרת אונדין פז מסבירה שכדי לצאת הכי יפה שאפשר בצילומים צריך להקפיד על כמה כללים

שאלת השאלות - מייק-אפ. המאפרים ממליצים, אבל נשים רבות לא מרגישות איתו בנוח. מה עושים?
אונדין: "המייק-אפ מאוד מאוד רצוי, והסיבה היא שהמצלמה רואה יותר טוב מהעין. העין שלנו מחוברת למוח, כשהמוח רואה אדמומית הוא סלחני, כי הוא יודע שהכלה מתרגשת. למצלמה אין רגש והיא מתעדת בלי פרשנויות ומה שיש זה מה שרואים. אם מישהי מבריקה בפנים, יש לה אדמומיות, פצעונים או כתמי שמש – הכל ייראה במצלמה. יש קודים של יופי ולפיהם עור חלק ונקי הוא יפה ואסתטי."
עם זאת, אודנין מציינת שלעתים הפודרה חשובה יותר מהמייק-אפ. מי שיש לה עור חלק וטוב, יכולה לוותר על המייק-אפ, אבל לא על הפודרה. הפודרה מבטלת הברקות, דבר משמעותי ביותר מאחר שהפלש מקצין נקודות בהירות ומבליט אותן מאוד בצילום. "הפודרה היא מספר אחת. רצוי במשך הערב לפדר את הפנים להצלחה בצילומים, זהו כלל מספר 1. תחי הפודרה!" היא מוסיפה.

איך מתמודדים על כל פגעי המתח – העיניים האדומות, הפצעונים והשקיות מתחת לעיניים שנגרמו מחוסר שינה?
אונדין: "קודם כל יהיה חכם לשתות הרבה מים ולישון כמה שאפשר לפני החתונה. אפשר להשתמש ב'רסקיו רמדי' כדי להרגיע את המצב. אפשר להשתמש בשקיות קירור לעיניים להורדת נפיחות ובטיפות עיניים נגד עיניים אדומות. כדאי לעשות טיפול פנים כמה ימים לפני האירוע. אם יוצא פצעון, מתמודדים במקום בעזרת מייק-אפ. מייק-אפ, קונסילר ופודרה מטפלים במצב. לא חייבים 'לשפכטל' – למייק-אפ יצא מוניטין רע בגלל טכניקות ישנות. מאפרים חדשנים עובדים עם מייק-אפים נוזליים שמכילים חומרים בריאים לעור וההרגשה איתם הרבה יותר נעימה, יש להם כיסוי יפה והם עמידים."

יש צורך בשינוי בין איפור לאירוע ובין איפור לצילום?
אונדין: הפלש מבהיר הכל. צריך לדאוג שהמייק-אפ לא יהיה יותר בהיר מגוון העור הטבעי אלא קצת יותר כהה – זה ייהרג ובל יעבור. אם השמלה חשופה צריך לרדת עם המייק-אפ לאזור הצוואר ובית החזה כדי שלא ייווצר מצב שבו רואים בתמונות גוף שזוף וראש לבן (בעיקר בקיץ כשנשים רבות משתזפות בגוף אך משתמשות בקרם הגנה גבוה לפנים)."
הפלש הוא עסק מתוחכם – מצד אחד בלעדיו לא נונצח באלבום החתונה, ומצד שני הוא מקור אפשרי להרבה עוגמת נפש. אונדין מונה את תכונותיו של הפלש: מבהיר הכל, מקצין הברקות (ולכן יש להשתמש ב"שימרים" המנצנצים בצניעות), מוחק פרטים ולכן יש להדגיש את תווי הפנים יותר מהרגיל.
כשכלה יוצאת מסלון הכלות האיפור עשוי להיראות מודגש מעט יותר מהצפוי, אבל כך הוא ישרוד את הערב וגם את הפלש. רצוי להדגיש תווי פנים באמצעות צלליות, שפתון, סומק וכו'. במהלך האירוע עצמו כדאי לתחזק את הפודרה והליפ-גלוס.

אז בשביל להיראות זוהרת גם על נייר הצילום, אונדין פז ממליצה לאמץ את רשימת הכללים הבאה:
הדגשת תווי פנים
שימוש במייק-אפ עדין וחיבור הפנים לצוואר ולבית החזה
לא לוותר על פודרה
בעדינות עם ה"שימרים"
שימוש במסקרה עמידה במים (כדי שלא תיזל כשתבכי מרוב התרגשות)
גלוס על השפתיים – הרבה יותר מקובל היום משפתון.

 


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר