פנינת הדרום: מתחם האירועים דוריה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

פנינת הדרום: מתחם האירועים דוריה

הרחק מהמולת המרכז תגלו עולם קסום שיספק לכם מענה לכל מה שחלמתם עליו בין אם מדובר בחתונה, בכנס מקצועי או בהופעה בשלושה מתחמים ייחודיים

מקום לחגוג

צילום: זאב ביץ

כמו ביציאת מצרים, גם אנחנו חווים עכשיו סוף סוף את השחרור מהשעבוד לנגיף שטלטל את חיינו, ועם הסרת המגבלות והחזרה ההדרגתית לשגרה מגיעה גם הבשורה המשמחת על פתיחה מחדש של האולמות וניתן האור הירוק להתנעה מחדש של אירועים.

אם אפשר בכלל לנסות למצוא אור בתקופה הקשה שעברה עלינו, הרי שבמתחם האירועים דוריה ידעו הבעלים המנוסים (המשתייכים לקבוצת שבט אחים ובבעלותם תוכלו למצוא בין היתר גם את מסעדת השף ערמונים, מתחם הספא והלייף סטייל דרים איילנד ועוד) לקחת את פסק הזמן הכפוי כדי לשדרג את המקום, ולהפוך אותו לאטרקציה מצליחה אף יותר מבימי טרום הקורונה.

"מה שכ"כ ייחודי לדוריה ולבעלים של המקום, היא העובדה שהם כל הזמן בהתחדשות", מספרת לנו הדר אמויאל מנהלת השיווק של המתחם שהוקם בשדה דב על כביש 35 (בין קריית גת לאשקלון) לפני כשש שנים. "הם עם אצבע על הדופק, יודעים בדיוק מה הטרנדים העכשוויים, איפה נכון ורצוי לשנות ומצליחים לשלב את המסורתי עם החדש בדיוק במינון הנכון".

קבלת פנים בדוריה. זאב ביץ

כשמדברים על שילוב וגיוון, המתחם של דוריה הוא הדוגמא המובהקת ליכולת לפנות למגוון רחב של קהלים וליצור אירוע מושלם וייחודי בדיוק לפי הצרכים של הלקוח מבלי להתפשר על אף פרט בדרך, החל מהעיצוב, עבור באוכל וכלה בחוויית האירוח הכוללת.

הייחוד של המקום הוא באופן בו הוא בנוי: הלכה למעשה, מדובר במתחם אירועים המחולק למעשה לשלושה מתחמים נפרדים: גן אירועים (המשמש בעיקר לחתונות ולחגיגות פרטיות) , ההיכל המרכזי (שמשמש לכנסים ואירועים מקצועיים) והאמפי (שמיועד להופעות, אירועים גדולים ומופעי ענק) כשכל אחד מהם מותאם לחוויה אחרת מבחינת סוג האירוע וקהל היעד (במידת הצורך והרצון, ניתן גם לשלב בין שלושת המתחמים השונים ליצירת "אירוע מתגלגל" המספק חוויה דינמית וייחודית).

דוריה אירועים. זאב ביץצילום זאב ביץ

שלושה עולמות קסומים ושונים

"כל אירוע הוא הפקה ייחודית בפני עצמו ומלווה אותו צוות גדול ומקצועי של אנשי שירות מהמעלה הראשונה" מספרת לנו אמויאל. "מהרגע של הפנייה הראשונית אלינו ועד לסיום האירוע, תזכו לליווי צמוד ומענה מהיר ומקצועי בכל בעיה או בקשה שתתעורר".

באם בחרתם לערוך חתונה בגן האירועים , האורחים שלכם יזכו לחגוג באולם מפואר, כשקבלת הפנים תערך בגן רחב ידיים (המקורה כולו) באווירה של פסטיבל טעמים ושווקים חובקי עולם והתפריט שיוצע להם (לאחר ארוחת טעימות אישית עם השף במקום) יספק חוויה קולינרית ייחודית החל מהמגוון שיוגש ועד לפרזנטציה, כשמסביב לכל כמובן האווירה המשכרת של הטבע המקיף את המקום: עצי נוי, ערוגות פרחים ואגמי מים קטנים.  בישיבה יוכל הגן להכיל עד כ-600 איש וכ-800 בקוקטייל.

פנינת הדרום: מתחם האירועים דוריה, מקום לחגוג, 5

מעמד החופה המרגש יכלול עיצוב מושקע המשלב פרחים, בדים וכלים, ואת הרגעים שלפני רגע השיא של שבירת הכוס, יוכל הזוג לבלות בחדרי האתנחתא במקום המספקים חוויה שאינה נופלת מזו של סוויטה במלון יוקרה ומציעים מתחם אמבטיה מפואר ומאובזר, פינת ישיבה רחבת ידיים, פינת התארגנות והלבשה לצד כיבוד קל ושתייה, וכל זאת כמובן בליווי צמוד רגיש ואנושי של צוות מקצועי שידאג לכל צרכי הזוג.

לפרטים נוספים באתר המלא של דוריה>>

אם חשקה נפשכם באירוע בסדר גדול מעט פחות אינטימי, תוכלו למצוא את מבוקשכם בהיכל המעוצב המחבר בין המודרני לשורשי עם חומרים דוגמת אלומיניום, אבן גלילית ומתכת ומעוצב במעגלים בגבהים שונים. ההיכל עצמו סגור (בדומה לאולם), מאובזר גם במערכות שמע ותאורה מתקדמות ויכול להכיל אירועים בסדר גודל של 1200 משתתפים בישיבה ועד 1600 משתתפים בקוקטייל.

צילום זאב ביץ

גולת הכותרת ואחת האטרקציות הייחודיות שתוכלו למצוא בדוריה הוא האמפי תחת כיפת השמיים שיכול להכיל אירועים של עד 700 אנשים בישיבה ו-3000 אנשים בהופעה ומאפשר גם בילוי בפורמט של ארוחת ערב ומופע עם מסך ענק המשדר את האירוע לאורחים במקום. אטרקציה נוספת האהובה במיוחד על האורחים המגיעים למתחם, היא שירות שאטלים (או אם תרצו טוקוטוקים) המסיעים את הבאים למקום מהמכוניות במגרשי החנייה במקום ממש עד לפתח המתחם.

התקשרו עכשיו: 053-6130517

חוזרים בענק

 בימים של טרום הקורונה, המתחם זכה לפופלאריות מרובה והיה מבוקש מאוד (כולל לא מעט ידוענים וחברות שבחרו לחגוג ולציין אירועים משמעותיים במקום).  "אני שמחה לבשר שהמצב לא השתנה ואפילו להיפך", מספרת לנו בשמחה אמויאל לקראת סוף השיחה.
"הקורונה יצרה באמת איזשהו צוואר בקבוק אבל גם צמא אדיר לחזור לשגרה , ואנחנו רואים וחווים את זה עכשיו בהזמנות שאנחנו מקבלים כשיש עלייה של בערך 40% והיד עוד נטויה.

אמויאל גם מבקשת להדגיש שהמתחם מקפיד הקפדה יתרה ומחמירה על כל התקנות בהם מחויבים כעת אולמות האירועים וכי אלה הבאים לחגוג במקום יכולים להיות רגועים כי הכל במקום עומד בתקנים ובחוקים, כך שלאורחים נותר רק ליהנות. ואנחנו רק נוסיף לסיום: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה".


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס