חתונה ביקב בוטיק – הטרנד המשכר - מקום לחגוג - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה ביקב בוטיק – הטרנד המשכר

חתונה ביקב, הטרנד החדש בז׳אנר החתונות האינטימיות, כי אם בחופה שותים יין אז למה שהיא לא תהיה על רקע כרמים וגפנים של יקב בוטיק? המתכון לחתונה רומנטית וקטנה

מקום לחגוג

חתונה ביקב בוטיק? לא מה שחשבתם

תקופת הקורונה הייתה ללא ספק תקופה של חתונות אינטימיות. אתגר ההגבלות בתחום החתונות הביא לפתרונות יצירתיים ובחיפוש לוקיישן אידאלי לאירוע מצומצם. גם כיום, כשההגבלות והסגרים כבר מאחורינו, הקסם שהתגלה באירועים אינטימיים מלווה זוגות מאורסים רבים בבואם לבחור אולם אירועים לחתונה, ולכן יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן ביקבים.

חתונה ביקב היא ללא ספק השילוב מופלא של אינטימיות, נופים מרהיבים, אווירה כפרית ורומנטיקה אין סופית, ואין צורך להיות זוג חובבי יין או ייננים מקצועיים על מנת שיום האיחוד המרגש שלכם יהיה על נוף  הגפנים בכרם ובריח משכר.

למה דווקא חתונה ביקב?

חתונה ביקב היא השילוב האולטימטיבי בין טבע ישראלי, עבודת אדמה ורומנטיקה מיושנת כמו בקבוק יין טוב. שוו בנפשכם שקיעה אדמדמה, עלי גפן מצלים על ראשיכם, אורחים לבושים בלבן, ואתכם פוסעים בינות לניחוח הענבים המתקתק, על האדמה הארצישראלית שלנו, יד ביד. האוויר מלא בשפע, צמיחה ולבלוב המעניקים באופן מידי תחושה של שמחה, אהבה ורומנטיקה. והלב מתרחב. רציתם חתונה אחרת? קיבלתם.

חתונה ביקב בוטיק – הטרנד המשכר, מקום לחגוג, 1

חתונה ביקב קשורה למסורת

יין מקושר אצלנו לרומנטיקה, לחומרי גלם ההופכים לתענוג משכר המפעים בסופו של דבר את האהבה וגם, איך לא, לאלכוהול שמשמח את כולנו. אך לא רק זאת, היין הוא חלק משמעותי מהמסורת היהודית ובמיוחד בטקס הנישואין בחופה עצמה, בו מברכים על שתי כוסות יין. במקרא, הכוס מסמלת את גורל האדם, את התקווה לחיים טובים ואת הברכה וההצלחה שמברכים לחיי הזוג. הגפן מסמל פריון ולכן שפע וברכה, בנוסף, היין משמח לבב אנוש, מסמל קירוב לבבות ורוממות.

 

במהלך החופה מברכים פעמיים על היין, בפעם הראשונה, לפני ברכת האירוסין, בה הרב מברך על הכוס, משמש כנציג הציבור והאורחים, שמברכים את הזוג ואת המשך חייהם. בפעם השנייה מברך על הכוס אדם אחר בו בחרו החתן והכלה, את הברכה הראשונה מתוך שבע ברכות לחתונה. כוס היין מסמלת את מעשי האדם שממלא את הכוס בעצמו, את האופן שבו הוא בוחר להמשיך את חייו, ורגע לפני הקידושין, כוס הברכה משמשת כהצהרה של בני הזוג שבוחרים לצאת לדרך בחיים המשותפים.

אם כן, היין מסמל מעבר לרומנטיקה ולשמחה גם ברכה והצלחה, כמה נפלא שאלו המרכיבים העומדים בבסיסה של החתונה, בין אם זה בחופה ובין אם זה במיקום שתבחרו. חומר גלם שהופך לזוגיות, אהבה ושמחה. היש מדויק מזה, היש התחלה טובה מזו, שמעידה על כוונותיכם – להתחיל את חייכם באופן מקורי, רומנטי, גולמי מבלי להיסחף אחרי כולם?

חתונה ביקב ישראלי - מסובך? לא בהכרח

אם תבחרו להתחתן באחד היקבים המאפשרים זאת בישראל, מומלץ להסתייע בשירותי הפקה המתמחים בחתונות שטח. כדי שתערכו חתונה מושלמת, כדאי לשים לב ולהקפיד על כל הפרטים הקטנים, החל מהנוף הנכון שיתאים לכל שלב באירוע, מיקום השולחנות, בר האלכוהול ורחבת הריקודים ועד לשירותים ניידים נוחים ונקיים, הצללה ואוורור, שילוט והכוונה ועוד. המוזיקה צריכה להתאים לאווירה ורצוי מאוד, במיוחד בגלל שאתם כבר ביקב והרכב האורחים מצומצם – שהיין יהיה יין בוטיק ישראלי שמותאם למנות.

אז נכון, אפשר לעבוד מול ספקים שונים, אולם הדיוק הנדרש ידרוש מכם לעבוד מול עשרות ספקי חתונה שונים (תלוי כמובן כמה אתם מוכנים להשקיע). כמות ספקים מסיבית, אינה פשוטה לתפעול ולכן, בחתונה מסוג זה מומלץ לעבוד עם מפיק אירועים מתמחה בתחום של חתונות אינטימיות בשטח.

מומלץ כי תכירו את שטח היקב, את הגורמים שעלולים לשבש את מהלך החתונה ולהתייעץ לגבי הפתרונות הנחוצים להגשמת חלומכם. לשם כך, ערכו מספר סיורים בשטח, רצוי בשעות שונות. בישראל מספר יקבים המספקים שירותי חתונה, תוכלו למצוא אותם באתר שלנו תחת הקטגוריות גני אירועים ואולמות אירועים, לכו להתרשם, לטעום, לחוות.

חתונה ביקב היא מקורית ורומנטית, בתנאי שהיא תופק בקפידה, כראוי לחתונה בשטח. אז אם אתם מוכנים להשקיע באמת, מובטח לכם כי תרימו אירוע מפעים ומשכר חושים.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה