שמלות כלה ונעליים ONLINE קולקציית 2021 של גליה להב menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה ונעליים ONLINE קולקציית סתיו 2021 של גליה להב

על המצב בחוץ מבחינה בריאותית וכלכלית אין שום צורך להרחיב. כרגע נדמה שכל מדינת ישראל עצרה מלכת, ובטח ובטח בכל הקשור לשמחות ואירועים. האם זה הזמן להוציא קולקציית שמלות כלה ובפעם הראשונה גם נעליים? אם תשאלו את גליה להב, התשובה היא לגמרי כן

שמלות כלה

"גם אנחנו, כמו כולם נכנסנו לתקופה הזאת בחוסר וודאות מוחלטת" מספרת לין רוזנברג, מנהלת השיווק של המותג. "עולם הכלות הוא הראשון שנפגע ומסתמן שהוא גם האחרון שיחזור לחיים. בהתחלה הייתה תחושה או תקווה שהקורונה הולכת להסתיים בקרוב, אבל היום אנחנו מבינים שהיא כאן כדי להישאר. לכן, החתונות שנדחו חוזרות אבל בקונספט אחר, מצומצם יותר ואינטימי".

גליה להב 2021

למרבה השמחה, הכלות אמנם נאלצו לוותר על אירוע המוני, אבל שהן יוותרו על שמלת חלומותיהן? לא ולא! זו בדיוק הסיבה שגליה להב החליטה להתאים את עצמה לקונספט הישראלי החדש, שאגב, קיים כבר שנים בכל העולם, של חתונות אינטימיות ולא רבות משתתפים, והחלה למכור שמלות אונליין. גם את הקולקציה החדשה שלה תוכלו למצוא שם ושימו לב, גם קולקציית נעליים חדשה שמבטיחה טוטאל לוק מושלם.

תהי מלכה! מבפנים ומבחוץ

הדרך בה כלה נעה בשמלתה כשהיא מסתובבת ברחבת הריקודים היא בלתי נשכחת, זהו הרגע שלה להביע אושר והתרגשות. קולקציית הקוטור לסתיו 2021 נשענת על השראת חופש הביטוי של כלה באמצעות ריקוד ותנועה. שם הקולקציה נקרא על שם השיר "Queen Dancing "מאת ABBA מאלבום ״מאמה מיה!, זהו המחזמר הראשון שמעצב הבית, שרון סבר האזין לו בזמן שהותו בלימודי המכללה. הקולקציה היא הומאז' לליבה האמנותי של האישה, לעצמאותה ולחופש שלה להגיע להחלטות בדרכה שלה.

galia lahav

הקולקציה מושפעת משתי בלרינות שהשאירו חותם בעולם הריקוד - אנה פבלובה, פרימה בלרינה מרוסיה, ואלבה ארנובה, בלרינה ושחקנית איטלקיה-ארגנטינאית . פבלובה, אחת הבלרינות המשפיעות ביותר בתקופתה ומי שעזרה בפיתוח המחול המודרני. ארנובה, בעלת כוח נועז ויצירתי, בחרה באחת מהופעותיה ללבוש בגד גוף שגרם לה להיראות עירומה למחצה בהופעה ששודרה בטלוויזיה. השערוריה גרמה לסילוקה מהטלוויזיה האיטלקית, אך נותרה סמל לרקדנים ולנשים ברחבי העולם.

מתוך מחשבה על שתי הנשים מעצימות אלו, קולקציה זו מורכבת מסילואטות נשיות חזקות בהשראת עולם הבלט. המוטיב התנועתי הוא הדומיננטי בקולקציה, החל מחצאיות קלילות ואווריריות לתחתיות נשלפות, שכמיות שקפקפות ודיגום עדין - כל אלה משרים תחושה גחמנית ותחושת חופש. תוכלו לראות שיטות חדשניות לבניית מחוכים מחמיאים, כמו גם מחשופים בהשראת בלט המדמים מחדש את הלבוש לנשף, חצאיות מלאות הקפלים, וחידוש מודרני של חצאית הטוטו. ישנם פרטים נוספים שנלקחו מתלבושות בלט קלאסיות הכוללים רמיזות של גווני ורוד סמוק המוסיפים עומק ומימד לתחרה ולרקמות, ובדי אילוזיון משובצים אבני חן.

לקנות שמלת כלה אונליין

אגב, זה הזמן להגיד שכמו ברחבי העולם ופחות כמו בארץ, השמלות מוצעות למכירה בלבד. "בחו''ל כולן קונות ולא שוכרות, יש לשמלות האלה ערך סנטימנטלי גבוה מאוד ואני חושבת שישראל מהבחינה הזאת היא קצת באיחור, אבל לגמרי מדביקה פערים. יש לנו שמלות שיכולות להיות זולות יותר מהשכרה אפילו, ואחר כך גם אפשר להסב אותן לשמלות ערב מהממות".

קרדיט צילום: יח"צ

אז האם כל כך פשוט לרכוש שמלת כלה באינטרנט? מה עם כל המדידות שאמורות להתבצע בשואו רום? ובכן, גם לזה יש פתרון מדליק במיוחד: פרסמנו באתר את האופציה לפגישות אונליין שיערכו עם מעצב הבית, מה שיאפשר לכלות שלנו אפילו לתפור שמלה למידותיהן, קסטום מייד, והכל באופן וירטואלי. אנחנו מעניקים חוויה וירטואלית שהיא חדשה לכולנו, יחד עם עזרה וליווי צמוד במדידות שהכלות עושות לעצמן, עם טבלת מידות, וכן, במידה שאחרי הכול השמלה לא מתאימה או לא מוצאת חן, ניתן בשמחה להחזיר. אפשרות נוספת היא להזמין את השמלה ולקחת אותה לתופרת מומלצת על ידינו או פרטית, לתיקונים".

טוטאל לוק ונעליים INCLODE

ומה לגבי הנעליים?, ובכן, הדבר המגניב ביותר שניתן להגיד עליהן, שהן נולדו מביקוש חד משמעי של קהל הסושיאל הנאמן של המותג. "מעבר לעובדה שגליה חולמת כבר שנים ליצור נעליים לכלות, לא יכולנו להתעלם מהדרישה שהגיעה מצד הקהילה הענקית שלנו, בעלת 2 מליון העוקבים, לנעליים. זו הדרך שלנו להראות להן שאנחנו קשובות, ורוצות להעניק להן את חווית החתונה המושלמת, מכף רגל ועד ראש. כיום אני יכולה להגיד שאנחנו זוכות להשלים חוויה של 360 מעלות וזה בדיוק מה שהן קיוו לו. הן היו ההשראה למהלך הזה וכיף שהצלחנו ליצור עולם שלם חדש".

קולקציית הנעליים של גליה להב

הקולקציה זמינה לרכישה באתר ומורכבת מ-6 דגמים של נעלי כלה המיועדות לכלה האופנתית המחוברת לעולם האופנה, זו ששקדה על כל פרט בארגון חתונתה. כעת, הכלות של גליה להב יכולות לשפר את חווית הקנייה באמצעות אביזר משלים למראה מותאם אישית עוד יותר.

קולקציית הנעליים מיוצרת באיטליה בטכניקות הייצור המובילות ובשילוב החומרים המשובחים ביותר החל מעורות נאפה רכים, קרפ סאטן עשיר, עור זמש עדין, תחרות אלגנטיות, וטול מנצנץ בגווני שמנת וכסף. הדגמים העכשוויים כוללים סגנונות מתוחכמים וסקסיים של נעלי עקב ודגם אחד שהוא מגפון. הדגמים בעלי עקב ייחודי של 105 מ"מ שמזוהה עם בית האופנה הסקסי והנועז. הקולקציות העתידיות יכללו גם נעלי ערב מרהיבות. מחיר הנעליים נע בין 750$-1595$.

שמלות כלה ונעליים ONLINE קולקציית סתיו 2021 של גליה להב, שמלות כלה, 5

רוזנברג מעידה על כך שעולם האונליין קיים כבר שנים ברחבי העולם, אבל בארץ, הוא מתחיל לצבור תאוצה רק בשנים האחרונות. "בחו''ל תמיד החתונות היו אינטימיות ולא המוניות ולכן, שמחנו לגלות שמתחילים, אולי בעל כורחינו, לישר קו עם שאר העולם. יש לנו חנויות ב80 מדינות ברחבי העולם שסגורות לסירוגין כבר תקופה ארוכה. זו הסיבה שמיד הצענו אתר אונליין שמוכר שמלות נגישות לכלות עם קו עיצובי, נקי, מודרני שמתאים לתקופה ושמחנו לגלות שיש היענות גם מצד הקהל הישראלי שלנו".

בהמשך ישיר להשקת הקולקציה האחרונה-קולקציית ה- Porter-A-Pret ,ניכר כי בית האופנה משקיע רבות כדי לייצר מותג יוקרתי שפוגש את צרכיה המלאים של כלה ביום חתונתה תחת קורת גג אחת. קולקציית הנעליים הורסטילית שהמותג מציע לא מיועד לשימוש חד פעמי ביום החתונה, אלא יתאים לאירועים שונים החל ממסיבת האירוסין, מסיבת הרווקות, dinner rehearsal ,קבלת הפנים וגם לאחר החתונה.

שמלות כלה ונעליים ONLINE קולקציית סתיו 2021 של גליה להב, שמלות כלה, 6

לסיכום, רוזנברג שמחה על השינוי שנאלץ המותג לעשות מכיוון שלטענתה, בקרוב מאוד כל עולם הכלות יהפוך לאונליין. "עולם האופנה מזמן הפך לאונליין, זה היה רק עניין של זמן, אני בטוחה שזה יקרה גם אצלנו. העולם הדיגיטלי משפיע וחודר ואת ההשפעות שלו אנחנו עדיין לא יודעים במלואן, אבל מה שבטוח הוא, שהפידבקים מגיעים מהר ומאפשרים לנו להמשיך לשפר, לשדרג ולהדק את המוצר ואת השירות שלנו תוך כדי תנועה".

רוצה לדעת עוד? התקשרי עכשיו לסטודיו גליה להב במספר: 053-4363069

קולקציית שמלות ׁ(צילום יח"צ). קולקציית נעליים (צילום: יוסי מיכאלי). 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז