חתונת קורונה: לוקיישנים וחתונה בארגון העירייה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מתקשים לארגן חתונה? בתפקיד מארגנת החתונה: העירייה

עיריות ורשויות מקומיות ברחבי הארץ נרתמות לעזור לזוגות שכבר לא יכולים לחכות לרגע בו יעמדו מתחת לחופה. כפר סבא, ראשון לציון, ירושלים ועוד. הכנו עבורכם רשימה של רשויות נבחרות וכל מה שהן מציעות לזוגות לעתיד

מקום לחגוג

כמה מילים כבר נכתבו על הקורונה, כמה מגבלות, סגרים, ומודדי חום ראינו בחודשים האחרונים, אבל גם דברים יפים ומרגשים היא מולידה, כמו למשל פרוייקט החתונות הזה. האם תמיד חלמתם להתחתן באמפיתיאטרון בגן הפעמון בירושלים? ברחבה המדהימה של אנדרטת הנצחון בנתניה? בגן הטרופי של גני יהושע בתל אביב? ובכן, עכשיו זה אפשרי.

בפרוייקט מיוחד ואם יורשה לנו, גם נוגע ללב, עיריות ברחבי הארץ החליטו להירתם למען האהבה ולעזור לזוגות מאורסים להפיק חתונה תחת כיפת השמיים בלוקיישנים נבחרים, תוך עמידה במגבלות הקורונה.

החלוצה: אשדוד
בעיריית אשדוד מספרים בגאווה שהם הראשונים לחנוך את הפרוייקט המרגש הזה בעירם. המאורסים האשדודים יכולים לבחור לעמוד תחת החופה בגבעת יונה, רחבת המשכן לאומנויות הבמה, המצודה, פארק אשדוד-ים (גבעת הסלעים), נחל לכיש או גן אלישבע, שם יוקמו תשתיות בסיסיות לקיום החופה, ויפעלו לפי כל הנחיות התו הסגול במלואן.

צילום: באדיבות עיריית אשדוד

ירושלים של זהב
מעל 400 זוגות נרשמו למיזם החתונות של עיריית ירושלים שהחל השבוע. העירייה מעמידה לרשות הזוגות המתחתנים את המקום הנבחר כולל תשתית חשמל, שירותים ואנשי תיאום מטעמה, שיעמדו בקשר עם הזוג וינהלו את האירוע בשטח. בתחילת השבוע השיקה העירייה מערכת מקוונת בה יוכלו הזוגות להירשם בכל אתר לפי תאריך לחתונת ערב או בוקר.

בנוסף, העירייה תתנה את האירוע בכך שהזוגות ישתמשו בספקים ירושלמים (קייטרינג, עיצוב, מוסיקה, ריהוט ועוד), זאת על מנת לספק עבודה נוספת למגזר האירועים בעיר, שנפגע קשות במשבר. הפרויקט יתקיים עד לראש השנה, כשבכל יום יהיו שני סבבי חתונות – חתונת בוקר וחתונת ערב עד השעה 22:00.

צילום: עוז שכטר

כפר סבא רוצה נכדים
עיריית כפר סבא פועלת על תקן הסבתא הפולניה ומשיקה את פרוייקט החתונות שלה תחת הכותרת "כפר סבא רוצה נכדים!" לכל אורך חודש אוגוסט יערכו חתונות לזוגות צעירים בלוקיישנים נבחרים ביניהם פארק כפר סבא, מדרחוב ירושלים או חצר העירייה. העירייה תספק לא רק מקום, כי אם חופה, שולחנות, כיסאות, הגברה, די ג'יי ואפילו צלם וכולם תושבי העיר.

הכנפיים של נתניה
עיריית נתניה בראשות מרים פייברג החליטה גם היא להרים את הכפפה ולעזור לאהבה לנצח. הזוגות הנרשמים נתבקשו לבחור בספקים מקומיים על מנת לעודד הכנסה מקומית, ויקבלו מטעם הפרוייקט תאורה דקורטיבית, כסאות, שולחנות, מחסומים לצורך גידור המתחם, פחי אשפה, וטיפול בהצהרות בריאות, מדידות חום בכניסה וכל מה שקשור לתו הסגול.

צילום: כינרת מרטין

תל אביב יא חביבי
גם בעיר הלבנה התגייסו לפרוייקט המרגש לסייע לתושבי העיר בפתרונות יצירתיים והקלות בצל המשבר. חבילת החתונה כוללת לוקיישנים כמו הגן הטרופי, גן הסלעים, ספורטק צפון ואמפי וואהל בפרק גני הושע, פארק מנחם בגין, גני הטבע ומתחם התחנה. החתונות יערכו מדי יום בין השעות 16:00-23:00 באמצע השבוע, ובימי שישי מהשעה 10:00 עד כניסת שבת. העירייה תספק לזוגות המתחתנים תשתית חשמל, שולחנות, כיסאות ומפות לבנות. לזוגות שיהיו מעוניינים בכך- תסייע הרבנות במתן רב וכתובה ללא תשלום.

צילום: כפיר זיו

אילת- עיר השמש העולה
תושבי העיר הדרומית? איזה כיף לכם! גם באילת תוכלו לקיים חתונה מרגשת ובלתי נשכחת, בין הלוקיישנים בהם תוכלו לבחור המצפור בשחמון, אמפי הרודס, פארק המזרקה המוזיקלית או חצר המועצה הדתית המחודשת. עיריית אילת והמועצה הדתית תספק לכם את החופה, הרב, הדי ג'יי, התאורה, השולחנות והכסאות. וכמובן מציעים לפנות לספקים אילתים המציעים הטבות וחבילות בעלות מוזלת.

צילום: יריב אלקיס

שלא תחשבו לרגע שמדובר כאן ברשימה בלעדית, ישנן עוד שלל עיריות ורשויות מקומיות שרוצות לראות את הזוגות הצעירים שגרים בהן שמחים ומאושרים, כך שאם לא מצאתם את העיר שלכם ברשימה, חיפוש קצר כנראה יתן לכם את התשובה. שיהיה מזל טוב!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס