חתונה בימי קורונה: כך תעשו את זה נכון menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה בימי קורונה: כך תעשו את זה נכון

הבשורה על סגירת אולמות האירועים נפלה כרעם ביום בהיר לזוגות, ובעלי האולמות והגנים. עכשיו, נדמה שעונת האירועים על סף פתיחה יחד עם לא מעט מגבלות וכמובן גם השאלות הרבות שעולות. מה עושים ואיך, ומה זה בכלל התו הלבן? כל הפרטים בכתבה

מקום לחגוג

17. זהו מספר המגבלות שיחולו על אולמות וגני האירועים החל מאמצע יוני, ויאפשרו את קיומם של אירועים משמחים שכולנו חיכינו להם. כעת, על בעלי האולמות והגנים להיערך לפתיחת עונת החתונות רק שהפעם, שנת 2020 תתפרש בעיקר על פני חודשים אוגוסט ועד דצמבר. יחד עם ההתארגנות המחודשת של בעלי אולמות וגני האירועים, יש כמובן את הזוגות המיועדים שדחו חתונה או אמורים מלכתחילה להתחתן בתאריכים קרובים, עבורם ארגון חתונה בימים כתיקונם הוא משהו שיכול להיות מלחיץ כשמוסיפים גם את ההתמודדות מול הנגיף, חשוב לדעת וכמובן לשמור על ההנחיות.   

זוג באריא.צילום: אהוד שגב

לאילו דברים יש לשים לב?

ראשית, לכמות המוזמנים. עכשיו, יותר מפעם, חשובה כמות האורחים שיגיעו בפועל, אל מול הכמות שבחרתם להזמין מלכתחילה. לכן, צריך לתת דגש על אישורי הגעה יחד עם הצהרות בריאות ולוודא שכל מי שטוען שהוא מתכוון להגיע, מתכנן להגיע באמת.

גם סידורי ההושבה, או בשמם השני אם תשאלו אותנו "הריב הגדול ביותר לקראת החתונה" עוברים תהפוכות, כאשר הסקיצה תצטרך לכלול שולחנות מרוכזים למשפחות גרעיניות למשל, במרחק של מטר וחצי בין השולחנות, לעומת 5 מטרים אצל אורחים שנמצאים בקבוצת סיכון. ומה לגבי רחבת הריקודים? ובכן, ההמלצה היא להשאיר אותה לצעירים בלבד, אבל מדובר בהמלצה בלבד. לכן, מקומות רבים אולי יקצו "מיני" רחבת ריקודים לאוכלוסייה הבוגרת יותר, שתוכל לרקוד מבלי חשש להידבקות.

צילום: רובי אהרון

ומה לגבי האחריות של האולם?

ובכן, כל העובדים מטעם האולם יעבדו בקפסולות, ותחת מפקחים נאמני קורונה שיוכשרו במיוחד עבור האירוע. האורחים יאלצו לעבור רישום מיוחד בכניסה ולמדוד חום, סימונים ושילוטים שיזכירו את כללי הריחוק החברתי ושמירה על 2 מטרים אחד מהשני יועמדו, כמו גם הקפדה על חיטוי משטחים פנימיים באופן תדיר וניקוי השירותים אחת לשעה.

לטובת האורחים יוצבו עמדות חיטוי והם יאלצו לעטות מסיכות במהלך האירוע, למעט כאשר הם אוכלים ושותים. כל אלו הן חלק מן ההנחיות המצויות ב"תו הלבן" שהופק ע"י משרד הבריאות עבור ענף האירועים.

"אני מתאר לעצמי שרוב הזוגות מאוד לחוצים" מספר אבישי מורדכי, מנכ''ל אריא, ארנת האירועים. "גם הם וגם בעלי האולמות והגנים עברו תקופה רווית לחצים ועכשיו סופסוף אפשר להתחיל להתרגש לקראת האירוע. אריא פתוחה לפגישות וערוכה לעמוד בכל ההתניות של התו הסגול מא' ועד ת', זוגות מגיעים, סוגרים אירועים, ואנחנו עושים הכול בשביל לתת להם להרגיש בטוחים, להם ולאורחים שלהם".

צילום: שלומי מזרחי

בימים כאלו של "ריחוק" אפשר לומר שהמיקום והמקום באולם הם נתוני פתיחה עיקריים לבחינה. אריא- ארנת האירועים. 

יש חשש מגל שני?

"כרגע עוד כלום לא ברור, אם באמת יגיע גל שני אנחנו נדחה שוב את האירועים שנקבעו לטווח הקרוב ביותר שינתן, הכול בשביל שהזוגות שלנו יהיו רגועים וידעו שהם בידיים טובות".

והנה טיפ זהב ממורדכי לסיום: לא לשכוח לשמור על הזוגיות. אמנם הקורונה היא משבר בקנה מידה עולמי אבל תמיד יהיו משברים והמטרה היא לצלוח את כולם ביחד. ועכשיו, אנא תנו את ההזמנות לאורחים ביד, הסבירו להם את החשיבות של אכיפת נהלי המשמעת והקפדה על הכללים, בשביל שכולם יוכלו להצליח ולהתרכז בדבר החשוב ביותר- חגיגת האהבה שלכם".

צילום: ארז שטיינר

 יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים להגיע לפגישה ב- אריא - Arya ארנת האירועים של ישראל, התקשרו: 053-9369385 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה