חוזרים להתחתן: עולם האירועים מתחיל להתעורר לקראת שבועות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חוזרים להתחתן: עולם האירועים מתעורר לקראת שבועות

בשעה טובה מתחילים לחזור לשגרה ואפשר לשוב ולתכנן את חתונת החלומות שלכן. אז קבלו השראה מהחג הכי יפה שיש שמגיע בול בזמן

הפקת אירוע

אחרי חודשיים של עצירה מוחלטת של החיים שלנו, נראה כי הגרוע מכל מאחורינו והתפשטות נגיף הקורונה דועכת לה סוף סוף. נכון שהשגרה שלנו עדיין לא חזרה למה שהייתה, ועדיין צריך לשמור על כללים מסוימים כדי למנוע התפרצות נוספת, אבל לשמחתנו אפשר לחזור לשמוח, להיפגש וגם להתחתן.

מתווה "התו הלבן" אמור לסייע לעולם האירועים לחזור לעצמו וכבר נקבע תאריך חזרה לשגרה ה- 14.06.2020. הגיעה הזמן לערוך את החתונה שחלמתן עליה, גם אם יצטרכו להיות בה כמה שינויים במטרה לשמור על בריאותכן ובריאות האורחים שלכן. תקראו לזה קארמה, מזל טוב או פשוט "פוקס" אבל  ההחלטה על חזרה לשגרה הגיעה שניה לפני חג השבועות - חג שכולו לבן.  

אז כדי להכניס אתכן שוב ללופ, החלטנו לאסוף עבורכן רעיונות שתוכלו לקבל מהם השראה לחתונה שלכן, כולם ברוח החג והתקופה. מוזמנות להציץ בכל היופי הזה:

כפר, פירות ומלא פרחים

ביכורים, טנא, קציר ופריחה – כל כך הרבה דברים יפים מסמל חג השבועות, והם יכולים להשתלב בטבעיות ובסטייל גם באירוע שלכן. חתונה בקונספט כפרי יכולה לשים דגש על עיצובי פרחים בשלל גוונים, עץ, פירות כחלק מסידורי השולחן וכן, גם ערמות חציר שיתנו אופי ייחודי לאירוע.

עיצוב על טהרת הפרחים והפירותעיצוב על טהרת הפירות והפרחים

יש יותר כפר מזה?

ערמות חציר זה מאסט

עוד סגנון לשילוב ערמת חציר בחתונה

כך נראית חופה ב"גוונא" בעיצוב פרחים מרגש

שמלות כלה משוחררות בסגנון בוהו (וגם זוג מגפיים ששובר מוסכמות)

הבוהו שיק נחשב לטרנדי מאוד בעולם החתונות והוא הופך לרלוונטי מתמיד ברוח חג השבועות. כתפיים חשופות, גזרות קלילות ולאמיצות – גם מגף עם טוויסט ששובר את הלוק הכלתי, כל אלה משדרים חגיגיות נעימה ולא מתאמצת.

שמלה של דורין גורן שכולה ברוח חג השבועות

סגנון בוהו מובהק

מגפי בוקרים להשלמת הלוק הכפרי

שמלה קלילה בכתפיים חשופות זה הכי "בת האיכר"

הד פיסים באווירת קיץ וחופש

מקומם של הפרחים הוא מזמן לא רק על השולחן או בבוקה שילווה אתכן בצילומים ובחופה, אלא ממש על הראש שלכן. הד פיסים פרחוניים בשלל צבעים וסוגים מקפיצים ברגע את הלוק ומקנים תחושה קיצית של פסטיבלים וחופש.

הפרחים עוד יותר יפים כשהם על הראש

אפשר גם בסטייל מעודן יותר

עוד הד פיס מהמם

גם החתן יכול ללבוש לבן

אם בני הזוג שלכן זורמים ואוהבים להיות לא קונבציונליים, חליפה לבנה וחגיגית יכולה להיות בדיוק מה שהם מחפשים. כמובן שגם גוונים של שמנת ובז' הולכים כאן, ועושים כבוד לצבעי החג הרשמיים.

גם החתן יכול ללבוש חליפה בצבע לבן

קינוחים לבנים ופוטוגניים

את הדובדבן שבקצפת, תרתי משמע, שמרנו לסוף. אנחנו מתכוונים כאן כמובן למה שיגיע בגזרת המתוקים בחתונה שלכן, ובמיוחד לעוגת החתונה שעושה קאמבק משודרג ממש בשנים האחרונות. עוגת קומות לבנה, עם טאץ' של שבועות (כי מי לא אוכל עוגת גבינה בחג הזה?) או קאפקייקס עשויים קרם עם זיגוג בסטייל או דוגמת פרחים הם בדיוק מה שעולה לנו לראש כשמדובר בשבועות.

עוגת חתונה סופר פוטוגנית

קאפקייקס לבנים עם דוגמת פרחים

אנחנו מודים שיש לנו חולשה לחג המהמם הזה, ואיזה כיף שהוא הגיע כדי להזכיר לנו את הדברים שאנחנו כל כך אוהבים בעולם החתונות. מקווים שאתן איתנו באותן התחושות ומאחלים לכן חג שמח וחזרה מוצלחת לשגרה ולתכנון החתונה.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)