דוריה אירועים: מתחם האפשרויות הבלתי מוגבלות -מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

דוריה אירועים: מתחם האפשרויות הבלתי מוגבלות

בדוריה אתם לא בוחרים איך יראה האירוע שלכם - אתם פשוט יוצרים אותו. ההבדל הוא ענק - גם התוצאה

מקום לחגוג

עידן ה-Custom Made (התאמה אישית) לא פסח על תחום האירועים בכל רחבי העולם, וגם מתחמי האירועים היוקרתיים בישראל כבר הבינו שבמקום להציע לזוגות מגוון רחב של אפשרויות בחירה, עדיף לאפשר להם "לתפור" את האירוע שלהם בעצמם.

דוריה אירועים (צילום: דוריה אירועים)

"חתונה שמופקת בהתאמה אישית מלאה לזוג, להעדפותיו, לחוויה הסובייקטיבית שלו, לאופי האורחים וכדומה, לעולם לא תהיה דומה לשום חתונה אחרת", אומר אלירן עשור מנכ"ל מתחם האירועים היוקרתי דוריה. "כל החוויה של הזוג ושל האורחים משתנה מהותית, ולמעשה החתונה הופכת להיות מעין השתקפות של הזוג. יש הבדל עצום".

ואכן, במתחם האירועים דוריה כל חתונה היא יצירה בפני עצמה שמותאמת באופן אישי לזוג, מהשלב הראשון שבו נכנס הזוג למתחם כדי להתרשם ועד הרגע האחרון שבו מסתיים האירוע ומתחילים החיים הזוגיים "האמיתיים".


מתחם האירועים כתפאורה

מתחם האירועים דוריה שמתפרש על שטח של 23 דונם, מחולק לשלושה מתחמי אירועים שונים שכל אחד מהם מהווה תפאורה שונה ומעניק לנוכחים בו תחושה ואווירה אחרת, כך שכל זוג יכול לבחור את המתחם המתאים לו ביותר לא רק לפי מספר האורחים הצפוי אלא גם (ואולי בעיקר) לפי התחושה שבה הוא בוחר ושאותה הוא רוצה לשדר:

גן האירועים - המתחם הראשון הוא גן אירועים שמשלב אולם מפואר גם גן רחב ידיים, כשהכל (כן. כולל הגן) מקורה וממוזג. "כדי לאפשר לזוגות להתחתן ללא חשש בכל ימות השנה וליהנות מחתונה בחוץ גם בימים קרים יותר, השקענו מחשבה ומשאבים רבים בקירוי הזכוכית היוקרתי והממוזג שלנו שנבנה ותוכנן במיוחד בשביל זה", מסביר אלירן.

ההיכל - מתחם ההיכל הוא מתחם סגור (בדומה לאולם אירועים), שתוכנן ועוצב בקפידה כדי שניתן יהיה להתאימו לכל גודל אירוע, מ-400 אורחים ועד 1000. בנוסף אובזר ההיכל במערכות התאורה וההגברה המתקדמות והחדשניות ביותר. זאת כדי ליצור אווירה נעימה, משפחתית ועם זאת מלכותית וקסומה.

האמפי - מתחם האירועים היחיד בישראל שבנוי כאמפי תיאטרון מרהיב, כשרחבת הריקודים ממוקמת במרכז האמפי והאורחים ישובים מסביב על פני שני מישורים בגבהים מדורגים. האירוע כולו מתנהל תחת כיפת השמיים, כשמסביב צמחיה עשירה מאוד ואם זה לא מספיק, הרי שבמקום מוצב מסך ענק (מי אמר קיסריה?) שמשדר לאורחים את האירוע בלייב. "מתחם האמפי של דוריה הופך את החתונה כולה למשהו אחר ושונה מכל מה שמוכר", אומר אלירן. "האורחים נפעמים כבר מרגע הכניסה והשילוב בין העיצוב המוקפד, אור הירח והכוכבים הרומנטי והחדשנות הטכנולוגית, הופכים את החתונה לחוויה בלתי נשכחת".

דוריה אירועים (צילום: דוריה אירועים)


שילוב מושלם בין גודל לדינמיות

לעובדה שמתחם האירועים דוריה משתרע כאמור על שטח עצום, יש יתרון רב שכן הגודל מאפשר לכל זוג לבחור גם את האופן המדויק שבו הוא ירצה להיכנס לחופה ו/או לערוך את האירוע שלו. "הגודל של המקום מאפשר לנו להגשים כל חלום", אומר אלירן. "אחת הדוגמאות היותר זכורות לי בהקשר הזה היא זוג שחלם להיכנס לחופה על אופנועים וכך בדיוק הוא נכנס. זה לא היה מתאפשר אם לא היה לנו מקום גדול מספיק וצוות יצירתי וגמיש מספיק שהפך את זה לאפשרי".

כדי להבטיח שגודל השטח העצום לא יפגום בתחושת הביתיות, תוכננו מתחמי האירועים של דוריה בצורה מודולרית וחכמה מאוד שמאפשרת להתאים את גודל החלל לגודל האירוע מבלי לפגוע בפרופורציות של רחבת הריקודים, המרחק מהבר, המרווח בין השולחנות וכדומה.

דוריה אירועים (צילום: דוריה אירועים)


ארוחת טעימות פרטית עם השף

ההתאמה האישית שמציעים בדוריה לא מסתכמת רק בשלושת מתחמי האירועים, אלא מלווה את הזוג לכל אורך הדרך, כולל בתהליך בחירת התפריט. "ברוב הגדול של מתחמי האירועים ערב הטעימות הוא ערב משותף לכמה זוגות שבמהלכו בוחר כל זוג את המנות המועדפות עליו. בדוריה התהליך שונה לגמרי", מסביר אלירן.

כחלק בלתי נפרד מהגישה הזו, החליטו בדוריה לוותר על ערבי טעימות כלליים וגם בהקשר הזה כל זוג בונה את התפריט שלו לפי רצונו. כחודשיים וחצי לפני האירוע נפגש הזוג לארוחה פרטית עם השף, שבמהלכה הוא גם טועם מגוון עצום של מנות וגם בונה עם השף באופן אישי את הרכב התפריט, בהתאם למאכלים ספציפיים שהוא אוהב/רוצה, מאכלי העדות שחשוב לו לשלב, טרנדים קולינריים שהוא מבקש וכדומה. לאחר שהזוג והשף מאפיינים בדיוק את הטעם והרצונות, מתחיל השף לעבוד על בניית המנות והתפריט, כשהעיקרון המלווה את הצוות הוא ליצור את המנות במקוריות עם טוויסט ייחודי, תוך הבנה עמוקה גם בתחום הבישול לאירועים שלעיתים דורש היערכות והתנהלות שונה.

דוריה אירועים (צילום: דוריה אירועים)

 

אלירן מסביר כי כשהם בונים את התפריט לאירוע, הם מתייחסים קודם כל לרצונות של הזוג, ואז מוצאים את הדרך התאים את המאווים שלהם לפרקטיקה. כך למשל נזכר אלירן בזוג שביקש להגיש לכ-2000 האורחים שהוזמנו לחתונה שלו פילה בקר וכבד אווז כמנה עיקרית. "מנה כזו במסעדה קל ליישם, אבל כשצריך להכין ולהוציא בבת אחת 2000 מנות, הדברים הופכים, מבחינה תפעולית וקולינרית, למורכבים יותר. במקרה הזה יכולנו להסביר את הרציונל לזוג וסביר להניח שהוא היה מבין ובוחר במנה אחרת, אבל זו לא הדרך שלנו. אז חשבנו וחשבנו ולבסוף מצאנו פתרון ובמקום להגיש את המנות בצלחות אישיות, הגשנו אותן כמגדל מרכזי לשולחן. כך אפשרנו לזוג לקבל בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל גם הבטחנו שזה לא יבוא על חשבון האיכות ושאף אורח לא יקבל חלילה מנה קרה רק כי לא השתלטנו על התפעול במטבח".

סוגיית התאמת התפריט ללוגיסטיקה היא בהחלט סוגיה שחשוב לבדוק בתהליך בחירת המקום לאירוע, וכאן נכנסת לתמונה המקצועיות ויכולת ההקשבה, הגמישות והיצירתיות של השף ושל הצוות. הדוגמה הקודמת היא המחשה מעולה למורכבות הלוגיסטית, שכן כדי להגיש את המנה הזו בצלחות אישיות יש לקחת בחשבון שזמן ההכנה הכולל של כל המנות יחד צריך לקחת בין 21-12 דקות (כדי שכל האורחים יקבלו אותה יחד), וצילחות של 2000 צלחות שכולל הנחה אסתטית גם של התוספות, עלול להיות מורכב ובסופו של דבר לפגום במנה ובחוויה של האורחים.

דוריה אירועים (צילום: דוריה אירועים)


מאכלי עדות באינטרפרטציה מודרנית

שילוב של מאכלי עדות בתפריט החתונה הוא פופולרי מאוד ומוסיף לאירוע נופך משפחתי ונוסטלגי, אבל גם כאן יש חשיבות להבנה המקצועית של השף וליכולת שלו להתאים את המאכלים העדתיים לאירוע. "מאכלי עדות הם קצת 'טריקיים'", מסביר לנו אלירן. "מצד אחד אין ספק שהם מוסיפים אווירה ביתית רצויה, אבל מנגד לא משנה כמה טובות תהיינה המנות, הן לא באמת יכולות להתחרות בטעם של 'האוכל של אמא'. לכן אנחנו בדוריה מעניקים למאכלי העדות אינטרפרטציה מודרנית ששואבת השראה מהמאכלים הביתיים, אבל גם הופכת אותם למשהו אחר שימנע מהאורחים את ההשוואה המתבקשת ויעצים להם את החוויה הקולינרית".  

קבלת הפנים כמופע

בדוריה מבינים כי קבלת הפנים היא הרושם הראשוני שלא פעם יקבע את התחושה שתלווה את האורח לאורך האירוע כולו. לכן, בכל אחד משלושת מתחמי האירועים בדוריה קבלת הפנים היא מעין מופע שלם שכולל עשרות דוכני אוכל פרונטליים ומעוצבים, שבכל אחד מהם מוגשות מנות בסגנונות שונים מרחבי העולם. כולם עם הטוויסט המקורי של השף כמובן.

דוריה אירועים (צילום: דוריה אירועים)

לדרך יש חשיבות

כחלק מהלך הרוח המאפיין את ההתנהלות של דוריה, לא ויתרו כאן גם על ההשקעה בחניה ובדרך מהחניה למתחם האירועים. כאן האורחים שלכם לא ייאלצו לדדות על כורכר או חול כדי להגיע לאירוע, אלא יוכלו להחנות את הרכב שלהם בחניה המוסדרת והמרוצפת ולהגיע ממנה לאירוע עצמו עם שאטלים מיוחדים.

ליל כלולות במלון דרים איילנד

לסיכום וכדי העניק לזוג את החוויה המושלמת, מוענקת לכל זוג הטבה משמעותית להתארגנות ו/או ליל כלולות (כולל יין, ארוחת שף ביום שלמחורת ופינוקים נוספים) במלון דרים איילנד הסמוך, שהוא אחד המלונות היוקרתיים ביותר בארץ.

רוצים לדעת עוד פרטים? התקשרו לדוריה אירועים בטלפון: 053-6130517


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר