יש לה את הכל: סלון הכלות של דליה דימיטריוס - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

יש לה את הכל: סלון הכלות של דליה דימיטריוס

שמלה, איפור, שיער וצוות קשוב שיוציא אותך כמו מלכה ישירות לחופה, וכל זה בלי שתצטרכי לצאת מהמתחם. זה אולי נשמע כמו חלום, אבל זה לגמרי אפשרי

שמלות כלה

שמלת כלה של דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

תכנון חתונה יכול להיות מורכב כמו מבצע צבאי. הכל צריך להיות מתוקתק ומסונכרן עד הפרט האחרון, והלחץ על החתן והכלה הוא אדיר. באגדות, בתוך כל הבלאגן תמיד תמצאו איזו איזו פיה טובה עם שרביט, שתנופף בו תוך מלמולי לחש קסומים ותבטיח חיי אושר ועושר.

דימיטריוס דליה - לכל הפרטים 

במציאות רוב הזוגות מוצאים את עצמם בטרפת בלתי נגמרת של טלפונים, פגישות, תיאומים, ביטולים, מדידות והוצאת סכומי כסף לא מבוטלים, הכל כדי שבסופו של יום כשיגיע הרגע לו חיכו, הכל באמת ירגיש ויהיה כמו סיפור סינדרלה.

אם הייתה לכם אפשרות לרכז את כל מה שאתם צריכים במקום אחד במקום להתרוצץ בין עשרות ספקים ולבזבז את הזמן והאנרגיות בניסיון לייצר את המושלם, עם יד על הכתובה, כמה מכם היו אומרים לא להצעה כזו?

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

ברוכה הבאה לארמון

בדיוק במקום הזה ובזמן הנכון, נכנס לתמונה סלון הבוטיק של דליה דימיטריוס באשקלון. למעשה, אין מדובר בעוד סלון כלות סטנדרטי, אלא בסוג של ארמון כלולות של ממש.

הסלון הוקם בשנת 1994 על ידי בני הזוג דליה ומיכאל מנאשרוב, ובמרוצת השנים הפך לעסק משפחתי של ממש כשגם ילדיהם ובני זוגם מהווים חלק מחממת הכלולות המצליחה, ששמה הולך לפניה כבר יותר משני עשורים לא רק בארץ כי אם גם בעולם.

המבנה רחב הידיים כולל לא פחות משלוש קומות ומציע לכלה ולמלוות שלה חווית כלולות מקצה לקצה: שמלה, איפור, שיער. הכל ברמה הגבוהה ביותר. הקומה הראשונה בסלון משמשת לטקס היציאה של הכלה למפגש המרגש עם בחיר לבה.

בקומה השנייה, תוכלנה הכלות והמלוות שלה להתפנק באחת מ-11 סוויטות המאובזרות והמתוחזקות, בהן יוכלו למצוא גם פינות המתנה מעוצבות ונעימות וחדרי מדידה, המשמשים את המעצבת ואת הכלות במהלך תהליך הבחירה והעיצוב של השמלה
.

הקומה השלישית היא קומת הביוטי: בית יופי וטיפוח שתוכנן ועוצב במיוחד בשביל הכלות, וכולל עמדות עיצוב שיער, איפור, חדר אמבטיה להתרעננות ופינת ישיבה למלוות.

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

 

אין ספק שמתחם המציע לכלה חבילה כוללת הוא פתרון מצוין במציאות שלנו היום כשהזמן הוא מצרך כ"כ נדיר, אך כמה זוגות היום באמת יבחרו באופציה של "הכל כלול"? "הרבה, אז אנחנו כנראה עושים משהו טוב", צוחקת קים מנאשרוב מנהלת השיווק של המתחם, כשאני תוהה בקול אם מה שטוב לחופשות בטן גב אכן עובד גם בחתונות.

"אנחנו מוציאים קולקציות שלוש פעמים בשנה, וכמובן שאנחנו כבר מזמן לא עובדים רק בארץ אלא מייצאים גם לחו"ל בהצלחה גדולה", היא מתגאה, ומוסיפה שמגמת ההתרחבות שלהם לשוק הבינלאומי שהחלה כבר לפני שנים ממשיכה גם היום בהצלחה גדולה.

קולקציית -"SHADES OF LOVE" של שמלות הכלה לשנת 2020 מבית דימיטריוס. צפו עכשיו בסרטון: 

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

כדאי לתכנן מראש

"אנחנו רוצות להקדיש לכל כלה את הזמן המגיע לה, לכן יש לנו מכסה מסויימת של לקוחות ואנו ממליצות לסגור איתנו תאריך מראש", היא מספרת ומוסיפה שגם בחודשים בהם הייתה מתיחות ביטחונית באזור הדרום, אף כלה לא ביטלה את ההזמנה.

"הן העדיפו לדחות מלבטל או להחליף, כי ידעו שאין תחליף לשירות ולחוויה שיקבלו אצלנו", מתגאה מנאשרוב ומספרת שאל הסלון מגיעות כלות מכל קצוות הארץ מהצפון ועד אילת, כשלא מעט לקוחות מחו"ל שנחשפו למקום דרך הרשתות החברתיות ומפה לאוזן, דואגות לשריין הזמנה למקום חודשים ארוכים מראש כדי להבטיח את מקומן.

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

"זה הרבה מעבר לזה שיש פה באמת הכל מהכל, זו המשפחתיות, הדאגה, הירידה לפרטים הקטנים. עם כמה שהמתחם גדול ומבוקש, כל כלה פה היא באמת מלכה כשהיא מגיעה, מהרגע שהיא נכנסת ועד לרגע שהיא יוצאת. זה סוד ההצלחה". מנאשרוב מוסיפה שלמרות שרוב הכלות יבחרו באופציה של החבילה הכוללת, ישנן כלות המגיעות למתחם רק כדי לשכור שמלה, וגם הן זוכות לחווה ייחודית ואישית.

 דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

יש איזה סגנון בולט בעיצוב? איזו חתימה אישית שלכם?

"הקולקציות שלנו מאד מגוונות. מצד אחד, אנחנו מאד משתדלים להתכתב עם הטרנדים ולהישאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האופנה, בין אם מדובר בסגנון העיצוב, טרנדים של שיער ואיפור וכיו"ב. מצד שני, אנחנו מאד קשובים ללקוחות שלנו ומשתדלים להתאים לכל אחת את מה שיוציא אותה בסופו של יום במיטבה ויגרום לה להרגיש באמת כמו מלכה".

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

"מה שיפה אצלנו, זה שאנחנו באמת מאמינות שאין דבר כזה "אין", היא מסבירה לי כשאני שואלת האם הקולקציות שלהן מוגבלות למידות גוף מסוימות. "אצלנו תמצאי שמלות לכלות בכל מבנה גוף כולל גזרות מלאות יותר ועד למידות גדולות פלוס, בלי להתפשר על הפרטים או העיצוב. הכל בהתאמה אישית ובשיתוף פעולה מלא עם הכלה".

עם ותק של יותר משני עשורים בנוף, אלפי שמלות ולא פחות כלות, סלון הכלות של דליה דימיטריוס הפך כבר מזמן למילה נרדפת לחוויית כלולות ייחודית, כזו הכוללת היום גם נוכחות רשתית מרשימה עם עמודי אינסטגרם ופייסבוק שלא היו מביישים אושיות רשת מובילות במספר העוקבים שלהם (54 אלף עוקבים באינסטגרם ו-37 אלף בפייסבוק).  

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

 

אז רגע אחרי שהצלחתם להחזיר לעצמכם דופק סדיר כשסימנתם וי על שלב ההצעה, ושנייה לפני שאתם ניצבים על קו הזינוק לפני המרוץ לחתונה המושלמת, עצרו, נשמו עמוק ותכוונו את הווייז לכיוון דרום.

אהבתן את מה שראיתן? מוזמנות להתקשר לדימיטריוס דליה בטל': 053-9418236
 

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)

דימיטריוס דליה (צילום: דניאל אלסטר)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)